Ben ik de enige die haar kinderen naar school mooie en vaak ook wel dure kleding aantrekt???
Ik vind het belangrijk dat mijn kinderen er leuk en schoon/netjes uitzien. En juist wanneer andere, vreemde mensen er bij zijn. Hier lees ik toch vaak dat moeders hun kids goedkope broeken en shirts aandoen naar school of psz, anders is het zo zonde.
ik vind het persoonlijk veel meer zonde om mooi duur spul maar 5 keer te dragen, omdat het nu eenmaal alleen op zondag aankan.
Dus mijn kids dragen alles altijd en overal, en als het een beetje verwassen of scheef raakt dan mogen ze het alleen nog aan bij het spelen in het bos of de tuin.
Zijn er meer die het zo doen, of ben ik nou echt een uitzondering??? :think:
ik trek mijn kids gewoonen kleding aan, maar zeker niet te overdreven duur en super netjes aangezien mijn middelste dit niet lang schoon en heel houd.
En zowiezo 9 van de 10 keer komt er lijn of verf in vraag me niet hoe maar me zoon krijgt het voor elkaar.
Dus ik zou zeker niet te dure kleding naar school aan doen.
Maar gewoon netjes eruit zien kan wel hoor maar als me zoon een vleke in zijn broek heeft of faalen knieen nouw pech gehad dat krijgt ie dan gewoon aan hoor.
nee hoor ik ken er genoeg die dat doen en ik ben zelf ook wel zo!!!
Ik doe mijn kinderen gewoon kleren aan…
Niet perse duurder of goedkoper…
Ik heb ook geen kleding in de kast die ik bewaar voor ‘speciale’ gelegenheden ofzo…
Hang alles in de kast en zoek in de ochtend dingen uit…
Gaat het kapot, tja jammer dan…Daar zijn ze kind voor…
Mijn kinderen zien er overigens altijd verzorgd uit :thumbup:
Ik trek alles wat hij heeft gewoon aan naar school,buiten speeltuin enzo :mrgreen:
Ik vind dure kleding er niet toe doen, maar zeker wel nette kleding.
Ik zou er voor zorgen dat ze iedere dag schone kleding aan hebben en er verzorgd bij lopen.
Ik zou er extra rekening mee houden als ik ‘slordige’ kinderen zou hebben. Dan zeker geen dure kleding, zonde en de kinderen moeten dan de hele dag op hun tenen lopen, bang dat het vies wordt of kapot gaat.
Maar netjes en verzorgd, dat altijd!!
Ik ben zo een moeder die je beschrijt :mrgreen:
Ik heb een stapel school broeken en weekend broeken :shifty:
En ook shirtjes die ik echt niet naar school aantrek. 8)
Tja sorry…hij sloopt zo een beetje alles (echt binnen 1 dag een gat door en door in zijn spijkerbroek) en ik vind op zich Vinginobroeken geweldig…en duur :shock: dus die krijgt hij écht niet naar school aan…maar wel als we op visite gaan oid…dan mag hij overigens wel gewoon spelen en ravotten hoor…maar op school speelt hij gewoon anders…en ik wil niet freaky op zijn nek zitten als hij als een voddebaal uit school komt…
Dus hier hema ed naar school en dure kleertjes voor het weekend of als we thuis zijn… :shifty:
Hier geen extreem dure kleding, gewoon H&M’tjes. En ze ziet er elke dag netjs en verzorgd uit. Ze draagt een broek 2 dagen mits hij niet vies is natuurlijk. En elke dag schoon shirt, sokken, ondergoed…vind ik vanzelfsprekend, maar dat is niet bij iedereen zo.(bij ons op school)
Ze is vorige week gevallen, goede jeans kapot. heb op de markt zo’n plaatje gehaald die ik erop kan strijken, maar die broek krijgt ze dus niet aan voor school…da’s voor als ze wil stoepkrijten oid, bij huis.
Ik vind het dure niet belangrijk als ze maar schoon zijn en netjes bij mij is dat zo als ik de zandbak vlekken er niet uit krijg in de wasmachine krijgen ze ze wel aan naar school .
Ik kan anders elke week een nieuwe kast met kleren kopen :mrgreen:
Dat doe ik dus niet .
Mijn kinderen krijgen elke dag schone kleren aan maar ik verschoon ze geen 2 keer op een dag :lol:
Joost krijgt gewoon kleren aan die ik hem leuk vind staan . Maakt niet uit of we naar de speeltuin gaan of binnen. Duurdere kleding is natuurlijk niet per definitie nettere kleding he…?
Hier is dit pas binnenkort aan de orde…
Isabel hééft alleen maar leuke en mooie kleren :inlove:
In de folder die we meekregen van de PSZ stond ook een opmerking over niet te nieuwe kleren. Tja. Ik vind het altijd wel leuk om haar leuk en netjes aan te kleden. Als het in elk geval maar lekker zit, ik denk dat ik met name (nog meer) daarop zal letten als ze straks naar de PSZ gaat. En verder… echte merkkleding koop ik toch niet voor haar. Ik zweer bij de H&M en in de uitverkooptijd bij Villa Happ :dance:
Hier hetzelfde hoor…ik zorg gewoon dat ze er altijd netjes en verzorgd uitziet…waar de kleding vandaan komt en hoe duur deze is onbelangrijk…Ik koop ook kleding bij de WIBR* e Zeman en VILLA Happ en Henne*s en soms bij de wat duurdere zaken…dus overal vandaan…
Kijk laatst haalde ik Sanne op bij de PSZ en toen zat er meer stift op haar shirt dan op het papier en dan vind ik het wel zonde om net nieuwe kleding daarvoor gebruiken
Ik trek de kids van alles aan. Niet perse duur. Als het maar netjes is.
Onze kinderen lopen er altijd verzorgd bij, maar idd geen dure kleding. Gewoon hema e.d.
Daarnaast krijgen we ook vaak kleren voor onze kinderen, die andere kids van vrienden of familie niet meer passen. Daar heb ik dus echt geen problemen mee.
Ik wil inderdaad me ook niet druk hoeven maken of die mooie, dure broek wel schoon blijft of niet stuk gaat. Dus ze spelen maar lekker!
We hebben wel kleren die ze in het begin wat netter houden, dus idd voor visites, zondagen oid. Maar op een gegeven moment krijgen ze dat ook aan naar school.
Op de tweede psz waar onze dochter heen ging, kwam ze heel vaak met mouwen onder de verf thuis en dat ging er niet meer uit. Dan let je echt wel op dat je niet het mooiste shirt aantrekt!
Verder dragen ze echt wel eens twee dagen dezelfde bovenkleren, als het nog schoon is, waarom niet? Ondergoed en sokken is wat anders
Het maakt toch niet uit hoe duur de kleding is?Kinderen hebben daar nog geen kijk op. Als het maar netjes en schoon is.
Trouwens: ik knip de prijskaartjes eraf voor ik de kleertjes aan geef, moet ik toch niet meer doen dan
@Marlous wrote:
Ik doe mijn kinderen gewoon kleren aan…Ditte
Niet perse duurder of goedkoper…
Ik heb ook geen kleding in de kast die ik bewaar voor ‘speciale’ gelegenheden ofzo…
Hang alles in de kast en zoek in de ochtend dingen uit…
Gaat het kapot, tja jammer dan…Daar zijn ze kind voor…
Mijn kinderen zien er overigens altijd verzorgd uit :thumbup:
@renzosmam wrote:
Ik ben zo een moeder die je beschrijt :mrgreen:
Ik heb een stapel school broeken en weekend broeken :shifty:
En ook shirtjes die ik echt niet naar school aantrek. 8)
Tja sorry…hij sloopt zo een beetje alles (echt binnen 1 dag een gat door en door in zijn spijkerbroek) en ik vind op zich Vinginobroeken geweldig…en duur :shock: dus die krijgt hij écht niet naar school aan…maar wel als we op visite gaan oid…dan mag hij overigens wel gewoon spelen en ravotten hoor…maar op school speelt hij gewoon anders…en ik wil niet freaky op zijn nek zitten als hij als een voddebaal uit school komt…
Dus hier hema ed naar school en dure kleertjes voor het weekend of als we thuis zijn… :shifty:
Precies hetzelfde verhaal hier :mrgreen: Ik heb zelfs oma kleren HAHA
@Bagheera wrote:
Het maakt toch niet uit hoe duur de kleding is?Kinderen hebben daar nog geen kijk op. Als het maar netjes en schoon is.
Trouwens: ik knip de prijskaartjes eraf voor ik de kleertjes aan geef, moet ik toch niet meer doen dan
Ik geloof niet dat DAT de vraag is trouwens :roll: Voordat we weer die kant op gaan. Kinderen geven er namelijk ook niets om of de kleding netjes en schoon zijn 8)
Grrrrrrrrrrrrrrr… Ik had zo’n mooi truitje bij simpley Colors gekocht. een mooie lichtblauwe longsleeve voor Sas. Nou en die is echt wel netjes aan de knutsel is. Komt ze thuis na de psz, knalgele verf op haar shirt thv haar buik. Duidelijk dus dat ze geen schort aan had tijdens het verven. Nou daar baalde ik dus heeel erg goed van! Vind het echt belachelijk dat ze op school (of psz) daar geen rekening mee houden. Kreeg dus de plakaat verf er NIET uit. Weg gaaf shirtje…
En dan bedoel ik dus dat ze de kinderen gewoon best een schort voor kunnen doen als ze aan de knutsel gaan. En of de kleding nu duur is of niet, dat maakt niet uit. Een schort voor doen is heel normaal, dat doe ik ook als ik met de gastkinderen ga verven…
Bij mij gaat hier ook alles aan.
Ze hebben dure, maar ook goedkope kleding.
Maar het is in ieder geval altijd netjes en schoon, doe ze gerust s’middags naar school een ander shirtje of broek aan als ze ontzettend smerig zijn.
Maar allan is meestal nog thuis en dan let ik er niet zo op of hij smerig is of niet.
Als ik wegga wel en moeten ze ook schoon mee.
renee