nestje of bak?

aangezien er een kindje bij gaat komen hier gaan we zo langzamerhand eens rondsnuffelen voor een duowagen.nu ben ik vanmorgen eens wezen kijken bij een babywinkel en deze wezen me op een wagen (naam vergeten) :oops: waar voorin floris kan zitten in het buggy gedeelte en achterin als je de zitting plat klapt kan een bij behorend nestje geplaatst worden.

nu is dit dus wel heel wat anders dan de standaart tweelingwagens die ziet en toch werden deze heel veel en vaak verkocht aan mensen die de kindjes kort op elkaar krijgen…



wat is jullie ervaring met een babynestje? zijn ze net zo goed als een bak of niet.? wat zijn de voor en nadelen? :think:

Phil&Teds bedoel je?

Ik heb zelf gekozen voor een duowagen met bak en niet met nestje. Vind de nestjes er vaak niet zo comfortabel uitzien en dan moet dat deel wel echt helemaal plat kunnen. Ik wilde er graag 1 met bak omdat je de bak ook gewoon als wieg kunt gebruiken. Als we ergens zijn kan beeb dan gewoon ergens boven ofzo rustig slapen. Hebben we met oudste dochter ook gedaan en dat vind ik toch wel fijn. Vandaar hier een keuze met bak en een wagen waar de maxi cosi op kan.

@faizaa wrote:

Phil&Teds bedoel je?




nee die is het niet…die ik bedoel ziet er heel anders uit…als je hem zou gebruiken als buggy dan zitten er twee stoeltjes achter elkaar,waarvan je de achterste kan neerklappen en daar een nestje in kan plaatsen.ook kan je daar een maxicosi in plaatsen…dus eigelijk wel superhandig.

Aha, ben benieuwd… ken t nog niet dan…

deze? :mrgreen:

je zit het veels te duur te zoeken hahaha …monumentje ik zal ook even zoeken…deze die ik bedoel kost maar 200 euro :shock: ik schrok er ook van hoor zo weinig geld

Ik weet welke je bedoeld ik zie hem vaker.

Lijken gewoon op 2 soort buggy’s achter elkaar en de achterste kun je neer klappen.



Euhm zal eens mee zoeken :slight_smile:

de topmark duowagen dan? dat moet em zijn… :thumbup:

deze is het…





Topmark Tandem Zwart

Die ik heb gezien zijn iets anders !!



Maar het is wel dat idee !!

whahahahahahahahahahahahaha :thumbup: :clap:

Hihihi, tegelijkertijd gevonden…



Ik heb die ook gezien destijds… vond em voor dat geld zeker ok!!

Nadeel vond ik zelf de harde plastic banden…

Maarja, hobbelt wel lekker… valt je kindje lekker in slaap… :mrgreen:

Ik heb het toen niet gedaan omdat ik een wagen met zitjes naast elkaar wilde…

maar zou het wat zijn denk je? :think:

ik ben niet zo’n enorme wandelaar.als ik al ga wandelen dan is het de hond uitlaten of even snel de stad of winkel in…

het gaat me niet om het geld,de vorige wagen koste me bijna 900 dus die kan ik vast en zeker nog goed verkopen :mrgreen: mura 4



deze leek me gewoon handig aangzien ik met de mura al regelmatig klem zit in de winkel laat staan met een tweelingwagen in de breedte.daar komt mijn idee voor achter elkaar vandaan.het is voor de kindjes natuurlijk wel gezelliger naast elkaar…



ben me ook alleen maar aan het orrienteren he…ik heb nog tijd zat.

@faizaa wrote:

deze? :mrgreen:




welke is dit? merk?

Ik heb er toen even mee gewandeld in de zaak en serieus ik verbaasde me erover dat een wagen ‘voor dat geld’ zo fijn was… sowieso als je last hebt van de breedte dan zou ik echt niet gaan voor een duowagen met zitjes naast elkaar… ik vind deze (ook deze kleur) leuk en lekker fris en op de banden na (persoonlijk dus te hard plastic) vind ik het echt waar voor je geld hoor… ik wandel zelf ook erg veel he… dus wilde graag een wagen met luchtbanden waar ik ook flink mee kon doorstappen ergens op een bospad en zo…



edit, spelfouten…

@merel33 wrote:

@faizaa wrote:
deze? :mrgreen:




welke is dit? merk?






abc nog wat… :mrgreen: ik kijk nog even… :angel:

Duowagen Zoom, Merel… van ABC design…

kom jij met jouwn wagen dna nooit klem te zitten als je ze naast elkaar hebt? bij de meeste supermarkten bv kom ik soms de poortjes bijna niet door.