nestje of bak?

die zoom is idd wel heel wat mooier :think:

nee eigenlijk nooit… behalve bij de Turk (klein winkeltje) maar dan staat de wagen voorin de zaak en 4 meter verderop bestel ik het vlees… (ik kan de wagen dan zien)

supermarkten kom ik overal doorheen… meeste winkels hebben een doorgang voor gehandicapten…

ook blokker en zo, hema… enz… gaat allemaal… ook de kruidvat trouwens… :mrgreen:

@faizaa wrote:

nee eigenlijk nooit… behalve bij de Turk (klein winkeltje) maar dan staat de wagen voorin de zaak en 4 meter verderop bestel ik het vlees… (ik kan de wagen dan zien)

supermarkten kom ik overal doorheen… meeste winkels hebben een doorgang voor gehandicapten…

ook blokker en zo, hema… enz… gaat allemaal… ook de kruidvat trouwens… :mrgreen:




hmzzz dan breng je me nu weer aan het twijvelen :think: naast elkaar is wel veel gezelliger voor ze lijkt me…jeetje wat lastig dit :eh:

Wij hebben ook naast elkaar… een koelstra limbo twin! hij is ongeveer 165 euro. ik heb em altijd gebruikt met het babynestje… ik gebruik nu nog heel af en toe (kinderen bijna 4 en bijna 2) heb nooit problemen om ergens langs te komen enzo…

Wij hebben de topmark met babynestje en ik ben er helemaal tevreden over.

Beeb kon achterin helemaal plat en goed slapen. Lekker knus in het nestje. Nestje kon ook los gewoon gebruikt worden hoor.

En dametje zat/zit als een prinsesje voorin ! :inlove:

Nu de jongste goed zit, ruilen ze af en toe van plaats, houdt 't gezellig zullen we maar zeggen.



Met deze wagen kan ik alleen niet echt het bos/strand in oid maar voor de winkel en gewoon verharde weg is hij heerlijk.

Klapt ook super in (klein) en een giga boodschappenvak onderin ! :thumbup:

@Pimpernella wrote:

Wij hebben de topmark met babynestje en ik ben er helemaal tevreden over.

Beeb kon achterin helemaal plat en goed slapen. Lekker knus in het nestje. Nestje kon ook los gewoon gebruikt worden hoor.

En dametje zat/zit als een prinsesje voorin ! :inlove:

Nu de jongste goed zit, ruilen ze af en toe van plaats, houdt 't gezellig zullen we maar zeggen.



Met deze wagen kan ik alleen niet echt het bos/strand in oid maar voor de winkel en gewoon verharde weg is hij heerlijk.

Klapt ook super in (klein) en een giga boodschappenvak onderin ! :thumbup:




ja kijk want dat ben ik nu vergeten te vragen in de winkel hoe dus inklapt.

jij zegt mooi klein dus…heb je daar toevallig een foto van of ben ik nu heel vervelend?

Helaas geen foto. Maar hij paste achterin onze oude auto (Citroën ZX).

En nu past hij helemaal (Peugeot 306 station), maar hij past zelfs helemaal onder de ‘hoedenplank’ !

wij hebben ook de topmark , en ik ben er ook zeer tevreden over :thumbup: het nestje ligt goed en je kunt hem ook als wieg of voetenzak gebruiken . hebben wij nog nooit gedaan eigelijk.

plastic wielen zijn erg stevig en fijn alleen kun je er idd. niet strand mee op.

In klappen is erg makkelijk en hij wordt erg klein.



En wij vonden het prijsverschil met deze en een 2lingwagen ook echt :shock: . Houd je hoop geld over voor andere leuke dingen :smiley:

hmzzz maar ik wil er wel mee het strand op en het bos in dus dan hebben we een probleem denk ik :think:

dat is het nadeel van plastic banden dan kun je het beste luchtbanden nemen.

wij nemen altijd de bolderkar mee voor dat soort dingen.

@inge wrote:

dat is het nadeel van plastic banden dan kun je het beste luchtbanden nemen.

wij nemen altijd de bolderkar mee voor dat soort dingen.




dat is ook weer een idee :think: hebben die luchtbanden?

een bolderkar bedoel je? Ja die hebben luchtbanden. wij hebben die van ons op braderie gekocht voor 5 euro ofzo. als we dan naar het strand gingen kon daar de maxicosie in staan en de oudste er los in en nog wat spullen erbij. paste makkelijk. Als je niet een te kleine kar hebt.

misschien heb je ook wel duowagens met luchtbanden hoor ,maar het is veel plastic tegenwoordig volgens mij.

@inge wrote:

een bolderkar bedoel je? Ja die hebben luchtbanden. wij hebben die van ons op braderie gekocht voor 5 euro ofzo. als we dan naar het strand gingen kon daar de maxicosie in staan en de oudste er los in en nog wat spullen erbij. paste makkelijk. Als je niet een te kleine kar hebt.

misschien heb je ook wel duowagens met luchtbanden hoor ,maar het is veel plastic tegenwoordig volgens mij.




goeie tip van je dank je wel :smiley: :thumbup:

De eaywalker duo heeft luchtbanden. Deze is wel wat duurder, maar op marktplaats volop keuze!

of toch een phil&teds via mp…heb ik ook en die rijdt supersoepel. Ook over leuke bospaadjes en strand:wink:

@wieniex wrote:

De eaywalker duo heeft luchtbanden. Deze is wel wat duurder, maar op marktplaats volop keuze!






deze heb ik… superrrrr wagen… :inlove: gebruik em nog steeds… kids zijn 3,5 en 2 jr… :inlove:

ik heb gelukkig nog tijd zat om er een uit te zoeken,maar dit is toch een stukje voorpret he :mrgreen:

@WoLa wrote:

of toch een phil&teds via mp…heb ik ook en die rijdt supersoepel. Ook over leuke bospaadjes en strand:wink:




nee deze vind ik niets sorry…dan zit de een niet alleen de ander via de rug te bekijken maar die zit dan ook heel laag bij de grond.lijkt me bar koud in de winter

@merel33 wrote:

ik heb gelukkig nog tijd zat om er een uit te zoeken,maar dit is toch een stukje voorpret he :mrgreen:






dat dacht ik toch… heerlijk toch, babyshoppen… :inlove: