Negatief getest, toch een zwanger gevoel wie herkent dit?

Hier is de menstruatie zaterdagavond gekomen. Weet ik eindelijk waar ik aan toe ben. Op naar de volgende ronde :smiley:

Oh wat jammer! Hopelijk volgende ronde raak.

Hier nog steeds niet. Het is zo raar, ik voel me echt zwanger. Stond gistere de vaatwasser uit te ruimen, waren er 2 kopjes niet schoon geworden en toen moest ik ineens huilen! Ik huil dus echt nooit, als ik huil is er echt iets ernstigs aan de hand, maar nuā€¦ Zo ken ik mezelf ook helemaal niet.

Jeetje, wat een spanningā€¦

wanneer moet/ga je opnieuw testen?

En een bloedtest dan?

Ik hoop voor je dat de uitslag (snel) positief is! :pray:

Ik ga het woensdag nog eens proberen, dan kan ik eventueel donderdag terug naar de huisarts. Is er dan nog niks dan wil ik wel een bloedtest. Vrremde situatie, maar als ik kijk dat ik bij typische ziektes (pfeiffer bv) altijd de ontypische symptomen krijgā€¦ Dan valt dit wel weer in mijn straatje. Mijn lijf reageert niet 100% normaal, wellicht dat de dystrofie hier ook iets mee te maken heeft.

12 dagen overtijd and counting :mrgreen:

En niet de neiging om vandaag al te testen? Al is het maar voor ons? :angel:

@Tedski wrote:

En niet de neiging om vandaag al te testen? Al is het maar voor ons? :angel:

Eigenlijk wel :oops: Maar dankzij de exbaas van vriendlief heb ik gewoon even het geld niet meer. Die lul is op vakantie gegaan zonder het salaris van maart te betalen :wall: Dus ik zit even in een enorme kl*te positie.

Daar ben je mooi klaar mee dan :evil:

@Tedski wrote:

Daar ben je mooi klaar mee dan :evil:

Dat dacht ik ook! Dat kan toch gewoon niet :wall: Overigens heeft de rest het wel gekregen alleen mijn vriend niet :think: Grrrr, maar ik krijg hem wel, desnoods via rechtsbijstand :twisted:

Dus helaas moet ik echt tot morgen wachten :frowning:

En?Bij de ha geweest?

Ben ook wel nieuwsgierig :think:

ik niet :liar:

op sensitest nl kun je echt super goedkope tests halen, die ook nog eens erg vroeg kunnen testen (gewoon dip-stiks zonder poespas)

Gewoon een set van 20 halen en elke dag testen hihi

Ben ook wel benieuwdā€¦

Ik miste wel een reden in het rijtje waarom iemand overtijd is,maar toch negatiefā€¦een vroege MK bijvoorbeeldā€¦alleen dan zouden kleine resten van het hormoon toch positief kunnen gevenā€¦

Maar het zou wel het uitblijven van de ongi kunnen verklarenā€¦

Al meer bekend??

chocoā€¦ wij zijn nieuwsgierigā€¦ :shifty:

@Pitje27 wrote:

chocoā€¦ wij zijn nieuwsgierigā€¦ :shifty:

Echt niet! :liar:

Ze maakt het spannend :smiley:

@Pitje27 wrote:

dinsdag was je toch 5/7 dagen over tijdā€¦ hoe kan het dan dat de ass. zegt dat je nu dan pas 3 wkn zwanger zou zijnā€¦ geteld vanaf je ovulatie ofzo? want je moet tellen vanaf je laatste ongi dgā€¦

maar duim nog steeds hoorā€¦

Ik heb altijd een redelijke cyclus 33/34 dgn maar mijn ei is altijd heel laat zeker pas 20 dgn na begin van de cyclus

een late eisprong kan dus idd een oorzaak zijn waarom je later kunt testen.

@ Choco: Weet je inmiddel al meer? ik zag in je banner dat je al 85 dgn over tijd was? :shock:

Ik heb in haar stopperstopic gelezen dat ze een bloeding heeft gehad maar dat het heel weinig was.

Kan dus van alles zijn, mijn laatste menstruatie was ook heel weinig en voornamelijk oud bloed. Achteraf gezien bleek het toch een menstruatie te zijn.