Lieve kokkers,
Gister heb ik nadat ik 5/7 dagen overtijd ben een test bij de huisarts gedaan. Deze was negatief, ehter ik heb sterk het gevoel wel zwanger te zijn. Eerdere keren dat ik een test deed was het daarna goed en geloofde ik de test ook, deze keer is het een ander verhaal. Ik heb toch echt wel wat symptomen en voel me gewoon zwanger.
Met de assistente heb ik afgesproken om donderdag met ohtendurine te komen mocht er dan nog geen ongi zijn. Ik zei al tegen haar tot donderdag
Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt?
ik heb bij de 2e pas getest toen ik 4 wkn overtijd was, maar teruggerekend was ik dus 2 wkn korter zwanger.
maar omdat ik zo laat was kreeg ik meteen een positieve test.
maar misschien is het juist bij jou dat je ook later zwanger bent geworden en je daardoor nu nog negatief test.
spannend…en :thumbup: :thumbdown: voor je dat de test donderdag positief is…
Ik herken het gevoel. Bij mij gaven de testen ook vrij laat pas aan dat ik zwanger was. Pas na 2 weken overtijd gaven de testen pas positief aan.
Ik hoop dat het bij jou ook zo is!
Dat geeft de burger wel wat moed, de assistente zei ook dat het wel vaker voor kwam. Positief is positief negatief kan positief worden zei ze verder nog. Dat hopen we dan maar!
En??? Hoe is het nu???
Precies hetzelfde, geen menstruatie of niks, wel zere buik (al dagen maar het voelt niet hetzelfde als normaal). Ook zijn mijn boobs nogal aan het opzetten. Tsja schiet mij maar lek hoor, maar volgens mij “is my oven cooking” 8) Ik kan er zelf niet veel meer van maken. Het is nu een dikke week overtijd.
Ik herken het ook!
Ik testte vrijdags want ik voelde me anders dan anders, ik was zwanger voor mijn gevoel. Test negatief…??? :eh: :snooty: Dat kon er bij mij echt niet in! :naughty:
Maandags testen besteld via internet (zat dat weekend in een bungalowpark), die waren dinsdag binnen en ja hoor…meteen positief!
Heel veel suc6! ik hoop dat 'ie bij jou donderdag ook positief is!
Ik ook! Elke vezel in mijn lijf zegt ja, alleen de test niet. Heb eerder tests gedaan en als die negatief waren dan geloofde ik het wel, maar deze keer dus niet. Zo raar is dit.
Spannend zeg! ik duim met je mee :thumbup:
Thanks iedereen :mrgreen:
Na 2 uur mocht ik langs komen, dus dan weten we meer :wall: Pffffff moeilijk hoor :oops:
spannened… :shifty:
Succes! :thumbup:
Pffff nog anderhalf wachten dus :roll: Sterkte met dat wachten :thumbup: En ik hoop voor je dat er nu wel een streep komt
Bij de tijd aan het doden met mijn favo serie: The simpsons maar zelfs dat wil niet afleiden Ga zo maar stofzuigen ofzo…
Spannend!!! Mijn duimen draaien over-uren voor je!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Nou meiden, ik ga vertrekken, tot zo met hopelijk goed nieuws!
@chocobroodje wrote:
:thumbup: :thumbdown:
@chocobroodje wrote:
:thumbup: :thumbdown:
Nou ik ben terug :evil: Nog steeds niks, en nog steeds ben ik niet overtuigd! Ik heb wel even met de assistente staan kletsen, en ze denkt dat ik gewoon te vroeg ben, volgende week donderdag :wall: Gaan we er nog een doen, eerder denkt ze dat het geen zin heeft. Als ik zwanger ben zou het vandaag 3 weken zijn, en ik heb al gelezen dat je gemiddeld pas in de 4de week hormonen gaat aanmaken. Nouja dat hopen we dan maar :shock:
Wacht…ik snap het even niet? Je bent toch al ruim overtijd? Dan kun je toch niet vandaag pas 3 weken zijn? Of reken je vanaf je eisprong ipv vanaf je laatste ongi-begin?
Hoe dan ook, als je overtijd bent en zwanger, zou je nu toch echt hcg aan moeten maken.
Als je nog niet overtijd bent, is het een ander verhaal.
Ik vind het wel heel rot voor je dat je zo tussen hoop en vrees heen en weer geslingerd wordt. Hopelijk komt er snel duidelijkheid voor je en laten we nog harder hopen dat het de duidelijkheid is waar je zo op hoopt!