NDS topic

Op pag 11 staan daarover wat tips… http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=71132&postdays=0&postorder=asc&start=150

is er iemand met een werkend toy story (3) spelletje??

Onze zoon heeft inmiddels zijn dsi bij elkaar gespaard, kaart erbij en al lading spelletjes van de buurman erop.

Toy story 3 zat er ook bij, maar die doet het dus niet… en die lijkt hem dus (natuurlijk haha) net zo leuk.

Dus dacht… misschien iemand hier?

Mandala: bedankt! Het is een iets andere toetscombinatie bij mij, maar het lukt nu ten minste!

@tan wrote:

Mandala: bedankt! Het is een iets andere toetscombinatie bij mij, maar het lukt nu ten minste!

Graag gedaan! :thumbup:

Dag dames,

Kunnen jullie mij wat betrouwbare sites pb-en waar ik spelletjes kan downloaden?

heeeeeeel erg bedankt.

@Madre wrote:

Dag dames,

Kunnen jullie mij wat betrouwbare sites pb-en waar ik spelletjes kan downloaden?

heeeeeeel erg bedankt.

Die sites zou ik ook graag ontvangen 8)

even een vraagje. Waar kopen jullie de geheugenkaart voor de nintendo? En welk merk en hoeveel gb hebben jullie? Wij hadden een oude kaartje wat nu kapot is en zijn op zoek naar een nieuwe waar behoorlijk wat spelletjes op gezet kunnen worden. Ik zie door de bomen het bos niet meer op internet.

@Denise wrote:

even een vraagje. Waar kopen jullie de geheugenkaart voor de nintendo? En welk merk en hoeveel gb hebben jullie? Wij hadden een oude kaartje wat nu kapot is en zijn op zoek naar een nieuwe waar behoorlijk wat spelletjes op gezet kunnen worden. Ik zie door de bomen het bos niet meer op internet.

wij hebben hem nog maar net in huis, aangezien onze zoon net zijn dsi bij elkaar heeft gespaard en heb de kaart besteld via een spaanse site.

Nou ja Spaans… is gewoon de site van een NLs bedrijf dat die kaarten vanuit Spanje verkoopt in NL mogen die kaarten niet meer verkocht worden officieel namelijk

Site is verder volledig in het NL’s, factuur ed ook allemaal en het werd hier keurig netjes met Nl’se brief, maar wel spaanse postzegels thuisbezorgd :thumbup:

Site is te vinden als je naar bigdennis gaat (com) daar staat een linkje naar die spaanse site, wij kregen nog 10% korting ook via die site.

Is er nog iemand met links naar sites voor spelletjes??

En dan dus specifiek de eerder genoemde Toy Story, maar ben ook op zoek naar Professor Layton.

Heb die met de Doos van Pandora, maar er zijn geloof ik inmiddels 5 spelletjes van en zou er nog wel wat van hebben.

Hoi, ik heb ook een vraag over de kaartjes. Mijn nichtje heeft een dsi gekregen met versie 1.4.1 en heeft nu dus een gold kaartje nodig. Ze heeft nog een oud sd-kaartje van haar ds lite. Kan dit kaartje in de gold kaart als ik daar nieuwe software opzet of moet ze ook een nieuw sd-kaartje? Weet iemand dit mischien?

Hallo allemaal, ik heb even een vraag over de DS. Welke versie hebben jullie? Ik zit er over te denken om een DS te vragen voor de verjaardag van de oudste (ze word 5). Maar zie nu verschillende soorten: lite, DSi, 3DS, enz. Welke kan ik het beste nemen?

Hoi

Onze dochter wordt 7 en we hebben voor haar verjaardag de dsi xl gekocht.

Deze heeft een groter scherm als de “gewone” ds. Nadeel is dat hij wel een stuk zwaarder is, maar ik vind een groot scherm praktischer omdat ze er ook filmpjes op kunnen kijken.

De 3ds zou ik niet aanraden voor een kind van 5, omdat je er maar een half uur achter elkaar op mag spelen omdat het beeld in 3d is.

Spelletjes voor de ds,dsi. lite, kan je heel makkelijke downloaden via internet.

Ik heb ook al een aantal spelletjes 2e hands via mp gekocht!

Succes met je keuze! :wink:

Liefs Helen

Bedankt! Intussen heb ik bedacht dat het waarschijnlijk een gewone of een lite word. Helaas heb ik bij het zoeken naar eentje wel een virus op mijn laptop gekregen en die doet dus nu niks meer :? (zit nu op die van mijn man).

volgens mij volgende week bij de mediamarkt dsi voor 120 euro.

Door de komst van de 3D zakt die nu overal aardig in prijs, dus aanbiedingen in de gaten houden of zoeken op i net zou best wat kunnen schelen op het moment :thumbup: .

Onze oudste heeft sinds kort een dsi.

Geen XL, want dan moest die nog langer sparen :wink: en het voordeel vinden wij dan eigenlijk wel weer dat die kleiner is de dsi. De XL vind ik voor in de (kinder)hand best groot.

Leuke aan de dsi is de camera. Dikke lol dat hij heeft met het versieren van de foto’s ed :lol: maar is natuurlijk vooral voor erbij, het gaat om de spelletjes.

Haai, is er toevallig iemand met een werkende versie van lego pirates of the caribbean? :pray:

ja, als het goed is heeft mijn grote draak die op zijn ds…

mijn ex man is daar heel goed in :wink:

anders pb mij maar…

hoi,

wil iemand mij misschien een aantal goede site’s toe sturen waar ik aan ds spellen kan komen :slight_smile:

ik heb nog een origineel spelletje brain train…

ben alleen het hoesje kwijt,

ligt in de kast te verstoffen nu… :angel:

Ik heb een hele stomme vraag hoor

maar t blijft in me kop spoken…

Onze oudste heeft na haar verjaardag eindelijk haar Dsi gekocht

met kaartje…alleen kaartje was verkeerde versie (R4)

dus toen mocht ze een R4 kaartje lenen van haar tante,.die doet t ook niet in haar dsi

(Dus tante is erachteraan om t op te lossen en nu gebruikt Elise de Dsi van haar,…maar hoe kan dat nou…dat zo’n R4 kaartje t wel doet in haar dsi en niet in die van Elise)

zelfde type ds…die met camara???

@mamaelise wrote:

Ik heb een hele stomme vraag hoor

maar t blijft in me kop spoken…

Onze oudste heeft na haar verjaardag eindelijk haar Dsi gekocht

met kaartje…alleen kaartje was verkeerde versie (R4)

dus toen mocht ze een R4 kaartje lenen van haar tante,.die doet t ook niet in haar dsi

(Dus tante is erachteraan om t op te lossen en nu gebruikt Elise de Dsi van haar,…maar hoe kan dat nou…dat zo’n R4 kaartje t wel doet in haar dsi en niet in die van Elise)

zelfde type ds…die met camara???

Ligt aan de software die op het kaarthe staat. Andere software downloaden en dan werkt het volgens mij gewoon…