NDS topic

Ik heb trouwens 4shared gebruikt maar op een gegeven moment zegt hij error en is het uploaden mislukt na 1,5 uur :twisted:

Via de mail lukt het gisteren ook niet.

Iemand nog een idee?

Pff alle spellen die ik op de nintendo ds wil zetten kan ie niet afspelen.

hoe kan dat nou?

Heb al tig keer andere firmware erop gezet

Iemand nog tips?

ik krijg een link om een spel te downloaden en dan kopieer ik na het downloaden dat spel naar het kaartje voor de DS.

Daar kan ik toch niets fout aan doen??

bij nieuwe spelen die ik op de nintendo wil openen geeft ie sowieso altijd aan dat hij het SAV bestand niet kan vinden, gaat ie zoeken en dan proberen het spel te starten… wat niet wil…

welke kaart heb je??

R4?

let er goed op dat het een .nds file is soms doen sites nog wel nd5 bestanden.

Inderdaad firmwaren en anders kaart even formateren.

hmm r4 weet ik niet zo goed ik heb zelf een acekard…

start het kaartje wel gewoon op?

heb je een appart mapje voor games en firmware?

Ja kaart start gewoon op, de spellen die er al op stonden doen het wel, maar dat is al even terug dat ik die er op heb gezet.

Alle nieuwe spellen pakt ie niet.

Het is wel nds wat ik er op zet.

heb toch het idee dat ik met downloaden iets niet goed doe, of niet alles compleet heb…

Heb geen apparte map voor games etc, die komen in een map waar ook meer in zit. Is dat het?

ik heb geen id

Ik heb op mijn kaartje een appart mapje met de firmware een appart bestandje en een mapje voor de games

maar als alleen die nieuwe spellen het niet doen verwacht ik toch een firmware probleem of de spellen zijn niet goed…

waar download je de spellen?

@Lientjuh wrote:

ik heb geen id

Ik heb op mijn kaartje een appart mapje met de firmware een appart bestandje en een mapje voor de games

maar als alleen die nieuwe spellen het niet doen verwacht ik toch een firmware probleem of de spellen zijn niet goed…

waar download je de spellen?

heb ik gekregen van een aantal meiden hier via download links…

hmm ok dan weet ik het niet :mrgreen:

@Ingrid28 wrote:

bij nieuwe spelen die ik op de nintendo wil openen geeft ie sowieso altijd aan dat hij het SAV bestand niet kan vinden, gaat ie zoeken en dan proberen het spel te starten… wat niet wil…

Als je een nieuw spelletje erop zet dan moet je idd de nds file op de ds zetten, als je het spel de eerste keer speelt geeft ie altijd aan dat het sav bestand er niet is, dan krijg je de vraag of je die wilt maken , dan moet je op ok klikken, dan zou hij het moeten doen.

Het sav bestand is namelijk een save bestand daar slaat hij op wat je gespeeld heb van elk spel apart.

Als je spelletjes van mij hebt, dan wil ik je ook wel wat savebestanden sturen, misschien dat hij het wel doet als hij ze gewoon kan vinden.

Er staat dan wel al een spel op wat gespeeld is, maar je kunt dat ws toch wel een nieuw spel beginnen?

Ik doe het preceis zoals jullie zeggen…

Cynthia ik heb een aantal games van jou gedownloaded.

Daarna heb ik die gecopieerd naar de nintendo.

Meer kan ik niet doen toch?

En die SAV is inderdaad alleen de eerste keer bij een nieuwe spel.

Als je even aangeeft welke spellen het niet doen, dan haal ik de save files van mijn nintendo en stuur die naar je. Dan moet je die erbij zetten en proberen of hij het dan wel doet.

Deze heb ik van jou er op staan nu

Ook heb ik Pieter Post er op gezet en die doet het dus wel…

Bob de bouwer - We bouwen een feestje

Dora koken

Freddi Fish - ABC onder de zee

Go Diego go - Het grote dinosaurus avontuur

My Baby 3 & Friends

Robbie Konijn - Leren Lezen en Schrijven

Tinker Bell

Als je me je emailadres stuurt, dan regel ik morgen die files voor je, oke?

Onze dochter krijgt een dsi voor haar verjaardag. Nu heb ik wat spellen daarvoor gedownload en op r4i gold card gezet. Het spelen lukt wel, maar als ik wil stoppen met het spel moet ik de power toets indrukken, er wordt dus niets opgeslagen. Ik kan ook niet naar een soort menu terug waar ik uit de verschillende spellen kan kiezen.

Wie weet hoe ik dit kan oplossen?

Ik kan ook niet terug hoor. Stoppen met een spel is gewoon het ding uitzetten en opnieuw beginnen.

Ik kan sommige spellen wel opslaan, de meeste slaan zelf automatisch op.

Spellen slaan nu wel op. Nu moet ik dus alleen nog op zoek naar hoe ik een keuzemenu kan maken.