Natte was!!!

Ik had de was heel mooi uitgehangen, lekker aan het drogen in de zon en ineens een hoosbui.

Nu is het nat.

Ben ik nou zo’n rampzalige huisvrouw, want ik denk nu dus: lekker laten hangen want het is nu toch al nat…

Doe het morgen wel opnieuw in de was.

ach ja sommigen hebben andere kwaliteiten dan top huisvrouw zijn he :wink:

:stuck_out_tongue:

joh, even in de centrifuge en binnen hangen te drogen? of is dat geen mogelijkheid?

als dat geen optie is dan maar buiten laten hangen (hou ik dus echt niet van, 's nachts was buiten, maar ik ben jou niet :wink: ), in elk geval nooit nat wegleggen…

@hazze wrote:

joh, even in de centrifuge en binnen hangen te drogen? of is dat geen mogelijkheid?

als dat geen optie is dan maar buiten laten hangen (hou ik dus echt niet van, 's nachts was buiten, maar ik ben jou niet :wink: ), in elk geval nooit nat wegleggen…

Nooit nat wegleggen snap ik zelfs :angel:

Maar ik ben gewoon te lui om die hele handel weer te gaan verplaatsen. Stom werkje. Maar volgens mij kan ik het best even binnen halen, het in de wasmachine kort spoelen en er nog een wasverzachter bij kiepen en het dan morgen uit hangen…

Maar dan moet ik wel naar beneden en dan naar buiten he :mrgreen:

eh… waarschijnlijk snap ik je dan niet goed… waar ga tussen afhalen en morgen weer uithangen dan met je was naartoe ? :eh: :think:

de droogtrommel?

@hazze wrote:

eh… waarschijnlijk snap ik je dan niet goed… waar ga tussen afhalen en morgen weer uithangen dan met je was naartoe ? :eh: :think:

In de wasmachine en dan gaat ie opnieuw aan…

Ik ben echt hopeloos hoor qua huishouden. Dat gen bezit ik gewoon niet en dat krijg ik ook nooit denk ik.

ik zou het gewooon laten hangen hahahahaha

@hedwich wrote:

Ik ook :oops:

gelukkig maar ben ik niet de enige hahhaa

Ik laat het meestal ook gewoon hangen :wink:

zou ik ook lten hangen hoor.

mocht het daarna stinken ofzo kan je het altijd nog een keer wassen :mrgreen:

gewoon laten hangen inderdaad :lol:

idd laten hangen!

Gewoon laten hangen en de volgende dag er af halen als het (opnieuw) droog is :smiley:

Je hebt toch een mooi smoesje om het te laten hangen :mrgreen: je bent zwanger :lol: dat is heel vermoeiend :mrgreen:

@hedwich wrote:

ik zou dat ook doen… :mrgreen:

Ik ben pas erg, ik zou het opnieuw wassen :oops: :oops:

ik zou het ook opnieuw wassen…heb geen idee ofdat het nog lekker ruikt als je het laat hangen.

misschien zit de regenlucht er dan wel in :shifty: