Natte was!!!

Nouja, sinds ik weet dat we in NL ook last hebben van zure regen vind ik het gewoon niet zo fris. Als je weet hoe regen ontstaat zou je het misschien ook weer wassen :wink:

Over die zure regen is pas een documentaire geweest, dat is niet meer zo als “vroeger”. Er zijn strengere milieu-eisen gekomen enzo. Anders hadden we nu weinig tot geen bomen enzo meer gehad.

En ja, het ruikt dan nog steeds even fris ( tenminste hier wel) :wink:

Yep, ik ben ook van het luie, maar ook best slimme soort: lekker laten hangen. :wink:

ik zou het opnieuw wassen met kort programma. Of minstens spoelen en wasverzachter…

Balen zeg! :thumbdown:

Ik zou het op nieuw wassen en op zolder hangen of in de droger als dat kan. Ik ben een muts met spullen in de droger.

ik zou het laten drogen en dan ruiken of het fris ruikt

en de volgende keer buienradar.nl raadplegen!

@SeeSeeEm wrote:

ik zou het laten drogen en dan ruiken of het fris ruikt

en de volgende keer buienradar.nl raadplegen!

En ik had dus vandaag buienrader.nl in de gaten gehouden en het zou niet gaan regenen hier. Ik dus lekker de was buiten gehangen, sta ik in het tuincentrum, wat denk je, hozen!!! Ben nu thuis en de was hangt nog buiten :evil:

Lekker laten hangen, van regenwater wordt de was zacht, alsdus de wijze woorden van mijn oma zaliger :angel:

Ik heb een droogtrommel :roll:

En ondertussen kan de was al dagen niet meer naar buiten…

Vind het lekkerder om het buiten te hebben hangen, maar goed, dan maar binnen.

als je nu eens kijkt op buienradar, dan kan je zien wanneer er een bui komt en hij klopt tot (bijna) op de minuut nauwkeurig.

en dan buienradar met het bekende ervoor en erachter.

succes!

“Lekker laten hangen tot het wél droog is…” is mijn eerste gedachte… volgens mij maakt me dat een nóg mindere huisvrouw dan dat jij al bent hahahahaha :mrgreen:

@niekie wrote:

als je nu eens kijkt op buienradar, dan kan je zien wanneer er een bui komt en hij klopt tot (bijna) op de minuut nauwkeurig.

en dan buienradar met het bekende ervoor en erachter.

succes!

Niet altijd! We hebben kortgeleden iets leuks afgezegd vanwege buienradar. Die gaf aan dat er regen zou komen.

Stralende zon :evil:

En om nou bij elke was buienradar te gaan raadplegen… Begin ik echt niet aan :smiley: