Nannycare Sensormatje

Wie heeft hier ervaring mee? Hoe bevalt het? En vals alarm? Vertel!

Een vriendin van mij heeft hem. Haar zoontje is prematuur geboren en heeft last gehad van ademstilstanden. Het alarm is 2 keer terecht afgegaan en ze hebben nooit een vals alarm gehad. Zij hebben dus positieve ervaringen ermee.

Ik heb er geen ervaringen mee wel over getwijfeld vanwege mijn angsten na Daan :vlinder: de verpleging heeft hem voor mij afgeraden omdat ik dan nog meer in angst zou zitten.



maar ik hoor er hele goede verhalen over :thumbup:

Persoonlijk vind ik, als je kindje verder gezond is, dit écht onzin dingen.

Evenals babyfoons met ingebouwde infrarood camera, grote geld trekkerij en nergens voor nodig.

Bij vrienden van ons gebruiken ze ook zo’n babyfoon, ik wordt al nerveus als ik zie hoe vaak zij erop kijken.

Nou liever 1 keer te veel dan 1 keer te weinig.

Snap niet hoe je dat dat onzin kan noemen ? Als hij terecht afgaat had je het ‘zonder’ waarschijnlijk niet opgemerkt… Het hoeft maar 1 keer mis te gaan. Liever 6739204 keer teveel dan 1 keer te weinig.

Dat is ook wel waar, maar en ik vind datwel echt een grote maar, er wordt door de makers natuurlijk ontzettend veel geld verdient aan de grootste angst van ouders… Want dat is het, je koopt het omdat je bang bent…Ik vraag me echt af of er nou levens mee gered worden en hoevaak dat dan zo zou zijn, zelden gok ik zo.

Euhm, nee ik vind het geen onzin. Het lijkt mij ideaal toe, (mick is nu al te oud vind ik) maar als ik zie hoevaak ik naar hem toe ging en bleef kijken op mn babyfoon met! camera had ik meer rust gehad met het matje (prematuur geboren veel brady’s gehad, hevige Rs virus gehad met brady’s en 2x een apneu dat hij echt weg viel, dus was doodsbenauwd dat hij het weer kreeg). Nu nog kan ik staren naar de babyfoon of hij wel ademt, slaap ook met de babyfoon aan naast me 's nachts gewoon voor mezelf dat ik hem kan zien.