~~**NAMENTOPIC!!!**~~

Hidde voor een jongetje… past wel bij Jikke !

Marith voor een meisje… :wink:

Ik kwam net de naam ‘Medde’ tegen. Mirre vind ik ook altijd lief.

Voor een jongen nog: Au©ke of Jitse (maar komt wel erg dicht in de buurt van Jikke).

ik hou van friese namen :inlove:

Zelf vind ik Jurre helemaal geweldig! :inlove:

Maar ook Fedde, Senne, Hidde, Melle, Jelte :inlove:

Voor een meisje:

Femke, Silve, Yente, Janne, Benthe

Gezocht:

Een buitenlandse naam (jongen en meisje), welke niet veel voorkomt, minstens 2 lettergrepen

brandt los !!!

@Cariska: Gefeliciteerd!

En zaten er de vorige keer geen leuke namen tussen? :stuck_out_tongue:

@Nienke123 wrote:

@Cariska: Gefeliciteerd!

En zaten er de vorige keer geen leuke namen tussen? :stuck_out_tongue:

haha jawel maar niet de naam! Vorige keer is dus niet goed gegaan… helaas mk, hopenlijk gaat het nu wel goed! Dus kunnen we weer fantaseren over de namen :inlove:

Hallo dames,

Cariska, Succes met het vinden van een nieuwe naam!

En voor de dames die namen voor me ingevuld hebben, bedankt.

Er zaten erg veel leuke namen tussen. We gaan er nog eens goed over nadenken en wie weet gaat het er 1 van worden!!

X

nou wie weet hier nog ideetjes…

We hebben al 3 jongens met nederlandse namen, een naam voor een 4e jongen zijn we al helemaal uit :thumbup: maar een meisjesnaam…

DE naam is voor mij niet meer DE naam (maar voor manlief heeft hij nog niet afgedaan, dus staat nog wel op het lijstje… onderaan :oops: ) en dus toch maar eens goed nadenken over een meisjesnaam.

Onze jongens hebben dus Nederlandse namen, allemaal 2 lettergrepen, dat willen we voor de 4e ook en niet beginnend met G, J, M R, T.

Dus wie oh wie heeft DE meisjesnaam voor ons :mrgreen:

@Cariska wrote:

haha jawel maar niet de naam! Vorige keer is dus niet goed gegaan… helaas mk, hopenlijk gaat het nu wel goed! Dus kunnen we weer fantaseren over de namen :inlove:

I know, ik hoop ook heel erg voor jullie dat het dit keer wel goed gaat!

Ik zal nog eens na gaan denken. :slight_smile:

@MamaMarije: Amber, Anne, Aniek, Anoek/Anouk, Dana, Ella, Elin, Elske, Emma, Esmee, Esther, Evi, Eva, Femke, Fenna, Hannah, Imke, Ilse, Isis, Lara, Laura, Lieke, Lieve, Lina, Linda/Linde, Lisa, Lotte, Nena, Nina, Sara(h), Sanne, Sofie, Sterre, Vera

@Kevertje: wij stonden deze zomer op een camping met Foekje en Kiek. Is dat wat?

@Cariska: Misschien had ik vorige keer wat te Amerikaanse/Engelse namen? Al blijf ik Alana, Ayana en Fayola wel leuk vinden bij de naam van T. Een nieuwe poging:

Aaliyah, Aviva, Dalila, Diara, Faizah, Farah, Imena, Julisha, Kayin, Keesha, Keeya, Keyah, Leilani, Maisha, Marjani, Nayeli, Nevaeh, Nichelle, Nyah, Yihana

Ashon, Daren, Fionan, Jamar, Jaydee, Jayvyn, Jelani, Jengo, Kieran, Nadiy, Nanji, Shaquan, Tyrin, Yaro, Yerodin

Is dat meer het soort namen waar je naar op zoek bent? Dan weet ik ook een beetje in welke richting in het moet zoeken. :wink: :slight_smile:

@Nienke, er is wat van je rijtje naar ons lijstje verplaatst :thumbup:

Dat is dus de goeie ‘richting’ qua namen voor ons :lol:

nienke, 1 jongensnaam vind ik erg leuk! Verder nog niet echt… tjah … wat zoek ik geen idee. In ieder geval iets wat je dus niet vaak hoort, en amerikaans/ engels mag eventueel ook! Mocht je nog meer hebben …

heb je al die namen in je hoofd zitten? Of ga je er echt voor op zoek?

@Cariska: Vaak ga ik op zoek, in ieder geval wel voor de meer buitenlandse namen. :slight_smile: Ik zal nog even verder denken/zoeken. :slight_smile:

@mamaMarije wrote:

Onze jongens hebben dus Nederlandse namen, allemaal 2 lettergrepen, dat willen we voor de 4e ook en niet beginnend met G, J, M R, T.

Dus wie oh wie heeft DE meisjesnaam voor ons :mrgreen:

Brenda

Lydia

Paulien

Sanne

Lindy

Janet

Anke

Sarah

Nellie

Marije

Sandra

Vera

Alma

Anoek

Steffi

Ingrid

Geke

Renaat

Suzan

Liesbeth

Liset

Anne

Renske

Inge

Erna

Carla

Alie

Lisa

Lieke

Zoiets? Of sla ik de plak geheel mis?

Nou, dan gooi ik er ook eentje in.

Een jongensnaam (1 of 2 lettergrepen) passend bij Femke en niet beginnend of eindigend met een K.

Van Femke wisten we dat het een meisje zou worden, maar we hadden gewoon geen jongensnaam achter de hand. Dus wie helpt ons?

Het moet een duidelijke naam zijn, qua richting: stoer hollands :mrgreen:

@Schoen, er zitten een paar bij die al op ons lijstje staan en heb er nog eentje van je ‘gepikt’ en erbij gezet :thumbup: (Lydia, Brenda ed is het dan weer niet voor mij/ons)

@Sproetje wrote:

Nou, dan gooi ik er ook eentje in.

Een jongensnaam (1 of 2 lettergrepen) passend bij Femke en niet beginnend of eindigend met een K.

Van Femke wisten we dat het een meisje zou worden, maar we hadden gewoon geen jongensnaam achter de hand. Dus wie helpt ons?

Het moet een duidelijke naam zijn, qua richting: stoer hollands :mrgreen:

S.ander

J.asper

J.esse

M.atthijs

N.iek

T.ijn

D.aan

S.tijn

T.homas

@Sproetje wrote:

Femke en

Jelle
Bas
Rick
Maarten
Job
Joep
Hans
Jim
Huub
Twan
Pim
Giel
Wout

iets in deze trant?

Rick vind ik ook wel leuk maar achternaam begint dus met een K.

Dat loopt dan weer niet lekker.

De korte namen hebben wel mijn voorkeur merk ik, maar dé naam zit er nog niet tussen…

@Cariska: Ik roep maar gewoon wat, misschien brengt het je wel op heel andere ideeën:

Imara

Rhona

Leana

Ilayda

Kiyana

Kiyara

Ileana

Shanaya

Jaylinn

Jedidja

Romaysa

Chimène

Ghislaine

Kayleigh

Demelza

Alana/Ilana/Ylana

@Sproetje: Ik vind bij Femke echt vrijwel alle Nederlandse/Nederlandsklinkende namen prima staan! :slight_smile: Lekker makkelijk dus. :stuck_out_tongue:

Thijs

Niels

Jesse

Lucas

Lars

Tygo

Ruben

Tim

Tom

Finn

Thijmen

Bram