Wat voor naam zouden jullie voorstellen als zusje voor onze dochter Quinty?
Hubbie denkt in de richting van Nikki oid maar zelf vind ik dat eigenlijk iets te jongensachtig klinken (sorry voor diegene die hun dochtertje wel zo genoemd hebben, 't is niet persoonlijk)
Haha en ik vind Quinty juist veel jongensachtiger klinken dan Nikki.
Vind Nikki een echte meisjesnaam, voor een jongen zou ik persoonlijk eerder Nick kiezen (dus zonder ‘ie’-klank op het einde).
't Is dat je ‘onze dochter’ voor de naam hebt geschreven, anders had ik ècht gedacht dat Quinty jullie zoontje is.
Vind Nikki(e) dus heel goed bij Quinty passen - als je het tenminste leuk/niet erg vindt dat beide namen op een ‘ie’-klank eindigen.
Mare vind ik er trouwens (ook) heel leuk bij passen…
@ Veertjeg
Haha, gewoon een pauze inlassen dan, om alles even te laten bezinken - jullie hebben toch nog tijd genoeg.
@Iuno: Toen Quinty op de couveuse lag werd ons een aantal keren gevraagd of we, als het een jongetje geweest zou zijn, hij dan Quinten geheten had.
‘Gelukkig’ waren we niet zo origineel, als ze een jongentje was geweest had hij een hele andere stoere naam van ons gehad maar zoals al eerder gezegd houden we die nog geheim voor als het nu wel een broertje zal worden.
Iedereen in ieder geval bedankt voor het meedenken!