~~**NAMENTOPIC!!!**~~

@kleintje wrote:

heb nog even de tijd maar weet gewoon dat het moeilijk is voor ons. om een naam te bedenken.

wij hebben al een jongens naam dit is joost (iedereen weet dit naam van de vader van mijn man die hij al is verloren met zijn 13)

maar nu zoeken we dus nog een meiden naam die dus een beetje bij eline past maar ook wat van joost weg heeft voo rhet geval dat dit de laatste kleine zou zijn en het een meid wordt.

josje hadden we beide maar we zijn niet zo van het "je"er achter ideeen

Josette?

Ik lees hier goed mee, want dit is heel moeilijk :shifty:

@Sooki: Lastig…misschien brengt het je op ideeën: Aidan, Alwin, Boaz, Dinand, Elmar, Emil, Eren, Ezra, Gabor, Ilja, Ingmar, Jelmer, Jilles, Joshua, Kai, Kjeld, Marlon, Marin, Nanko, Nikos, Nino, Rowan/Roan, Silvan, Silvijn, Timme, Timon, Xander, Xavier, Zach, Zeb

Haha Nienke, je hebt er 5 namen in staan die we hier ook genoemd hebben maar het toch net niet zijn. Ik zou zeggen, gooi nog eens wat ideeën in de strijd want je zit wel op hetzelfde spoor als wij :inlove:

En als je dan toch bezig bent Nienke, gooi er dan ook nog een paar engelse namen bij. Wij verwachten ook weer een mannetje en we zoeken iets dat bij Skyler past :wink:

@Sooki: Gelukkig dat ik in ieder geval een beetje op het goede spoor zit. ;):slight_smile: Geen idee met welke namen, maar op de ‘gok’;): Amon, Arlo, Egon, Elias, Elon, Emre, Enzo, Fabian, Gino, Ilan, Ilias, Jamie, Jaron, Joram, Josha, Kilian, Linus, Lorenz, Mat(t)eo, Milo, Milos, Ramon, Raoul, Renzo, Roald, Rodin, Zeno (Zelf vind ik Enzo echt heel leuk bij Danté en Quirine past er ook goed bij, wat mij betreft.)

@Rebecca*: Andrew, Blake, Bradley, Brandon, Brend/Brent, Clayton, Colin, Dale, Damian, Dane, Denzel, Dion, Ethan, Jesse, Landon, Marlo, Morris, Neil, Nevil, Nilo, Noah, Quinten/Quintin, Rodney, Rylan, Sean/Shawn/Shaun, Selwyn, Stephen, Travis, Waylen, Wayne, Weldon

Wie wil er met ons meedenken…ik denk dat we er wel uit zijn, maar ben bang dat ik me op deze naam te veel focus en dus de andere leuke namen niet meer “zie”.

We krijgen nu een jongen en onze meiden heten I.sabel en J.asmijn, dan weten jullie een beetje waar we van houden…

Alvast bedankt!!!

@Nienke123 wrote:

@Sooki: Gelukkig dat ik in ieder geval een beetje op het goede spoor zit. ;):slight_smile: Geen idee met welke namen, maar op de ‘gok’;): Amon, Arlo, Egon, Elias, Elon, Emre, Enzo, Fabian, Gino, Ilan, Ilias, Jamie, Jaron, Joram, Josha, Kilian, Linus, Lorenz, Mat(t)eo, Milo, Milos, Ramon, Raoul, Renzo, Roald, Rodin, Zeno (Zelf vind ik Enzo echt heel leuk bij Danté en Quirine past er ook goed bij, wat mij betreft.)

Heel erg bedankt voor het zoeken :thumbup: Staat wel iets tussen dat we allebei geinig vinden..

Willen jullie ons ook op weg helpen?

Wij zijn op zoek naar een meisjesnaam die past bij Roel, maar hebben nogal een lijstje met “eisen/voorwaarden”

• liefst een Nederlandse naam
  • liefst geen 100 in dozijn naam (geen top10)
  • Niet beginnen met A, L, R of S
  • Duidelijk een meisjesnaam, geen Sem, Renee etc.
  • korte naam wegens een lange achternaam

Dank je wel alvast!

Tessa, Esmee, Kim, Ilona??

Hier ook een namenprobleem…

Kan de “klik” niet vinden…

Stan en ???

Liefst kort, jongens en meisjesnamen, echt Hollands…

eh… help?

Eef & Krijn??

@sofie1981 wrote:

Willen jullie ons ook op weg helpen?

Wij zijn op zoek naar een meisjesnaam die past bij Roel, maar hebben nogal een lijstje met “eisen/voorwaarden”

• liefst een Nederlandse naam
  • liefst geen 100 in dozijn naam (geen top10)
  • Niet beginnen met A, L, R of S
  • Duidelijk een meisjesnaam, geen Sem, Renee etc.
  • korte naam wegens een lange achternaam

Dank je wel alvast!

En ik was nog vergeten…niet eindigen op een s (of s-igge klank) ivm begin achternaam s…moeilijk met slissers! :mrgreen:

@NoortjeP wrote:

Stan en ???

eh… help?

Thijs

Jens

Koen

Tom

Tim

Raf

Roef

Teun

Noud

Jim

Sem

Emma

Suus

Isa

Anna

Anouk

Fenna

Kim

liz

Lot

Pien

@Mama_jeanet wrote:

@NoortjeP wrote:

Stan en ???

eh… help?

Thijs

Jens

Koen

Tom

Tim

Raf

Roef

Teun

Noud

Jim

Sem

Emma

Suus

Isa

Anna

Anouk

Fenna

Kim

liz

Lot

Pien

thanx … er staan wel een paar top namen tussen en een naam waar ik nog niet aan gedacht had :inlove: (ik ga niet zeggen welke… even met hub overleggen iig.)

@Sooki: Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt! :slight_smile:

@alex: Thomas, Noah, Lucas, Jurian, Florens, Floris, Tristan, Ruben, Julian, Thijmen, Jannick/Yannick, Wouter.

@sofie1981: Handig toch, zo’n lijstje met ‘eisen/voorwaarden’? :slight_smile:

Elin, Danique, Benthe, Marit, Feline, Jade, Celine, Merel, Fenne, Milou, Merle, Julie, Evi, Imke, Jiska, Mara, Dana, Isis, Noëlle, Nova, Novi, Lina, Minke, Ella, Dianne.

@NoortjeP: Luuk, Bart, Gijs, Wout, Tijn, Stijn, Mark, Niels, Daan, Mees, Cas, Jurre, Hugo, Mats, Ri©k, Joep, Pim, Guus, Rens, Job, Niek.

Qua meisjesnamen vind ik Lot echt heel leuk bij Stan. Andere korte namen: Lieke, Sanne, Lisa, Sarah, Sofie, Evi/Eva, Fleur, Anne, Roos, Juul, Nina, Julia, Nora, Jet, Kim, Cato.

@NoortjeP wrote:

Stan en ???

eh… help?

Stan en Tom

Stan en Bas

Stan en Mart

Stan en Jelle

Stan en Luuk

Stan en Tim

Stan en Bart

Stan en Niels

Stan en Jesse

Stan en Thijs

Stan en bram

Stan en Rob

Stan en Job

Stan en Rick

Stan en Wout

Stan en Koen

Stan en Giel

Stan en Lars

Stan en Ellen

Stan en Hanne

Stan en Isa

Stan en Fleur

Stan en Kim

Stan en Lynn

Stan en Jet

Stan en Suus

Stan en Iris

Stan en Lieke

Stan en Eva

Stan en Rosa

Stan en Tamar

Stan en Lydia

Stan en Inge

hallo allemaal,

ik heb al een naam die wij allebei erg mooi vinden, alleen ik wil haar graag een tweede naam geven, en dat lukt nog niet echt!

wij willen onze dochter Marissa noemen.

tips?? (ik vind langere namen het mooist)

MARISSA

Sharon

Jennifer

Charlotte

Carmen

Die komen het eerste in me op.

Marissa Roosmarijn

Marissa Madelief

Marissa Liselot

Marissa Annabel