@Juline26: Ik vind Florian ook het leukst of Timon (al kan ik me voorstellen dat er daarbij wel mensen twijfelen aan de schrijfwijze?). Thomas blijf ik ook een geweldig leuke naam vinden en ik vind hem ook ook prima bij Casper passen, maar ja, 't is wel een hele populaire naam. Verder vind ik eigenlijk bijna alle Nederlandse namen (Ruben, Lucas, Stijn, …) wel bij Casper passen? 'k vind het daarom lastig om ook echt gericht namen te noemen…ook omdat de namen die je zelf noemde zo heel verschillend zijn…dat maakt het lastig in te schatten wat je wel/niet leuk vind. :think:
Nienke: de namen die ik opnoemde zijn zo verschillend omdat mijn man en ik allebei zo’n verschillende smaak hebben. hij vindt Florian erg mooi maar ik niet zo. ondertussen hebben we een naam in gedachten waar we het voorlopig allebei eens over zijn. hopelijk blijven we er allebei een goed gevoel over houden en dan zijn we eruit he. 't is een andere naam geworden dan degene die ik al gepost had maar wil het hier niet posten want je weet nooit dat er bekenden meelezen… zal het na de bevalling wel eens komen posten.
Irritant is dat, he, als de smaken zo verschillen… Hadden we hier ook last van…als het aan manlief gelegen had had Jinthe Josephine/Josefien geheten (bij wijze van spreken dan, hij zei dat hij dat ook wel een leuke naam vond ;))…maar gelukkig heb ik er ook een stem in gehad en is het toch iets anders geworden (hij heeft wel 17 weken aan de naam Jinthe moeten wennen ;)). Ik ben benieuwd naar jullie keuze.
heb nog even de tijd maar weet gewoon dat het moeilijk is voor ons. om een naam te bedenken.
wij hebben al een jongens naam dit is joost (iedereen weet dit naam van de vader van mijn man die hij al is verloren met zijn 13)
maar nu zoeken we dus nog een meiden naam die dus een beetje bij eline past maar ook wat van joost weg heeft voo rhet geval dat dit de laatste kleine zou zijn en het een meid wordt.
josje hadden we beide maar we zijn niet zo van het "je"er achter ideeen
Whaha het kaartje was bij ons ook een issue, want mijn 1e keus was mijn vriends 3e keus en hij wou er eerst niet aan maar ik heb hem toch uiteindelijk weten over te halen! :dance: :dance:
wij maken er nu zelf 1 en hij is gelukt
alleen nog leuke foto voor op de voorkant
als nikki mee wil werken dan foto van buik met haar handjes en kusje :inlove:
anders iets met beschuitje ofzo :think:
o en de naam ik ben verliefd jammer dat ik hem nog niet kan delen :wall:
heb nog even de tijd maar weet gewoon dat het moeilijk is voor ons. om een naam te bedenken.
wij hebben al een jongens naam dit is joost (iedereen weet dit naam van de vader van mijn man die hij al is verloren met zijn 13)
maar nu zoeken we dus nog een meiden naam die dus een beetje bij eline past maar ook wat van joost weg heeft voo rhet geval dat dit de laatste kleine zou zijn en het een meid wordt.
josje hadden we beide maar we zijn niet zo van het "je"er achter ideeen