~~**NAMENTOPIC!!!**~~

Ja gek is dat eigenlijk… :think:

Sennapen, ben benieuwd naar jouw naamkeuze, daar hoeven we niet zo heel lang meer op te wachten :mrgreen:

Nee haha, gelukkig niet :mrgreen: :mrgreen: …

Nou weet zeker dat jullie hem leuk vinden :wink:

Ik ken een gezin met twee jongetjes die Kaya en Jefte heten. Dat vind ik twee stoere namen en een leuke combi! :thumbup:

nou de namen waren we zo uit gek genoeg maar de geboorte kaartjes :doh:

gelukkig heb ik de tekst er door bij hub :dance:

Whaha het kaartje was bij ons ook een issue, want mijn 1e keus was mijn vriends 3e keus en hij wou er eerst niet aan maar ik heb hem toch uiteindelijk weten over te halen! :dance: :dance:

nog zo’n 10 weken aftellen dus het begint nu toch wel tijd te worden om een naam te kiezen voor het broertje van Casper. we twijfelen tussen Florian, Fabian, Jilles, Jerle en Timon. wat vinden jullie er het leukst bij passen? of weten jullie nog een andere leuke naam? voorwaarden: geen C als beginletter, liefst 5 of 6 letters, een naam waarbij je niet hoeft te twijfelen aan de schrijfwijze of uitspraak.

Ik ind de combinatie Casper en Fabian wel erg leuk

Casper & Florian!

@Mama_jeanet wrote:

Casper & Florian!

mee ees :thumbup:

Als ik moest kiezen tussen die namen ging ik ook voor Florian, maar zelf zou ik daar nooit op zijn gekomen. Weet niet wat je leuk vind aan een naam??

Florian vind ik eigenlijk het minst leuke van de vijf namen… de andere namen lijken mij wat beter bij Casper te passen. vrij korte en harde klanken.

wat ik leuk vind aan een naam, vind ik moeilijk te omschrijven. anders was het wel makkelijk geweest om een naam te kiezen. ik ben het een beetje beu om lijsten te overlopen dus ik hoopte via dit forum wat inspiratie te kunnen vinden. wie nog leuke namen weet, mag het hier altijd posten!

En iets in de trent van Davy, Tygo, Tymo, Finley, Jesse ??

Juline, van jullie lijstje vind ik Fabian het leuks klinken bij Casper. Ik denk nog even verder voor je.

Ai, geboortekaartjes en vooral de teksten, dat schuif ik lekker nog even een aantal maanden voor me uit :stuck_out_tongue:

Jonne

Misschien nog een leuke naam voor iemand?

Leuke meiden en jongensnaam gezocht passend

@Juline26: Ik vind Florian ook het leukst of Timon (al kan ik me voorstellen dat er daarbij wel mensen twijfelen aan de schrijfwijze?). Thomas blijf ik ook een geweldig leuke naam vinden en ik vind hem ook ook prima bij Casper passen, maar ja, 't is wel een hele populaire naam. Verder vind ik eigenlijk bijna alle Nederlandse namen (Ruben, Lucas, Stijn, …) wel bij Casper passen? 'k vind het daarom lastig om ook echt gericht namen te noemen…ook omdat de namen die je zelf noemde zo heel verschillend zijn…dat maakt het lastig in te schatten wat je wel/niet leuk vind. :think:

@Cariska: Geen idee waar je naar op zoek bent, maar:

Abigail (Abby), Alana, Ayana, Caitlin, Fayola, Hailey, Layla, Marlise, Megan, Sade, Seren, Sienna, Shannon, Zara

Aidan/Aiden, Alec, Brandon, Brent(on), Damian, Darnell, Devin/Devon, Dion, Dylan/Dilan, Finley, Jamil, Jayden, Joshua, Justin, Kevin, Quentin/Quiten, Ryan

nienke, een naam die je niet veel/vaak hoort, passend bij , geen nederlandse naam.

T.anisha en Sveva

Djenell

Yentl

Kyana

Shanel

Bodile

Jalida

Sharonne

Doriandra

T.anisha en Bjarne

Jendro

Keandro

Quint

Morrison

Vincele

Owen

T.anisha en

Jemima [Djemeima]?

Jongensnamen in deze stijl (beetje afro-amerikaans?) vind ik moeilijker.

Oh

‘Ty’ als jongensnaam is misschien wel stoer bij T.anisha