ik blijf Dinand het beste vinden passen, beiden een ‘frans’ klinkende namen en ze passen leuk bij elkaar. gwoon nog even op kauwen en de achternaam erbij schrijven. Ik ben benieuwd!
Haha ja weet ik ook wel !
Trouwens je hoeft niks te verklappen, doen wij toch ook niet :mrgreen: :mrgreen:
Hier vind ik ook Dinand nog steeds de mooiste naam! :inlove:
@Jet: Matheo/Mateo/Matteo, Romain, Yanis, Quentin, Jules, Julien.
Maar wie weet krijg je opeens Het gevoel bij Dinand!
@Nien: Ik ben benieuwd!
Hoi, ja ik weet het, we hebben nog tijd zat, maar ik word rustiger als we een beetje een idee hebben van de namen. Dus ook wij hebben hulp nodig bij het vinden van een jongensnaam. Meisjesnaam die we nu hebben ben ik helemaal verliefd op, maar een jongensnaam was voor mijn zoontje al een probleem. En nu mijn zoontje er is is de keuze nog beperkter omdat ik vind dat het wel een beetje bij elkaar moet passen. Dus niet Milano en Kees bijvoorbeeld.
De naam moet:
- Kort zijn
- Stoer zijn
- Niet te vaak voorkomen
- Niet met een K(-klank) beginnen
- Internationaal uitspreekbaar zijn
Onze zoon heet Kaya.
Iemand ideeën?
Geen idee of het internationaal uitspreekbaar is, maar: Elan, Len(n), Jona(h), Reno, Renzo, Enzo, Brent, Roan, Dane, Jari/Yari.
Zelf vind ik Denzel ook wel leuk, weet niet wat je daar van vind?
He ladies, dank voor jullie reacties!
Roan vind ik leuk, maar is best populair, Elan had ik zelf nog niet gezien, ook gaaf! Denzel is niet zo mijn ding.
Meer tips zijn welkom!
Yuri
Tyago
Tygo
Mika
Kaya en Mika? Klinkt leuk! Of Nika?
Maak je er Rowan van
Lieve lieve dames, mede dankzij jullie zijn we eruit. Het wordt niet een van de namen hier, maar door te googlen op de hier genoemde namen zijn we ineens op dé naam uitgekomen! Nu nog een half jaar wachten
dat heb je snel gedaan zeg!!
Haha ja goed hè? En je wil niet weten hoe obsessief ik alle namensites heb doorgespit de afgelopen tijd :oops:
Oh ik ben totaal nog niet met namen bezig.
Voor een jongen staat eigenlijk wel vast, die naam hadden we toen ik van Nathalie zwanger was al en daar staan we nog steeds achter.
Voor een meisje zullen we weer moeten gaan nadenken, voor de eerste naam dan, de tweede naam zal ze vernoemd worden naar mijn overleden moeder.
@negentientweeëntachtig wrote:
Lieve lieve dames, mede dankzij jullie zijn we eruit. Het wordt niet een van de namen hier, maar door te googlen op de hier genoemde namen zijn we ineens op dé naam uitgekomen! Nu nog een half jaar wachten
Dat heb je snel gedaan!
Ik vind Roan ook erg leuk, die had ik al steeds in mn hoofd zitten maar ook te populair zoooo jammer!
Marieke, ik ben echt een stuk rustiger, omdat wij al 2 jaar aan het denken waren over een jongensnaam. Ik was bang dat we er geen zouden vinden. Mijn overleden vader vernoemen hebben wij ook over gedacht maar dan echt als eerste naam. Wij doen niet aan tweede namen. Maar toch maar niet dus :).
Ik ben blij dat je nu in ieder geval wat een jongensnaam betreft rust hebt
Nathalie’s tweede naam is Esmée, niet vernoemd haar eerste naam trouwens ook niet.
Leuk! Leuke combinatie ook :).
Het is wel wat he al die namen, wij waren echt zo uit de meisjesnaam, maar de jongensnaam vonden we ook veel moeilijker… Of nja vooral de 2e naam
:mrgreen:
Nu maar afwachten he :mrgreen:
volgens mij vind bijna iedereen de jongensnaam moeilijker…