Ties?
Sverre Jens is super!!!
Vicky: klinkt super! T(h)ies ten Berge.
eh Hub schiet deze naam af, het betekent ‘plassen’ in het Noors
de tweede naam wordt waarschijnlijk Benjamin, vernoemd naar mijn schoonvader, maar de roepnaam hmmm.
Ã’ok hier nog niet uit de naam! We hebben al een klein lijstje, maar komen er nog niet uit! Dit is het lijstje, hebben jullie nog leuke ideeen erbij?
Noelle en Dinand
Noelle en Collin
Noelle en Justin
Noelle en Aidan
Noelle en Milo (spreek als Mailow)
Noelle en Valerio
Zoek ook niet echt een heel veel voorkomende naam maar vind het ook moeilijk een richting uit te gaan!
Collin of Aiden!!
@Nien wrote:
Vicky: klinkt super! T(h)ies ten Berge.
eh Hub schiet deze naam af, het betekent ‘plassen’ in het Noors
de tweede naam wordt waarschijnlijk Benjamin, vernoemd naar mijn schoonvader, maar de roepnaam hmmm.
Lol nee dan zou ik in jullie geval ook niet voor Thies gaan :lol:
Toen ik bevallen was van Kaylee lag ik bij een vrouwtje op de kamer die een Isa had gekregen en de grote broer heette Ties :inlove: Vind ik allebei ook mooi, maar ja als je voor de eerste Kaylee kiest ga je bij de tweede niet voor een Ties :lol: :mrgreen:
jet, ik vind Dinand het mooiste…
@Cariska wrote:
@Sennapen wrote:Ach geduld is een schone zaak, eigenlijk vind ik het wel zo leuk als iemand de naam geheim houdt (doen wij lekker ook, zelfs het geslacht is hier geheim! :dance: :dance: )
haha hier ook naam en geslacht (mocht het gaan lukken) geheim hoor!
Af en toe trouwens wel om denken want versprekingen gaan soms makkelijk :mrgreen:
Nien, wat Cariska zegt met de S dat vind ik ook leuk omdat jullie al 2 hebben met een S…
Sven??
En Jet, ik vind Dinand ook een prachtige naam :thumbup:
Dinand.
Prachtige naam Jet.
Het is dat de naam al voorkomt in onze vriendenkring, anders zou de naam ‘Dinand’ hoog op mijn lijstje staan.
De naam van je dochtertje vind ik trouwens ook mooi. Mijn dochter heeft ‘Noëlla’ als tweede naam.
Succes met kiezen!
Ik gooi ‘Sven’ even in de groep. ik ga vanavond wat tijd maken om met Hub om te tafel te zitten en ik denk dat ik maar eens met een deadline ga dreigen 8) kijken of een beetje druk wat oplevert…
Hoi meiden,
we zijn eruit hoor! het is geen van de namen geworden die recent genoemd is, maar we zijn er erg gelukkig mee. bedankt voor het meedenken en julli ehoren over max 12 weken wel wat het is geworden! liefs Niene
is het wel een s??? :mrgreen:
is het wel een s??? :mrgreen:
@Nien wrote:
Hoi meiden,
we zijn eruit hoor! het is geen van de namen geworden die recent genoemd is, maar we zijn er erg gelukkig mee. bedankt voor het meedenken en julli ehoren over max 12 weken wel wat het is geworden! liefs Niene
Je mag het heus wel vertellen
haha, dat zouden jullie wel willen weten he? 8) wacht maar even af, max 12 weken en dan weten jullie het…
we houden het nog even geheim, ook omdat we geen idee hebben of het een meisje of een jongen wordt. en we broeden toch altijd even op een naam en kijken of we niet toch nog iets moeten aanpassen… maar iig bedankt hoor en sennapen, jij komt het toch wel te weten over een poosje, als je de julimamas blijft volgen, hahahaha
Tot nu toe staat Dinand ook wel bovenaan ons lijstje hoor! Maar heb nu nog niet het gevoel van dat is m! Maar dat heeft bij Noelle ook wel even geduurd hoor…
Liam of Ian vind ik niet zo…
Maar als jullie nog meer suggesties hebben hoor ik het graag!
@Nienke123 wrote:
@jet1981: Geen idee of je het wat vind, maar: Tristan?
Zo heet de kleine van een vriendin van ons, helaas…
Noelle en
Jelmar
Jurre
Tibbe
Joes
Bram
Brent
Mart
Linus
Quinten
Morrison
Naud