Thyron misschien dan Chantal?
zal die naam ook ff in de groep gooien, ik hou dr wel van. Dr zit een Y in en je hoort hem niet vaak dat vind ik :thumbup: :thumbup:
dank je
Dat is de eerste naam die ik hoor/lees die op Thyson lijkt
welke namen passen goed bij KAYLEIGH???
We zoeken zowel jongens als meisjes namen.
Ook willen we graag een keltische naam.
Irry…
voor een meid:
Divon/Divonne
Shanell
Morissa
Aideen
Channon
Gwendo/Gwendolin
Isolde
Jongetje:
Bryant
Sean
Aiden
Brenton
Misschien heb je er wat aan?
Chantal…
jongensnamen met een y erin
Thyze
Maddy
Reyno
Yorick
Loyd
Tycho
Sylvano
Sylven
Olryk
Lyam
Kylian
@schoen wrote:
@Paco wrote:Helaas, hubby vind 't allemaal niks
watvoor namen houdt hub van dan Paco?
tjaa… meer in de trant van Joey, Mike… weet niet wat dat voor stijl is, vind het zo moeilijk te beschrijven… ik ga van de week ff goed met 'm overleggen, want zo komen we er natuurlijk nooit uit. :-* thanx voor de hulp ladies!
@ irry-me
Meid:
Alana
Brianna
Ean
Finnea
Gwen
Isleen
Maeron
Mavie
Rona
Shiela
Jongen:
Allan
Bowen
Bowie
Conner
Darion
Ewan
Irvyn
Keiran
Nolen
Ronan
Shay
Tyron
Bedankt schoen en suus,daar heb ik wat aan! :thumbup:
Misschien nog een leuke jongensnaam voor iemand??
En de naam is:
Jendro
ik vond hem wel stoer
Ik vind 'm niet zo leuk want het past niet bij onze stijl van namen… maar misschien dat iemand anders hem :inlove: vind!
Ik ben aan het stoeien met de namen… beetje vroeg… maar zo leuk vind ik het :inlove:
Ja ik vind Jendro wel leuk klinken.
Nu wil ik graag een naam met een Y, vraag mij niet waarom , maar Yendro kan immers ook.
Het vervelende is dat bij alles wat ik manlief meldt zegt hij; mwah.
Nu heb ik zelf ook niet echt bij die namen gehad; wauw dat is hem.
Dat hadden wij bij onze andere 2 kindertjes wel.
En nu ik Yendro zo typ vind ik hem toch wel erg leuk.
Voor mij hoeft het niet bij de andere namen van de kids te passen. Het zijn immers aparte individuen. Ik vind het wel belangrijk dat het bij de achternaam past. Wij hebben een korte 1 klinkerachtige achternaam en daar vind ik korte namen niet bij passen.
Hier nog een ‘leuk’ naampje( die mijn mannetje afgekeurd heeft )
-Kewan
Kewan :inlove:
San2001 nu ben ik wel benieuwd naar de namen van je andere kindjes… :mrgreen: Mag ook via PB hoor
san2001
Yara is ook leuk voor een meid
Maar je zoekt een jongens naam?
Yes, het moet idd een jongensnaam zijn.
En jullie mogen wel weten hoe de andere heten hoor.
Quinten en Myrthe.
Quinten had ik destijds nog nooit gehoord, maar Quinn wel en omdat wij een korte achternaam hebben hebben wij daar zelf Quinten van gemaakt. Ik vond hem erg origineel, maar een jaar later ston hij in de top 10. :eh:
Myrthe is niet heel bijzonder, je hoort hem de laatste tijd ook erg vaak, maar die naam vonden wij al mooi voor wij uberhaupt aankinderen dachten. Bij de 1ste 2 hadden wij dus niet echt problemen met een naam verzinnen(alhoewel bij nr 2 de jongensnaam ook al moeilijk was), maar nu!!! :shifty:
Yari misschien? :inlove: :mrgreen:
Yara vindt ik trouwens ook een erg leuke naam, maar ik ken iemand die zijn hond zo heeft genoemd en dan krijg je dus een heel ander gevoel bij een naam.
Yavez
Yairo
Yenko
Yidde
Yavier
Yerko
Yavi
Yentl
Youri
:think:
mmm weer een superlijstje erbij.
Een aantal had ik al opgenoemd bij manlief, maar helaas afgekeurd en Yentl had ik als Yentel of Yenthe als meisjesnaam, dus dat vind ik dan niet leuk als jongensnaam.
Yari is ook al geen optie, want ons nichtje is vorig jaar bevallen van een Jari. Ik had zelf als leukste naam; Yarick, maar vanwege die Jari wil hij daar ook niet aan. :shifty:
Gelukkig hebben wij nog even, maar ik vind het geen leuk idee dat maar niets kunnen vinden dat wij beiden leuk vinden.