~~**NAMENTOPIC!!!**~~

@san2001 wrote:

@Marite wrote:
Dan is het gewoon een meisje :wink: .

Ik kwam bij Sarah Louise ook niet uit de jongensnaam :wink: !

Ik kom ook eeeeecht niet uit een jongensnaam(en als ik er al 1 leuk vind dan kraakt manlief hem meteen af), maar het wordt toch echt voor 100% zekerheid een knulletje. Dus ik zoek maar trouw verder.

:wink: Bij Thomas had ik zelfs al een jurkje gekocht en dat is toch echt een knul hahaha. :wink:

Maar bij Sarah Louise had mijn gevoel het wel goed! :wink:

Elief, wat lief :inlove: .

Elief is echt cute :inlove:

Hallo

Ik zoek een site waar keltische namen op voorkomen.

Zowel jongens als meisjes namen,wie kan me daaraan helpen?(graag via pb).

Alvast bedankt!

iemand misschien tips voor mijn nicht?

Ze krijgt een meisje en heeft al een zoontje, die Maddox heet…

Ze zoekt dus weer een naam die je niet zoveel hoort en die bij Maddox past!

iemand een idee???

Maddox & Lois

Maddox & Yaren

Maddox & Savannah

Maddox & Divine

Maddox & Avril

Maddox & Dido

Maddox & Do

:slight_smile:

Maddox en Djenell

Maddox en Diede

Maddox en Hanne

Maddox en Chanel

Maddox en Viena

Maddox en Laurie

Maddox en Rosan

Maddox en Resa

Maddox en Jinthe

Maddox en Yaela

suuseke…

Geen idee wat allemaal al genoemd is,misschien heb ik zelf al wel eerder geschreven,maar ga echt niet alles terug lezen,maar ik heb er wat voor je.

Meisje

-Yara

-Dewi

-chanel

-Maud

-Nova

-Luna

-Noek

-Bodien

-Wies

jongen

-Mano

-Sterre

-Morrison

-Djelano

-Timco

-Lasse

-Naud

-Rinze

-Pepijn

-Mas

-Brent

Dankjewel Schoen! Er staat 1 leuke naam tussen!! :mrgreen:

@Suuzeke wrote:

Dankjewel Schoen! Er staat 1 leuke naam tussen!! :mrgreen:

Maar je hebt er 2 nodig zie ik!

Wat gaaaaaf en wat spannend!!!

Aarrrrggghhh we komen er maar niet uit! Hier misschien nog iemand die ons wat ideetjes kan geven?

Inmiddels ben ik bijna 21 weken zwanger en weet dat ik nog wel wat tijd heb, maar we komen er echt niet uit. Voor een meisje hebben we het al helemaal klaar, maar jongensnamen… :wall:

Voor een jongen hádden we Joey, maar goede vrienden van ons hebben laatst een kleintje gekregen met… die naam. :mrgreen: Voel me vereerd, want ze wisten dat wij die naam ook wilden, maar nu wil ik toch op zoek naar iets anders.

Wat we tot nu toe hebben:

Mike (hubby’s favo, ik ben er niet kapot van)

Nick

Mick

En dat was het. :wall:

We zoeken dus iets met liefst één lettergreep, en niet te nederlands (bijv. geen Mats etc)

Helluppp :roll:

Leuk he Marite :inlove: :inlove: Gelukkig heb ik al een aardig lijstje kunnen maken aan de hand van dit topic :inlove:

@ Paco, is Zev niet leuk? :inlove:

Ja, vind ik leuk, maar onze achternaam eindigd op een V… en dat bekt niet zo lekker…

was er nog eentje vergeten in onze lijst van mogelijkheden: Lars. Vind ik erg leuk, kort en krachtig, hubby kan er niet echt aan wennen… :wall:

Voel me vereerd, want ze wisten dat wij die naam ook wilden, maar nu wil ik toch op zoek naar iets anders.

:shock: Ik zou het minder tof vinden van ze!

@Wennepen wrote:

Voel me vereerd, want ze wisten dat wij die naam ook wilden, maar nu wil ik toch op zoek naar iets anders.

:shock: Ik zou het minder tof vinden van ze!

Ik ook ja :think:

Maarre misschien zit hier iets tussen?..

Pol
Joep
Loek
Luc
Fer
Eli
Ian
Bor
Cas
Pos
Xen
Siem
Sil
Mor
Mat
Chiel

Out of inspiration at the moment, sorry

paco.

jongensnamen voor jullie.

-Seb

-Boet

-Brent

-Kjell

-Thije

-Ties

-Sil

-Luco

-Jur

-Jaco

-Zoey

-Lasse

-Bento

-Huib

-Deon

-Jop

-Koert

Suuzeke,twee kloppende hartjes gezien, Geweldig meid! Van harte :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Dankje Schoen :-*

Jop… Job… zo lief he :inlove: Maar vriendlief vind ut niks… Misschien bij Paco wel?! :thumbup:

Helaas, hubby vind 't allemaal niks :cry:

Jammer is dat he dat de 1 het niet leuk vind.

Hier komen we ook niet uit de jongensnaam mn vriend vond de andere namen ook niet leuk. Heb Myron nog voorgesteld maar helaas.

Ik kijk nog rustig rond wie weet vinden we net zo’n mooie naam als Jayden maar die dan ff niet zo populair is.

Over 9,5 week weten we hopelijk wat het wordt en misschien hoeven we niet eens verder te zoeken na een jongensnaam.