Een mede januarie mamma heeft een dochtertje Yinthe, dat vindt ik ook een onwijs leuke naam.
san2001
Yander
Yorben
Yessin
Yorrick
Yarron
Yelmo
Yurian
Yonathan
misschien zit hier wat bij?
@Suuzeke wrote:
@ Billie (toch?) de namen die je opnoemt voor een volgend kindje vind ik erg leuk, maar niet meer zo ‘apart’… tegenwoordig hoor je ze best vaak! :
Ik zelf houd van top 10 namen :mrgreen:
Maar voor diegene die van aparte namen houden … weet ik er 2, misschien iets voor iemand van jullie
Aelan (spreek je uit als Ailynn)
Keoni (spreek je uit als Kioni)
Ha leuk namen :mrgreen:
Tessio
Gianni
renzo :inlove:
binck
jarno
alex
sven
MEISJE ;
Eline
elize (a)
elvira
lavinia
lieke
lotte
keetje
kyoma
En ons dochtertje heet Ilona :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
gr melanie
Schoen Yessin vind ik mooi :inlove:
Ik heb nog wat namen, voor wie van wat apartere namen houdt (alhoewel, er zitten ook een paar populairdere namen tussen). Het is een lijstje dat ikzelf heb opgesteld (misschien sommigen ook al eerder tegengekomen op dit topic ) maar waarvan mijn man er geen vindt tussen zitten waar hij heel enthousiast over was… :
Silvan/Sylvan
Sylvian
Noah
Yarne
Tygo/Tycho
Tyas/Dyas
Kylan
Yabian
Yaren
Maan
Manoël
Mikan/Mykan
Yulan
Yilan
Zevlin
Zevian
Styan
Vooral Yarne, Maan en Zevlin vind ik zelf erg mooi!
:-* Jen
Ik vind voor een jongen Jarlath erg apart maar jah manlief vond het drie keer niets
en meisje vond ik Yseult heel erg mooi (maar dat word hem ook niet ;))
we hadden nog staan bij Thije
Quint
Owen
Loyd/boyd
Vince
Lenn
bij Yara hadden we toen nog
Noek
Kiki
Nova
Thirze
Yaela
Misschien nog een leuke naam voor iemand anders?
Kiki :inlove: Echt lief
M’n vriend vind 'm niet leuk… :twisted: Heb 'm al vaak zat geopperd bij de vorige zwangerschappen… maar nog niet nodig gehad en vriendlief blijft bij 'tzelfde standpunt… tis geen leuke naam volgens hem :roll:
En wat past er nou goed bij NOVA en JONAS…??
de derde mag met O en A maar als ik een veel leuker alternatief tegenkom dan mag dat ook!!
Eerste en enige met een O en een A wat nu in me opkomt is Joran en Nora. Joran vind ik erg leuk, Nora wat minder.
Jongen:
Olaf
Aron
Nolan
Alfons :eh:
Rowan
Meisje:
Jonna
Joan
Oliva
Marlon
Manon
:think:
Door Jascha bedacht ik me de naam van een jongen bij mijn ouders in de straat: Josha.
En nog één: Noa/Noah (meisje/jongen).
tis lastig he? maar jullie bedenken wel snel een boel namen!
ik vond joran altijd wel leuk maare…joran vd sloot :think:
en voor meisjes vind ik Lola ook wel lief en stoer…
meer suggesties welkom!
ook die niet met O’s en A’s zijn hoor!!
als je denkt die pas echt PERFECT bij NOVA en JONAS, let me know!
Rosa is ook leuk… maar dat lijkt misschien te veel op Nova? :think:
Namen die in mijn omgeving/familie voorkomen (misschien leuk voor iemand ter inspiratie):
Tiemen, Nienke, Merle, Bram, Ilse, Isa, Emma, Karen, Jolie, Jolijn, … :think:
@Ninja: Dat was ook mijn (en mijn mans) argument tegen Joran…echt jammer, want ik vind het zo’n leuke naam.
@Nienke123 wrote:
@Ninja: Dat was ook mijn (en mijn mans) argument tegen Joran…echt jammer, want ik vind het zo’n leuke naam.
Joran zou ik ook nooit doen nee, maar verder inderdaad geen lelijke naam ofzo… maar toch, niet doen nee. :shifty:
Yoram vond ik errrrug leuk, maar ook daarbij dacht mijn man(en ik ook wel) TEveel aan die vervelende knul. grrr :x
By the way’; vanavond kwam manlief met een halve naam en plakte ik er zelf wat achter en jawel we keken elkaar eens niet aan met een blik van; :sick: Ik ga hem nog maar niet hier noemen, ik ben er nog niet helemaal van ondersteboven, maar dat heeft ook te maken met het feit dat hij met eenzelfde letter begint van 1 van onze namen en dat vond ik al nooit praktisch.