Oké, echt zo’n mutsig topic dit maar welke kleur nagellak gebruik jij het liefst?
Ik heb nu een donkerpaarse gepakt, maar zoals altijd ligt het er al na een paar uur af zo ongeveer. Vraag me ernstig af of ik iets verkeerd doe muts… Breng het gewoon aan en laat het rustig drogen, maar het ziet er onderhand al weer uit alsof het al dagen zit :snooty:
Hoe doen jullie dat? :shifty:
geen nagellak op doen
ik gebruik nooit geen nagellak
Saaierd
Ik gebruik het overigens meestal alleen op mn teennagels maar gezien de staat van verveling waar ik me in bevind dacht ik laat ik 't nog eens op mn vingernagels proberen… Ben er geloof ik niet voor in de wieg gelegd
Ander merk nemen?
Nagels eerst heeeeel goed ontvetten voordat je het opdoet?
eh… ik meestal alleen op mijn tenen :mrgreen: en dan Rose ofzo
Nog een doorzichtige toplaag erover heen smeren. :thumbup:
Ik lak ook alleen mijn teennagels. Ik heb op het moment veel groen :mrgreen: goedkoop flesje van de etos eigen merk en die blijft weken keurig zitten. Groeit er echt uit. Ook die van Rimmel doet het prima.
Lak op mijn nagels van mijn vingers is het ook binnen een halve dag al beschadigd en niet meer mooi.
Lak mijn vingernagels dan ook al jaren niet meer. Ik erger me er alleen maar aan :twisted:.
Ik doe er ook geen toplaag oid op. Gewoon 2 laagjes etoslak 8)
Ik meestal paarse/roze/parelmoer met glittertjes :inlove: :inlove: en die zit meestal meteen goed (merk maakt dan niet uit, maar door de glittertjes is het al wat “bobbeliger”.
Om het beter te laten zitten doe ik er altijd een topcoat overheen.
Zo kun je goedkope en dure nagellak kopen, als je een goede topcoat hebt blijft alles zitten! :thumbup:
Ik heb een voorkeur voor donkere kleuren, wit en zilvergrijs.
Heb nu heel donker paars op.
Op mijn werk is het wat lastiger, stoot ik er veel af.
Dan doe ik meestal alleen een glansje zodat het niet erg opvalt dat er een hoekje af is.
rose op mn tenen, 2 laagjes over elkaar, blijft 1 week mooi
roze, paars, of felrood… hangt van mijn bui af. Als je begint met zo’n doorzichtige, dan je kleurtje en dan weer zo’n doorzichtige erover, blijft het langer zitten. Euh, wat Anneke zegt, topcoat dus
Topcoat is het toverwoord!!
Ik laat mijn nagels doen! (acryl)
Mijn teennagels zijn meestal in het hevig rood.
Ik gebruik ook het liefst roze of parelmoer nagellak. Past eigenlijk overal wel bij en kan ook op je werk.
Ik heb ook ontzettend veel merken geprobeerd voordat ik eindelijk iets tegenkwam wat gewoon in een laag er goed uitziet en netjes blijft zitten (toch wel zeker 5 dagen). En heel belangrijk (voor mij :shifty: ): het is zo droog! Minuten lang wachten heeft voor mij geen zin: dan zit het ondertussen al overal, behalve nog netjes op mijn nagels.
…Loopt even naar boven om te kijken hoe het merk ook alweer heet…
Het is van BeYu. Ik heb het gekocht bij Douglas.
Ik heb een nagellak op van de action.
Er zitten 10 kleuren in geloof ik :think:
Ik heb nu de groene op. Staat erg leuk.
Ik lak alleen mijn teennagels.
Ik laat mn nagels ook altijd doen. (acryl)
De kleuren varieëren wel van donker tot licht. En bdan alleen het randje, niet de hele nagel.
Nu heb ik op iedere nagel een andere pasteltint, maar dinsdag krijg ik weer nieuwe. :mrgreen:
Mijn voeten doe ik eigelijk nooit, misschien eens een keer een naturel lakje.
Nu al helemaal niet want ik kan er niet meer goed bij.
Topcoat doet idd wonderen!
Basecoat is ook belangrijk… zeker als je felle kleuren ophebt, die kleur trekt in je nagels… zo lelijk… daarna een goede nagellak (ik merk echt wel verschil tussen merk en non-merk) en idd afsluiten met topcoat…
Ik hou van knalrood… zwart… of gewoon doorzichtig met heel heel lichtroze erdoorheen…
zwart of felrood op mijn teennagels, ivoorkleurig of heel lichtroze op mijn vingernagers. Had er een tijdje zwart op, maar daar zie je het zo snel van als het een beetje afbladderd, daar werd ik gek van
Ik vind de topcoat van Rimmel hel fijn, is vernieuwd en heeft nu ook een extra breed borsteltje waarmee je maar 1 keer over de nagel hoeft te gaan.
Ik heb ook acryl gehad, maar dat werd een dure hobby aangezien ik om de 3 weken opnieuw moest.
Daarbij vond ik het niet hygiënisch gezien de komt van Lucas destijd en ben er aan het einde van de zwangerschap mee gestopt.
Basecoat gebruik ik nooit, de kleur trekt er bij mij nooit in gelukkig.
Nail whitener is ook heel erg mooi trouwens!
Is ook een lak waardoor je nagels een hele mooie frisse en gezonde kleur krijgen. :thumbup:
Donkerblauw op mijn teennagels.
Teen en Gewone nagels
Roze of Fresh Manicure met Top coat