Nachtdienst....

Ben ik nou zo’n doos? (ik hoef niet persé antwoord op dit gedeelte van mijn vraag…)



A werkt sinds een maand of 3 in de gevangenis van Lelystad. Hij draait daar dus ook nachtdiensten. Dit weekend heeft hij voor de derde keer een nachtshift. Vanacht was zijn tweede nacht.



Als hij er 's nachts niet is, dan kan ik niet slapen… Het lukt gewoon niet… Ik heb normaal altijd oordopjes in omdat A nogal snurkt, maar als hij er niet is, heb ik natuurlijk geen doppen in. Ik hoor echt alles, elk geluid, maar ook als het hartstikke stil is in huis kan ik gewoon niet slapen. Gevolg is dat ik nu werkelijk helemaal afgedraaid ben omdat ik hooguit 1,5 uur slaap… Nu heb ik weekend maar als het door-de-week is, is dat echt slopend…



Wat doe ik er nu aan???

Bah, wat vervelend! Even ter bevestiging: je hebt die oordoppen natuurlijk niet in vanwege de kinderen? Of zou je die nog wel horen, ondanks de dopjes? (heb zelf nog nooit met dopjes geslapen dus weet niet precies hoeveel geluid ze tegenhouden)



Toevallig was ik vannacht ook alleen thuis. Ik ga me dan zorgen maken over van alles waar ik me normaal, als Jeroen thuis is, geen zorgen om maak. Haal me van alles in m’n hoofd van inbrekers die binnen sluipen en zo. Ik ben om half één naar bed gegaan. Om één uur liep ik naar de gang om uit de kast een flinke zaklamp te halen, om naast m’n bed te leggen voor als die inbreker zou verschijnen. Toen kreeg ik dorst, dus wat te drinken gepakt. Uiteindelijk sliep ik rond half twee en gelukkig slaap ik dan gelijk best vast als ik eenmaal slaap dus ik werd vanmorgen door Jeroen en Isabel (die aan het kamperen zijn) wakker gebeld.



Echte tips heb ik niet voor je… hoop dat iemand anders hier die wel heeft!

Sterkte voor alle komende nachtdiensten! :-*

@pino wrote:

Bah, wat vervelend! Even ter bevestiging: je hebt die oordoppen natuurlijk niet in vanwege de kinderen? Of zou je die nog wel horen, ondanks de dopjes? (heb zelf nog nooit met dopjes geslapen dus weet niet precies hoeveel geluid ze tegenhouden)



Toevallig was ik vannacht ook alleen thuis. Ik ga me dan zorgen maken over van alles waar ik me normaal, als Jeroen thuis is, geen zorgen om maak. Haal me van alles in m’n hoofd van inbrekers die binnen sluipen en zo. Ik ben om half één naar bed gegaan. Om één uur liep ik naar de gang om uit de kast een flinke zaklamp te halen, om naast m’n bed te leggen voor als die inbreker zou verschijnen. Toen kreeg ik dorst, dus wat te drinken gepakt. Uiteindelijk sliep ik rond half twee en gelukkig slaap ik dan gelijk best vast als ik eenmaal slaap dus ik werd vanmorgen door Jeroen en Isabel (die aan het kamperen zijn) wakker gebeld.



Echte tips heb ik niet voor je… hoop dat iemand anders hier die wel heeft!

Sterkte voor alle komende nachtdiensten! :-*




Ik heb de doppies in omdat A snurkt. Hij hoort het minste of geringste van dekinderen. MAar als ik dus alleen ben doe ik geen dopjes in omdat ik de kinderen anders niet hoor.

Ik heb hetzelfde als jij… Ik haal me van alles in mijn hoofd… Van inbrekers tot de geesten van overleden familie die dan even langs komen (sja, waar je al niet aan denkt zeg… :doh: :doh: Dus dan roep ik maar steeds: niet doen hoor, niet langskomen! :doh: :doh: :wall: :wall: :wall: ) Ik word er gek van!

Je bent niet de enige en ik gelukkig ook niet :lol: … Ik ben ook bang voor spookjes, durf als ik alleen thuis ben ook niet in de spiegel te kijken, bang dat er dan ineens een spook achter me te zien is. :oops:

Ben dan ook bang voor inbrekers of moordenaars…



Het gaat wel steeds beter, misschien begin ik er aan te wennen? Maar als ik erg moe ben dan ben ik nog wel snel bang…

En een alarmsysteem zou dat niet een oplossing kunnen zijn?

Ik heb geen idee of een alarm zou werken… Heb het nooit gehad! Ik heb 6 jaar alleen gewoond, geen enkel probleem… Maar sinds A en ik samen kwamen geen nacht alleen meer geslapen. Dus ik was ook werkelijk stomverbaasd dat het me zo moeilijk valt…

Ik kan ook niet slapen als mijn man er niet is. Kan al niet slapen als hij beneden blijft en ik eerder naar bed ga :? :? :?



Heel irritant…



Zeker als hij zoals gister pas om 2.35 uur thuis komt. Maargoed, hij gaat maar lekker zijn gangetje!! Het is gewoon dat ik het lekker vind om naast hem te liggen, niet omdat ik me zorgen maak ofzo (al ben ik daar ook erg goed in hoor!). Ik slaap gewoon veeeeeeeeeeeeel lekkerder met hem erbij :inlove: :inlove:

@Joepie! wrote:

Ik kan ook niet slapen als mijn man er niet is. Kan al niet slapen als hij beneden blijft en ik eerder naar bed ga :? :? :?



Heel irritant…



Zeker als hij zoals gister pas om 2.35 uur thuis komt. Maargoed, hij gaat maar lekker zijn gangetje!! Het is gewoon dat ik het lekker vind om naast hem te liggen, niet omdat ik me zorgen maak ofzo (al ben ik daar ook erg goed in hoor!). Ik slaap gewoon veeeeeeeeeeeeel lekkerder met hem erbij :inlove: :inlove:


Ja, dat speelt bij dus ook wel. Omdat, als het gewoon stil is in huis, ik me totaal niet druk maak om boeven of spookjes, maar iktoch de slaap niet vatten kan… :think: :think:

Ik heb DE oplossing…











































































EEN HOND :mrgreen:

Ik heb het namelijk ook gehad toen Chris nachtdiensten werkte in het begin van onze relatie.

Jaren alleen gewoond zonder een nachtelijk probleem en sinds we samen gingen wonen was het een ramp

Wij hebben toen een hond genomen, niet speciaal daarvoor maar het speelde wel mee in mijn hoofd, en sindsdien gaat het veeeeel beter.

Ik denk nu altijd maar zo, als er iets is dan reageert Diezel (onze hond) wel dus zolang hij stil is is het goed.

Nadeel is wel dat ik nu soms wakker lig van het gesnurk van de hond die onder de trap slaapt en wat door heel het huis te horen is :lol:

Het is wennen.



Mijn man is militair en dus geregeld van huis. Maar we wonen nu 1jaar samen ruim (hier voor bij mn ouders… ) en nog steeds de 1e dag/nacht als hij er niet is slaap ik minder dan gewoonlijk maar ook niet meer slecht gelukkig.



Wat ik wel altijd doe ik neem zijn kussen ipv die van mezelf ruikt lekker naar hem, en ik slaap wel serieus beter als ik dat doe… :lol:

Hihi, een hond… Ik moet er niet aan denken… Ik wil echt geen beesten meer in huis.

O veiligheid ik heb de wapenstok van L. hier om me bed hangen :roll: :lol:

@KleinBloemetje wrote:

O veiligheid ik heb de wapenstok van L. hier om me bed hangen :roll: :lol:




Ja ja… is dat voor Veiligheid of voor de Gei***heid? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Ik zit er wl aan te denken om iets scherps mee naar boven te nemen vanavond ja…

:lol: hahahahaha!

Eeeh, als L. er niet is he… als hij er wel is :twisted: :angel:



haha :stuck_out_tongue: Grapje :wink:

proest!*

@~Marion~ wrote:

@KleinBloemetje wrote:
O veiligheid ik heb de wapenstok van L. hier om me bed hangen :roll: :lol:




Ja ja… is dat voor Veiligheid of voor de Gei***heid? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:




:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: moet hard lachen



Oh ja ik had het nog alleen maar over die inbrekers maar geesten en zo daar denk ik dan ook wel aan… en dan bij het minste geringste kippenvel krijgen he… de kraan die ineens gaat druppelen (terwijl die dat weet ik het hoe vaak doet als Jeroen thuis is… :roll: )



Ik ben van de week naar die film 1408 geweest… nou dat helpt ook niet moet ik je zeggen…

@KleinBloemetje wrote:

:lol: hahahahaha!

Eeeh, als L. er niet is he… als hij er wel is :twisted: :angel:



haha :stuck_out_tongue: Grapje :wink:




Achter ieder grapje schuilt een waarheid…

O ja, ik heb geen enkel iedee waar ze het verkopen want het zat al in dit huis maar je kan is vragen bij winkels waar ze alarmsystemen verkopen. Wij hebben namelijk op alle deuren een apperaatje. Dat als je het aanzet en de deur gaat dan open een onwijs hard en irritant geluid maakt. Echt hard dus! Ik vind dat een prettig iedee. Zeker ook bij Joy haar kamer (een balkondeur) Maar vind het dus echt fijn voor me gevoel van veiligheid weet zeker dat ik het hoor als er wat zou gebeuren!

@Joepie! wrote:

@KleinBloemetje wrote:
:lol: hahahahaha!

Eeeh, als L. er niet is he… als hij er wel is :twisted: :angel:



haha :stuck_out_tongue: Grapje :wink:




Achter ieder grapje schuilt een waarheid…
:think: hmm nee eigenlijk niet haha

@KleinBloemetje wrote:

O ja, ik heb geen enkel iedee waar ze het verkopen want het zat al in dit huis maar je kan is vragen bij winkels waar ze alarmsystemen verkopen. Wij hebben namelijk op alle deuren een apperaatje. Dat als je het aanzet en de deur gaat dan open een onwijs hard en irritant geluid maakt. Echt hard dus! Ik vind dat een prettig iedee. Zeker ook bij Joy haar kamer (een balkondeur) Maar vind het dus echt fijn voor me gevoel van veiligheid weet zeker dat ik het hoor als er wat zou gebeuren!




ja, die hebben wij ook… Help niet echt wat spookjes kunnen door de muren wandelen…

Spookjes dus. Zijn er toch wel, tenzij je er niet in geloofd :wink: dan zijn ze er voor die persoon fijn niet. Ik zou je daar niet te druk om maken. Misschien makkelijker gezecht dan gedaan. Maar het heeft zoiezo geen nut om je er zorgen om te maken. Want als het wilt komen, komt het toch wel…

Ik weet niet of je ergens in geloofd, ik wel, ik bid altijd! En dat helpt :smiley: