Nachtdienst....

hoi,



Ik heb ook altijd oordopjes in vanwege snurken manlief. Als hij nachtdienst heeft, heb ik ze nog steeds in. Dit komt gewoon door gewenning dat ik niet zonder kan slapen. Ik moet wel zeggen dat ik maar 1 oordopje in heb, dus ik hoor nog wel dingen.



Toch denk ik dat dit voor jou de oplossing is, omdat je eraan gewend benbt. Ik denk dat je je kinderen toch wel hoort, ze zijn namelijk niet geluidsdicht. (en ook ik heb iets bij me in bed, kussen o.i.d. dat een een beetje naar mijn vriend ruikt :oops: :wink: , dat is gewoon erg vertrouwd.



groetjes en slaap lekker



suzanne

Ik bid ook, elke avond! En nee, ik doe geen dopjes in als ik alleen ben!

Heel herkenbaar, ik heb het ook als mijn man een week van huis is.



De eerste nacht slaap ik zowieso heel slecht en haal me ook alemaal nare scenario’s in mijn hoofd.



Wat ik veelal doe is de avonden veelal volplannen met vriendinnen afspraken (wel bij mij thuis ivm Mik) dit geeft me veel afleiding.



Ook heb ik die weken een “wapen” naast mijn bed liggen waarvan ik niet zal schromen me ermee te verdedigen als er plots iemand naast mijn bed staat :mrgreen:



Het naarste idee vind ik gewoon dat ik alleen i n huis ben met mijn kind, dat ik hem zal moeten verdedigen als er iets gebeurt.

Ik voel me dan gewoon heel kwetsbaar, terwijl ik daar geen last van heb als manlief thuis is.



Maffe is dat in het dagelijkse leven absoluut niet op mijn mondje ben gevallen en bang ben.

Haha, nou Marion… je bent in elk geval niet de enige!! :wink:

:think: :think:

Vragen of er een vriendinnetje komt slapen, ben je ook niet alleen :eh:



Succes, mijn man kan zelfs niet zo goed slapen als ik nachtdienst heb, zo schattig is het eens andersom :wink:

Inmiddels ben ik eraan gewend dat hij laat/ later naar bed komt, dus kan ik prima zonder hem slapen, word ik ook niet wakker van het gesnurk :silenced: :mrgreen: :mrgreen:

Ik kan ook moeilijk in slaap vallen als ik alleen ben. Wat hier helpt is met de wasdroger aan in slaap vallen…Heb ik gister maar een half wasje gedaan, zodat ik de droger kon aanzetten :oops:

@F’lien wrote:



Inmiddels ben ik eraan gewend dat hij laat/ later naar bed komt, dus kan ik prima zonder hem slapen, word ik ook niet wakker van het gesnurk :silenced: :mrgreen: :mrgreen:




Da’s het gekke hier: Jeroen gaat regelmatig de deur uit en komt laat terug (ook naar verjaardagen en zo, als ik het wel welletjes vind voor Isabel of zo dan blijf ik met haar thuis of ga eerder weg) Dan heb ik er totaal geen problemen mee om te gaan slapen. Maar zo’n hele nacht, als ik weet dat ik de hele nacht alleen zal zijn… :roll:

Het is ook nog, dat als hij om 8 uur zijn uniform aan heeft( :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: ) Dat ik ook echt een beetje dietig word… Dattie dan weg gaat en dattie er dan pas de volgende ochtend weer is enzo…



Aan de andere kant meiden, is dit natuurlijk wél een goed teken… We hebben in een flinke crisis gezeten en we hebben er samen keihard voor geknokt… Zulke gevoelens zijn dan natuurlijk wel weet een bevestiging dat ik hem weer heel erg lief vind… :inlove: :inlove: :inlove: