naar geurtje onderaan

tjah, is beetje genant :oops: maar ik heb sinds ik zwanger ben meer last van afscheiding en daar hangt een naar geurtje aan, niet visgeur of zo maar gewoon een geurtje, is dit normaal?

jah liz dit is heel normaal door hormonen veraderd je zuurgraad van ondere ik weet niet of je je daar was met iets zo jah kun je misschien beter over gaan op alleen water en zo niet dus als je al alleen water gebruikte kun je misschien lactasiet gebruiken.

ik gebruik alleen maar water hoor, tenzij in mijn bad. Een ontsteking is het zeker niet want de verloskundige had een uitstrijkje genomen.

Liz, het is normaal, ik heb er ook last van.

Ik was mezelf gewoon met water, maar als ik even fris wil ruiken 9bijv voor het vrijen een douche… :oops: ) dan gebruik ik lactacyd. Anders komt er niks meer van! :wink:

meid daar heb ik ook last van…

maar dat hoort er ook allemaal bij (is mij ook verteld hoor) :eh: :eh:

was er ook niet blij mee helemaal niet als me vent aan me zat was zo bang dat hij me vond stinken maar hij vind het allemaal wel mee vallen :think: :think: hahaha…



ik moet wel zeggen dat het minder word aan het eind van de zwangerschap.of ik ben er al aan gewent haha…



geniet van je zwangerschap… :dance:



liefs marij :vlinder:

leuk nou ja leuk :shock: dat ik niet de enige ben. En weet je dat vochtig zijn is ook iets heh, als ik 's avonds in mijn bed lig heb ik net een fontein tussen mijn benen joh :mrgreen: en ik wil niet de hele dag een inlegmuisje dragen want daar kan je ook infecties van krijgen. Dus even puur natuur alles laten lopen wat loopt. :hand:

Ja, hier ook zo’n last van.

ik weet dat inlegkruisjes slecht zijn maar zonder voelt zo vies, ik voel het soms gewoon lopen… :oops:

het begon bij mij ook toen ik net zwanger was en heb het dus nu nog

Hopelijk verdwijnt het na de bevalling weer!

Ikheb ook last van dat het voelt alsof het loopt heel irr. Ik heb van de progestan (ivf) een schimmelinfectie overgehouden die ook nog maar niet wil overgaan. Maar mocht absoluut geen lactacyd gebruiken, was trouwens nooit goed zei de gyn.

heb je wel iets gekregen voor die schimmelinfectie dan?

een paar meiden in mijn maandtopic hadden dat ook maar dat was na een zalfje snel over.



Een infectie is het bij mij (nog) niet, heb geen jeuk.



Nee, ze zeggen altijd zo min mogelijk ertegen gebruiken, alleen water.

maar met alleen water voel ik me vaak nog niet fris.

ik gebruik wel een zeepvrij wastablet van kruitvat eigen merk.

voelt het toch schoon maar het irriteert niet.



maar officieel zal dat ook wel niet goed zijn…

daarom ben ik zo blij met dit forum…



IK BEN DUS NIET DE ENIGE :oops: :oops: :oops:



Ik vind het zoooo genant, maar het hoort er dus bij…

Inlegkruisjes durf ik ook niet zo goed te gebruiken, lijkt me zo ‘broeierig’

Wel al liters lactacyd wasemulsie er doorheen gejaagd…

helpt dat wel dan mayo, die lactacyd?

want ik twijfel ook wel eens of ik dat zal kopen.

of is dat alleen op het moment zelf verfrissend?

Ik gebruikte het al met mate voordat ik zwanger werd…'k ben nogal vatbaar voor blaasontstekingen.



Nu gebruik ik het vooral voor het ‘frisse’ zeg maar…en tegen die gevreesde infecties.



Maar het ‘frisse’ is er natuurlijk snel weer af…bahbah

ja iritant he, je bent amper onder de douche vandaan of je voelt het alweer lopen.

bah!

Ik heb al een gyn-daktarin pil gehad, afgelopen dinsdag. MAar jeuk is er nog steeds, vanochtend de ha gebeld en nu moest ik de creme maar even halen bij de apotheek en dan als het maandag nog niet over was moest ik terug komen.

aha, Juudje, nou ik hoop voor je dat het net zo snel helpt als wat ik om me heen heb gehoord, dan moet het binnen een paar dagen inderdaad weg zijn!

sterkte ermee.

nou ik was me gewoon met lauw water hoor, geen lactacyd, schijnt van het slechtste te zijn dat er bestaat hé, ook al promoten ze het veel.

dat vind ik ook zo vreemd.

er wordt inderdaad veel reclame voor gemaakt, hoezo kan het dan zo slecht zijn?



en als het zo slecht is, waarom wordt het dan wel gepromoot?

dat snap ik ook nooit.

er zijn zoveel slechte producten(denk maar aan gans die light-industrie zonder suiker maar met massa’s zoetstoffen in) die gepromoot worden à volonté , maar als je naar je verloskundige luistert dan zullen de meeste ook zeggen dat gewoon water nog het beste is.

ja dat is waar, die light producten schijnen ook niet goed te zijn.



water dan maar…

Hoort er idd gewoon bij!



Ennuh, inlegkruisjes verergeren het… dus proberen gewoon zo… en idd gewoon met water wassen. Geen lactacyd o.i.d. gebruiken. Water is het beste :thumbup:



Gaat trouwens wel weer over als de kleine er is! Had het ook tijdens de zwangerschap…