naar geurtje onderaan

Nog even over Lactacyd: Ik gebruikte dat voorheen na het vrijen, omdat ik dacht en hoopte dat ik daardoor minder last van schimmelinfecties zou krijgen. Maar later begreep ik van de huisarts dat je, juist door lactacyd steeds te gebruiken, iedere keer de zuurgraad in de vagina verstoord. Daardoor kan het lichaam zich niet goed beschermen ertegen en krijg je dus júist schimmelinfecties…

Geen goed idee dus!



Gewoon water is toch helaas het beste…

@Annaatje wrote:

Hoort er idd gewoon bij!



Ennuh, inlegkruisjes verergeren het… dus proberen gewoon zo… en idd gewoon met water wassen. Geen lactacyd o.i.d. gebruiken. Water is het beste :thumbup:



Gaat trouwens wel weer over als de kleine er is! Had het ook tijdens de zwangerschap…




Ja precies,ik heb dat ook gehad aan het begin van mijn zwangerschap ook een gyn-daktarin gehad en het was wel weg, dus GEEN inlegkruisjes,GEEN Lactacyd en WEL katoenen ondergoed gebruiken en met warm water wassen,als je het vies vind zonder inlegkruisje kun je beter een paar keer per dag een schone onderbroek aan doen :mrgreen: O ja en bevallen wil ook nog weleens helpen :silenced:



Duurt bij jou alleen nog wel ff :eh: :mrgreen:



Succes ermee :thumbup: :thumbup:

jah allez nog 8 maanden en ik ben er vanaf haha :mrgreen: nou ja ik heb het er graag voor over hoor, maar het is niet echt fijn zeker als het zo warm weertje is hé.