Naambordje bij voordeur

Eén van de eerste dingen die ik wil doen als de baby geboren wordt, is een nieuw naambordje laten maken voor bij de voordeur (onze andere kids staan er ook nog niet op, dus het wordt wel tijd :wink:). Ik ben aan het zoeken geweest op internet en ik wil graag een bordje van hout met een schildering of zo. Wat hebben jullie voor naambordjes en weet iemand misschien een leuke website met voorbeelden en waar ik het kan bestellen? Alvast bedankt voor het meedenken! :-*



Liefs,

Winnie

Wij hebben geen naambord(je) bij de voordeur maar tis wel een goed idee…ik lees mee !

wij hebben eentje met alleen onze namen en die van de kat…

wij moeten dus ook een nieuwe :mrgreen:



maar die koop ik wel op een meeting

wil weer eentje in dezelfde strekking



met een VWbus erop :inlove:

wij hebben een naambordje waar op staat FAM …

dan hoef ik eventueel niet weer een nieuwe bordje mocht dat nodig zijn :mrgreen:

Wij hebben hier ons naambordje laten maken www dyenne nl (even de puntjes er tussen :wink: )

echt ontzettend mooi en ze kan evt vanaf een foto overschilderen.

je krijgt eerst via de mail een tekening te zien die zij heeft gemaakt en dan wordt het bordje pas gemaakt.

Vindt je het in het echt helaas niets dan kun je het evt weer terug sturen.

Echt heel mooi en goede service :thumbup:

Hier in het noorden maken ze die bordjes van hout vaak op jaarmarkten enzo. Ook in Duitsland is er gemakkelijk aan te komen.



Persoonlijk zou ik nooit een naambordje bij de voordeur hangen. Ik kan niet precies zeggen waarom niet maar ik krijg altijd het gevoel alsof ik dan een stukje privacy aan de gevel hang…

wij hebben ook een naam bordje aan de deur



wel grappig is, dat toen thomas net geboren was (21 juli) een naambordje besteld werd zodat ik hem op mijn (02 aug) zou krijgen, dat werdt iets langer, ivm levertijden enz, maar 10 maand later bleek ik zwanger van iris, en tja die moest er ook op hé, dus hebben we weer een nieuw bordje besteld, nu mét iris :inlove:

Wij hebben ons naambordje bestelt bij een winkeltje waar je ook leren kleding en riemen en schoenen kunt vermaken en kopen.

Wij hebben een hele simpele alleen onze voornamen haha.



In mijn geboortedorp fietste ik als kind altijd langs dezelfde huizen naar school. En bij 1 huis hing er eerst 2 grote klompen en om het jaar kwam er een klein klompje bij haha. Toen ik naar de middelbare school ging hingen er 2 grote klompen en 4 kleintjes. Vind ik nog steeds een leuk idee :thumbup:

Wij hebben er ook gewoon eentje met alleen onze voornamen. Isa moet er nog een keer bij geplakt worden 8)

Wij hebben een simpele koperkleurige van de schoenmaker… met “familie van Oorschot” erop :slight_smile:

Hier een doorzichtige van plexiglas met dan in het zwart onze namen erin, eerst mijn vriend met voor- en achternaam, daaronder ik met voor- en achternaam en dan onder elkaar de voornamen van onze jongens :wink: Jonathan is er later ondergezet en er is nog ruimte onder hem :wink: :lol:

Ik heb nog geen naambordje.

Het naambordje van mijn moeder is gemaakt door mijn opa, hout met de namen erop geschilderd.

hier een bedrjfsnaam bordje "cvh stucadoorsbedrijf " en huisnr en telnr.

helaas geen namen…

maar moet er toch komen bedenk ik me nu!!!

Wij hebben zo’n mooi hangend smeedijzeren naambordje. Onze nieuwbouwwijk is "oud " nagebouwd en dit zie je erg veel hier. Het zijn plakletters die lijken geschilderd te zijn, zo kun je al je kids erbij zetten.

Wij hebben onze 4 voornamen en 2 achternamen gewoon met en streepje. Ook al heb ik mijn eigen naam gehouden.



Ik vind het persoonlijk handig voor de post en bezoek.



Toen ik nog midden in het centrum van een stad woonde had ik er geen behoefte aan, hier wel :mrgreen:



Wij hebben het trouwens gekregen, maar ik vind hem erg mooi.



Petri

Hier een naambordje van gehard mat glas en dan met spiegelletters onze voor- en achternaam erop.

Aangezien we bij het kopen nog geen kids hadden, is ie inmiddels een beetje gedateerd. Binnenkort maar weer eens op zoek naar een ander of een “extra” bordje voor de kids.



Wat ik ook eens heb gezien (wel afhankelijk van de gevelindeling van je huis) om op een ruit de namen te zetten. Dus een matglas (met folie) ruit en daarop vermeld de namen (gewoon glas zonder folie). Als jullie begrijpen wat ik bedoel… :think: , zo zinnig lijkt het niet als ik teruglees :shifty: )

In ieder geval vond ik dat ook wel gaaf, maar het kan bij ons niet.

Ik heb er 1 laten maken toen we de sleutel van ons huis kregen. Toen waren we nog niet getrouwd, maar wel alvast met onze beide voornamen en onze (nieuwe) achternaam. Ik hoef de naam van onze zoon er eigenlijk ook niet bij. Ik vind het wel prima zo.

Ik heb hem laten maken bij een schoenmaker.

Hier geen naaambordje,alleen een nummer en dat vind Ik meer dan genoeg :wink:

Hier ook alleen een huisnummer, maar goed gelukkig is ieder mens anders :mrgreen:

@Mutsie86 wrote:

In mijn geboortedorp fietste ik als kind altijd langs dezelfde huizen naar school. En bij 1 huis hing er eerst 2 grote klompen en om het jaar kwam er een klein klompje bij haha. Toen ik naar de middelbare school ging hingen er 2 grote klompen en 4 kleintjes. Vind ik nog steeds een leuk idee :thumbup:




Dat is een leuk idee! Wij heten Klomp en daar wil ik eigenlijk ook wel wat mee. Bij mijn schoonouders hing een Klomp en daar stond dan op Klompen klein en groot. Dat vond ik ook leuk, maar dat hadden zij dus al. Nu ga ik deze maar pikken voor ons nieuwe huis! Ook leuk omdat je het steeds, bij ieder nieuw Klompje, kunt uitbreiden, want misschien (hopelijk!) komt er nog één.



Tot nu toe hebben we nog alleen maar een huisnummer, vooral omdat ik nog niet kon bedenken wat ik dan wilde, o.a. vanwege een nog groter wordend gezin.

We hebben geen naambordje.

Als we verhuisd zijn,dan komt er een leuke met familie …erop. :mrgreen: