Naambordje bij voordeur

Ik wil geen voornamen bij de voordeur. Ik wil namelijk niet dat als ik de deur open doe, dat de postbode dan zegt goedemorgen ‘wwb’… brrr moet er niet aan denken… Hier komt een bordje met Fam … Maar die folie-letters vind ik ook wel een leuk idee…FF kijken of dat hier kan.

Ik had bij ons vorige huis onze namen met raamdecoratie gedaan. Dat zit in een klein flesje en je ‘schrijft’ ermee op een a4 doorzichtig hoesje met daaronder je geprinte letters. Als het droog is zijn het een soort plakletters. In allerlei kleuren en effecten verkrijgbaar en altijd namen erbij te plakken (je moet wel een raam bij je voordeur hebben :wink: )

WoLa dat is een verhaal naar mijn oren!! Waar heb je dat gekocht??

@schoen wrote:

Hier geen naaambordje,alleen een nummer en dat vind Ik meer dan genoeg :wink:




Hier ook, maar wel een nummer van Spaans aardewerk meegenomen uit Barcelona :inlove:

wij moeten er ook nog steeds een keer aan

bij ons oude huis hadden we ook de naam van onze hond er op staan dus voornamen en dan Boef dachten mensen dat we Boef van achteren heten…

@Deerntje wrote:

@Mutsie86 wrote:
In mijn geboortedorp fietste ik als kind altijd langs dezelfde huizen naar school. En bij 1 huis hing er eerst 2 grote klompen en om het jaar kwam er een klein klompje bij haha. Toen ik naar de middelbare school ging hingen er 2 grote klompen en 4 kleintjes. Vind ik nog steeds een leuk idee :thumbup:




Dat is een leuk idee! Wij heten Klomp en daar wil ik eigenlijk ook wel wat mee. Bij mijn schoonouders hing een Klomp en daar stond dan op Klompen klein en groot. Dat vond ik ook leuk, maar dat hadden zij dus al. Nu ga ik deze maar pikken voor ons nieuwe huis! Ook leuk omdat je het steeds, bij ieder nieuw Klompje, kunt uitbreiden, want misschien (hopelijk!) komt er nog één.



Tot nu toe hebben we nog alleen maar een huisnummer, vooral omdat ik nog niet kon bedenken wat ik dan wilde, o.a. vanwege een nog groter wordend gezin.




Maaruh je schoonouders zijn toch wel uit de kinders onderhand dus hangen er geen kleintje meer. Ik vind het wel een grappig idee en zou gewoon openlijk aan ze vragen of je het idee mag ’ pikken’ .



Tja verder vind ik niet zo snel een naambordje mooi. Van de woningbouw zit er nog eentje met onze twee achternamen op de deur. En vind het wel best. Ooit willen we een huis gaan kopen en dan ga ik wel eens overnieuw over nadenken.

ik had voor papa en mama eentje gemaakt.

Van zo’n plak hout gekocht bij de meubelmaker. Met een soldeerbout onze namen erin gebrand. Best kunstig.



Bij mij heb ik op de brievenbus nog SIlvan en Christine staan! Erg, Silvan is mijn ex, die is al drie jaar weg! Ben te lui om nieuw bordje te regelen bij de woningbouw. Wacht wel tot 2.0 er is

@wwb wrote:

WoLa dat is een verhaal naar mijn oren!! Waar heb je dat gekocht??




Bij een knutsel/hobbywinkel :thumbup:

Toevallig heb ik voor mijn verjaardag in januari een onwijs leuk naambordje gekregen van mijn neef, hij zei dat hij hem gekocht had via . Was makkelik op mn deur te monteren en ziet er erg luxe uit. Op de site staan heel veel voorbeelden, heb zelf een rood wit zwart bord. Miss daar even een kijkje nemen?

Zie dat hierboven de site weggehaald is, maar het moet zijn www ramsign nl ! zeker een aanrader

Hahaha wordt ondertussen wel tijd dat de kinderen erop komen niet? Ik heb zelf toen ik mijn dochtertje kreeg een nieuw naambordje online via www ramsign. nl besteld. wel van emaille en niet van hout, maar ben er erg tevreden mee en de kwaliteit is erg goed. je kan op de site ook veel dingen aanpassen enz. zoals je zelf wilt.