aan de overkant is een verse baby, een wolk van een meid…
prachtig allemaal, ik 2 kleine kadootjes ingepakt, llieve leuke kaart erbij…
ik huppel tevreden met mezelf naar de overkant…en zie op het naambord dat ik de naam van het kindje verkeerd heb gespeld :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: het was met een “y” en niet met een “i” op het einde…
hoe erg zou jij dat vinden :think:
ik schaam me dood :oops:
denk je dat ze me nu uitlachen of boos zijn :shifty: :think:
Ik denk niet dat ze het erg vinden hoor. Toen ik net bevallen was kreeg ik het eerste kaartje en daar stond op, ‘gefeliciteerd met jullie zoon Nika, wat een supermooie naam’ :roll: . Ik moest er wel om lachen eigenlijk :lol: .
En hoe kunnen ze nou boos zijn op iemand die lief een cadeautje komt brengen. Niet druk om maken hoor.
Zeker niet druk om maken :hug:
Rob heeft een tante die woont aan de grens in duitsland.
Ik kreeg daar ook zo’n mooi pakje met kaart van toen Jowena geboren was.
Op de kaart stond in het duits gefeliciteerd met jullie zoon whoehahahaha :lol: :lol: :lol:
Ik maakte het pakje open jahoor jongenskleren :lol: :lol: :lol:
Ik kon er hard om lachen.
op het geboortekaartje stond toch duidelijk ONS ZUSJE :think: :mrgreen:
Ik werd gefeliciteerd met onze zoon LENS, die naam bestaat toch niet?
Heb ze nooit wat kwalijk genomen, vond het leuk dat ze een kaartje stuurden terwijl ze het dus mondeling hadden vernomen.
Nou ik zou er stiekum wel een beetje om lachen hoor :lol: Als je aan de overkant woont, het bord kunt zien staan en dan nog de naam verkeerd schrijft :roll: :lol: Maar ik zou er niet boos om worden. Het is juist lief dat je een cadeautje komt brengen.
@prinsjeJason wrote:
Zeker niet druk om maken :hug:
Rob heeft een tante die woont aan de grens in duitsland.
Ik kreeg daar ook zo’n mooi pakje met kaart van toen Jowena geboren was.
Op de kaart stond in het duits gefeliciteerd met jullie zoon whoehahahaha :lol: :lol: :lol:
Ik maakte het pakje open jahoor jongenskleren :lol: :lol: :lol:
Ik kon er hard om lachen.
op het geboortekaartje stond toch duidelijk ONS ZUSJE :think: :mrgreen:
Haha wij kregen van de gemeente een officieel document waarop stond: “gefeliciteerd met jullie zoon”. :eh: We hebben maar wel even gebeld of dat geen kwaad kon :roll: Dat kon het dus gelukkig niet.
Wij kregen een kaartje: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie Anna. Eventjes vond ik het niet leuk, vooral omdat haar naam kei groot op het geboorte kaartje stond. later kon ik er wel mee lachen. Dus niet druk om maken, is leuk voor later als ze het terug lezen :mrgreen: . (ik heb alle kaartjes in een boek geplakt)
wij kregen ook een kaart : “GEFELICITEERD!!! EEN ZOON”, tja, kan er wel om lachen!!
Niet te druk over maken idd.
Wij kregen ook veel post met de naam Micha, zonder S dus. VOnd het af en toe wel irri maar maak me er niet druk over.
ach joh er zijn wel ergere dingen in de wereld dan een naam verkeerd spellen hoor
en een i kan je makkelijk omtoveren naar een y
vind het geen ramp
had vroegah een gym leraar die me Nathalie noemde
terwijl ik Renate heet
na 4 jaar school noemde hij me Renathalie :eh:
Wij hebben kadootjes gekregen waar “Toska” op stond i.p.v. “Tosca”… heb me er eigenlijk helemaal niet druk om gemaakt. Vind het al leuk genoeg dat mensen zo aardig zijn om iets leuks te bedenken en/of te doen. Alleen een slabbertje en t-shirt die bedrukt waren met de verkeerd gespelde naam… denk dat ze die niet vaak zal dragen :oops: :mrgreen: .
Hmm, ben ik dan de enige die dat niet leuk zou vinden? Het kan gebeuren natuurlijk maar ik zou als ik jou was wel m’n excuses maken hoor :oops:
Ik erger me namelijk helemaal ziek als mensen steeds Victor met een k schrijven :evil:
Foutje maken is menselijk hoor! Ik denk dat die mensen dat zelf ook wel snappen. Dat Heksje aan ze denkt en een kaartje door de bus heen doet is toch leuk? Nee ik zou me er niet druk om maken.
Wij hadden het ook, op veel kaartjes stond Mick ipv Mik
Bij eentje stond er zelfs Nick
Ach ik maak me er niet druk om, allen is het lastig als ik ergens zijn naam op moet geven, ik spel hem altijd om ervoor te zorgen dat de C er niet tussen komt.
Verder heb ik me er nooit druk om gemaakt.
Ach meis maak je niet druk…mijn schoonmoeder had de eerste dag aan iedereen verkondigt dat haar kleindochter Felitcia geboren was :eh: :o :shock: :lol:
Muts niet…
Mijn zwager en schoonzus kwamen de volgende dag en zagen haar naam op haar mutsje staan en moesten onwijs lachen…mijn zwager dacht al…Felitcia lijkt op Felatio…die mannen lol…
Ach ik hou het op enthousiastme…wie kan daar nou boos om worden!?
@marijke79 wrote:
Niet te druk over maken idd.
Wij kregen ook veel post met de naam Micha, zonder S dus. VOnd het af en toe wel irri maar maak me er niet druk over.
Yep, hier precies hetzelfde.
Heb me er ook niet druk over gemaakt.
Bijna alle kaarten die ik heb gehad stond ook de naam van Sacha verkeerd geschreven. Er waren er maar een stuk of 10 waar het goed op geschreven was. Vaak werd het zo geschreven: Sascha, Sasha, Sasja.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het niet leuk vond dat het verkeerd geschreven was. Maar nu maak ik me er niet zo druk meer over ik heb alle kaarten in geplakt en kan er nu wel om lachen.
ebn wel een beetje blij :oops: met jullie reacties :lol:
weet je ik heb hier altijd en o zo modieuze :roll: :wall: inbetweens EN rolgordijnen dicht…dus van even naarbuiten kijken komt niet veel 8)
waarom?? omdat de halve straat een hond heeft, wij nieuw zijn in de straat, de meesten wonen hier langer dan 20 jaar, en tsja dan is het fijn even, desnoods met gedraaide nek, binnen kijken he :o :naughty: :silenced:
Maakt niks uit hoor! Ik vind zelfs de enveloppen wel leuk waar bv een ander geschreven naam opstond.
Zoals JARA,JANA,JADA, Maar goed nu is Yara ook niet zo`n alledaagse naam!