Haha nou das nog niks.
Wij - kerverse trotse ouders van een dochter- kregen een kaartje:
Hoera - een jongetje - een knulletje - kereltje
Gefeliciteerd met jullie ZOON :wall:
Wij hebben er smakelijk om gelachen en in plakboek van Olivia gedaan.
Een hele goed vriendin was denk ik zo in de war dat ze de naam van Isabel ook niet goed had verstaan en ik kreeg een kaartje met gefeliciteerd met jullie dochter Annabel ( :lol: :lol: )
Ik kreeg een kaartje binnen met gefeliciteerd met de geboorte van Bram!!! Leuk hoor maar 2 jaar en 2 maanden te laat, zijn broertje heet Daan. :mrgreen: :mrgreen: Een typische actie van mijn tante, errug grappig.
Ik zou me er zelf niet zo druk om maken.
Ik kreeg meerdere kaartjes met de geboorte van Stein waarop Stijn stond!!!
Ikzelf heb er geen probleem van gemaakt maar ik heb wel alle mensen er op gewezen en nu krijg ik netjes post voor STEIN van iedereen
Bedenk dan ook niet zulke moeilijke namen :lol: 8)
(geintje natuurlijk :shifty: )
hahahaha ik vind het wel een actie hoor!!! (kijk dan ff de volgende keer uit het raam, kan je zo op het bord lezen :mrgreen: :mrgreen: )
ik zou dr niet boos om worden
lucas heeft het ook nog wel eens, op school, dan krijgt mama en papa weer een mooie tekening met de naam lukas :wall: :mrgreen:
Niet druk om maken. Mijn oma had een kaart gekocht en erop geschreven, gefeliciteerd met jullie zoon Casper. Mijn moeder kwam er achter en toen heeft ze een nieuwe kaart gekocht
Wij kregen kaartjes met Lukas ipv Lucas. Dus mensen lezen heel vaak verkeerd. Ik heb me er echt niet aan gestoord. Ik vind het al ontzettend leuk als iemand de moeits nam een kaartje te sturen.
ach joh… wij hadden bij Aniek een megagrote vlag aan de gevel hangen met de tekst in donkerblauw op wit waarop stond "Hoera een meiske en daaronder haar naam “Aniek”
Belt er niet lang erna een buurvrouw aan of wij op zoek wilden gaan naar een jugenstil meubelstuk… we snapten er niks van… verteld die dame dat haar buurman (midden 40) haar had verteld dat wij aan de gevel een doek hadden met de tekst dat we in ANTIEK deden…
Whahahahaha, ik lag echt onder de bank van het lachen hoor… kan er nu nog smakelijk om lachen.
We hebben de vrouw de vlag in kwestie maar even laten zien en toen werd ze knalrood, kwam binnen voor een beschuitje om bij te komen en kon er toen zelf ook wel erg om lachen.
Heerlijk toch… :mrgreen: