naakte buurman!!

He get… :sick:

snap persoonlijk niet zo wat er vies aan is?? Als je naar de sauna gaat zie je ook naakte mensen maar dat is in ene niet vies?? :think:



Ik zou me er totaal niet druk om maken die man stapt ff naar buiten en snel weer naar binnen.

Kijk zou hij nou naakt uitgebreid op het balkon een sigaret staan te roken dan zou het misschien nog anders zijn.

Maar dan denk ik nog van “ach ja moet ie zelf weten”

Je kunt er ook niet naar kijken :wink:

Toch wel ernstig dat je niet in je blootje in je eigen huis kunt lopen/staan.

@Nefarious wrote:

@mamatally wrote:
ik zou aan de deur gaan en even melden dat je kleine kind(eren) hebt en niet gedient bent van het uitzicht.



( je mag hier zelfs de politie voor bellen wist je dat?)


Echt? Als hij op eigen balkon 1 minuut buiten staat in zijn naakie? Ik dacht dat dat alleen met openbare naaktheid kon. Je hebt namelijk ook de keuze om NIET naar hem te kijken op zijn eigen balkon.



Persoonlijk zou ik het raam opengooien en zeggen “Oh, ZO koud is het dus. Bedankt!” Duim omhoog, glimlach erbij, en raam weer dicht.




Woehahahaahahahaha!!!



ach sinds ik in de zorg zit zie ik alle dagen blote gerimpelde mannetjes

en word ik er niet warm of koud van

misschien heeft ie het zelf niet eens door joh



stond ie nou schaamteloos met zijn pielemuis te spelen zou ik er zeker wat van zeggen

Ik ga er ook ECHT niks van zeggen, laat staan de politie bellen. (dat zou ik echt enorm overdreven vinden hoor!)

Hij pakt echt alleen ff zn handdoekje, en believe me ik wordt er ook niet warm of koud van (hoewel ik het wel koud krijg bij de gedachte om met deze tempraturen naakt buiten te zijn)



En als het regent of hagelt wat het afgelopen tijd veel heeft gedaan, hangt het handdoekje niet op het balkon :wink:

Wij zin al jaren naaktrecreant en lopen graag bloot in huis en tuin, thuis is altijd de vitrage dicht en de tuin is afgeschermd, echter we kunnen ons zelf niet onzichtbaar maken voor de buitenwereld en als iemand of de buren het willen is (met enige moeite) het best mogelijk in de tuin te kijken of als ik in de woonkamer loop te zien dat ik naakt ben.
De bewuste handdoek pakker weet drommels goed dat hij op zijn balkon zichtbaar is voor anderen in zijn omgeving.
Wij hebben met alle buren tot wel 3 huizen verder gesproken en verteld dat wij graag naakt lopen met name als het wat mooier weer is en behalve met een buur is het voor de overigen geen probleem en voor die ene buur tja daar houden we dan zo veel als mogelijk rekening mee en provoceren niet.
Het gaat vaak over het respecteren van elkaars gedrag en of levenswijze, of het wel of niet is toegestaan (wettelijk) is in mijn ogen niet zo belangrijk ik zou even met de desbetreffende buurman gaan praten, ik begrijp dat je op zich geen probleem hebt met naakte mensen maar het tijdstip en de presentatie tijdens je ontbijt door jou niet als prettig ervaren wordt.
Als het een naaktrecreant is zoals een naturist of nudist zal hij je begrijpen en er vervolgens echt wel rekening mee houden.
Het is jammer dat bij de reacties zoveel lacherige en of belachelijk makende zitten, ik loop ook in de winter s`morgens voor ik naar mijn werk ga vaak naar buiten en trek dan buiten mijn kleding aan en vindt dat heerlijk, je hebt dan een heerlijk frisse start van de dag, zoiets als de douche koud zetten vlak voor je er uit gaat en de invloed op de grootte van mijn geslacht is echt geen graadmeter voor de temperatuur en ja als het kouder is ( meestal bij hardere wind)kleed je je vanzelf vlugger aan maar als het even koud is en wind stil is het heerlijk genieten.
Ik hoop dat je met een gesprekje met de bewuste buurman er uit komt ik zelf denk dat je het achteraf reuze zal meevallen hoe er op gereageerd wordt door hem, succes.