naakte buurman!!

Al heel deze week iedere dag als wij net (aan onze eettafel aan het raam) een boterhammetje zitten te eten, gaat bij de achterburen de balkondeur open, en stapt er een behaarde naakte buurman naar buiten om een handdoek (die zij blijkbaar op het balkon hangen iedere dag???) te pakken



De eerste keer hebben we ons bescheurd, maar nu hebben we het wel gezien. Als het nou een brad pitt look-a-like was, maar helaaaas

IEW :sick:

:? :shock: :o Tjies, daar lét je toch op, of andere mensen je naakt kunnen zien?! :sick:

:lol: :lol: daar gaat je eetlust :sick: wel goed voor de lijn misschien :silenced:

Wordt die buurman daar warm van ofzo?

(wel handig met dit weer)

legt nu d’r boterhammen opzij :sick:

Whaaaaah Linda

Je moet die bij mij langs sturen, naast ons zit een naaktcamping

Is nu wel erg koud met dit weer









Maar bah wat vervelend is dat

Ken je de buurman persoonlijk, ik zou er wat van zeggen tegen hem

eet smakelijk :mrgreen:

Proest, bijna net zo erg als de buurman van een jaar of 65 in een soort van tijgerslip :sick: (en dan niet weten dat ie naar je zit te kijken als je in je bikini even wat stenen in de tuin verplaatst en die bikinibroek al 20x uit je naad hebt gepeuterd :oops: :slight_smile: gelukkig hebben we nu een schutting al was de buuv daar niet blij mee, volgens mijn toen mannelijke collega’s omdat de buurman geen zin meer had nu die niet meer naar mijn achterwerk kon kijken :oops: ).

ik zou aan de deur gaan en even melden dat je kleine kind(eren) hebt en niet gedient bent van het uitzicht.



( je mag hier zelfs de politie voor bellen wist je dat?)

@Tante Soesa wrote:

Proest, bijna net zo erg als de buurman van een jaar of 65 in een soort van tijgerslip :sick: (en dan niet weten dat ie naar je zit te kijken als je in je bikini even wat stenen in de tuin verplaatst en die bikinibroek al 20x uit je naad hebt gepeuterd :oops: :slight_smile: gelukkig hebben we nu een schutting al was de buuv daar niet blij mee, volgens mijn toen mannelijke collega’s omdat de buurman geen zin meer had nu die niet meer naar mijn achterwerk kon kijken :oops: ).




:lol:

@mamatally wrote:

ik zou aan de deur gaan en even melden dat je kleine kind(eren) hebt en niet gedient bent van het uitzicht.



( je mag hier zelfs de politie voor bellen wist je dat?)


Echt? Als hij op eigen balkon 1 minuut buiten staat in zijn naakie? Ik dacht dat dat alleen met openbare naaktheid kon. Je hebt namelijk ook de keuze om NIET naar hem te kijken op zijn eigen balkon.



Persoonlijk zou ik het raam opengooien en zeggen “Oh, ZO koud is het dus. Bedankt!” Duim omhoog, glimlach erbij, en raam weer dicht.

@mamatally wrote:

ik zou aan de deur gaan en even melden dat je kleine kind(eren) hebt en niet gedient bent van het uitzicht.



( je mag hier zelfs de politie voor bellen wist je dat?)




ach… Finn ziet het nog niet… dus ik ga nog niet aanbellen, ken die hele man ook niet.

Als het nou zo blijft wordt het een ander verhaal, hopelijk heeft hij gewoon een weekje vakantie ofzo en is het volgende week weer rustig op het balkon

Je kunt ook aan hem vragen… Of hij de boel wil laten slinken met die kou…En zo ja… dat het niet meer verder kan slinken…

haha, oh jeetje zeg!! Wat een uitzicht :shock: Dat hij dat zelf niet even bedenkt… :think:

:lol:



Is het zooooo koud meneer??? En dan je vingers een centimeter uit elkaar halen 8)

@Nefarious wrote:





Persoonlijk zou ik het raam opengooien en zeggen “Oh, ZO koud is het dus. Bedankt!” Duim omhoog, glimlach erbij, en raam weer dicht.


:lol: :lol: :lol:

joh, gewoon even aanbellen en even aangeven dat hij er misschien geen erg in heeft, maar dat mensen hem wel in zijn adamskostuum kunnen aanschouwen en of hij daar rekening mee wil houden…



Dan hou je het net jes en heb je het in ieder geval gezegd…

:lol: :lol:

heb je geen waterpistool in huis :angel:





Ik zou me er niet zo aan ergeren denk ik :think:

Ik weet het ook niet trouwens…



Mag je echt de politie bellen als hij dat op zijn eigen balkon doet trouwens?

Ja dat mag.

Je mag niet naakt in huis tuin of balkon lopen als anderen jou kunnen zien.

Dus als je wel graag naakt loopt, dan mag dat alleen als je de gordijnen dicht hebt of een afgesloten tuin hebt.



Geldt ook al voor topless zonnen geloof ik.

Maar ik denk niet dat er veel mensen zijn die daar de politie voor bellen.



Zolang die man niet demonstratief z’n geval aan het showen is, denk ik niet dat ik er wat van zou zeggen.