naakte buurman!!

hier hebben wij aan de overkant een man die naakt in zijn kamer rondloopt… gelukkig iets verder weg dan de buren… maar ja je ziet het wel he…



ach ws heeft hij niet eens door dat het te zien is…( door een hele rij huiseigenaren :lol: :lol: :lol: )

Doet me denken aan Friends: The Ugly Naked Guy :mrgreen: :lol:

@myrella wrote:

Ja dat mag.

Je mag niet naakt in huis tuin of balkon lopen als anderen jou kunnen zien.

Dus als je wel graag naakt loopt, dan mag dat alleen als je de gordijnen dicht hebt of een afgesloten tuin hebt.




Geldt ook al voor topless zonnen geloof ik.

Maar ik denk niet dat er veel mensen zijn die daar de politie voor bellen.



Zolang die man niet demonstratief z’n geval aan het showen is, denk ik niet dat ik er wat van zou zeggen.


Nou ja zeg wat een onzin wet is dat zeg. Ik kan toch lekker doen in mijn eigen huis wat ik wil? Ik zou zelf aangifte doen als iemand gaat klagen omdat ze door mijn raam naar binnen staan te gluren en me naakt rond zien lopen. Moet je maar niet naar binnen kijken.

ik vind het wel heel erg raar dat iemand meteen weet dat je de politie hiervoor kunt bellen, weet niet meer wie, maar dat vind ik echt belachelijk hoor. Die man pakt ff zijn handdoekje, so what?



en aanbellen bij die man, werkelijk waar, wat een rare reacties!

Daar stuiter ik echt van hoor.

volgens mij geld die wet echt niet voor je eigen huis idd, zou ff lekker wezen… kan je niet eens in je blote kont door je eigen huis lopen.

:mrgreen:

@Angel & Luna wrote:

:lol: :lol: daar gaat je eetlust :sick: wel goed voor de lijn misschien :silenced:




Hihi je haalt de woorden uit mijn mond! :lol:

De nieuwste sonja! :lol:

@myrella wrote:

Ja dat mag.

Je mag niet naakt in huis tuin of balkon lopen als anderen jou kunnen zien.

Dus als je wel graag naakt loopt, dan mag dat alleen als je de gordijnen dicht hebt of een afgesloten tuin hebt.



Geldt ook al voor topless zonnen geloof ik.

Maar ik denk niet dat er veel mensen zijn die daar de politie voor bellen.




Ik heb even snel gezocht op i-net maar kan er niet veel over vinden.

Het enige wat ik las is dat je wel naakt in je eigen tuin mag lopen. Als deze maar niet te zien is vanaf de openbare weg.

nee het mag echt niet :mrgreen:



ik vond dit stuk…op internet.



Naturist: alleen bloot met vitrage dicht

Door CASPAR NABER



BARGER-COMPASCUUM - Naturist P.H.P (66) uit Barger-Compascuum mag niet langer ’s morgens in zijn blootje een sigaretje roken en koffie drinken in zijn woonkamer met de vitrages open.





Dat besliste de politierechter in Assen nadat ouders van kinderen uit de buurt aanstoot hadden genomen aan het bloot door het huis lopen van de buurtbewoner.



P. is zich van geen kwaad bewust. ,Ik drink elke ochtend eerst een kopje koffie in mijn blootje en rook een sigaretje voordat ik mee aankleed.’’



In zijn vorige woonplaats Wieringerwerf namen buurtbewoners geen aanstoot aan het ochtendritueel van de zestiger. Zijn nieuwe buren in Barger-Compascuum doen volgens hem ook niet moeilijk over het blootlopen. Ouders van kinderen uit de buurt hebben er echter wél problemen mee.



,In april stond opeens de politie voor de deur. Of ik me wilde aankleden en meekomen naar het bureau.’’



Drie moeders met schoolgaande kinderen bleken te hebben geklaagd over de ‘thuisnaturist’. ,Ik zwaaide wel eens terug naar passerende scholieren. Die hebben thuis natuurlijk verteld dat ze hier een blote man in de woonkamer hadden gezien.’’





Een vierde getuige verklaarde aan de politie tijdens het ramenlappen vanaf haar huishoudtrapje te hebben gezien dat P. bloot in de huiskamer stond. ,Of ik een erectie had kon ze vreemd genoeg niet zien.’’



De zestiger begrijpt de ophef niet. ,Ik heb absoluut geen seksuele bedoelingen met mijn blootloperij. Onderzoek door de reclassering bevestigde dat. Tussen mijn vitrages zit een opening van zo’n 60 centimeter. Mijn woonkamer ligt 35 meter van de openbare weg, gescheiden door een tuin met hoge planten. Wie mij wil zien, moet echt staan gluren.’’



Toch veroordeelde de politierechter in Assen P. maandag tot een voorwaardelijke werkstraf van twintig uur.

doe mij een lol, ik moet morgen naar Barger-Compascuum.



Goede timing zeg van je :lol:

goed op vitrages letten en naar binnen gluren dus :lol: 8)

belachelijk! de wereld is echt gek geworden, dat mensen daar aanstoot aannemen vind ik echt :shock: (tenzij hij naar kinderen staat te zwaaien met een erectie natuurlijk)

Oude overburen van mij vonden het nodig om tegen de kasten op te gaan staan seksen terwijl ze geen gordijnen hadden. De achterburen hadden er eens wat van gezegd (want de kinderen wilden graag uitleg over wat er gebeurde) maar geen verandering. Zij hebben toen ook de politie gebeld en idd werden de overburen gewaarschuwd. Daarna hingen er overal gordijnen en die gingen ook netjes dicht.

maar ik vind seksen dan toch ook nog wel iets anders dan gewoon naakt rondlopen…

en helemaal als je dan door de vitrages moet staan gluren wil je iets zien!

dus die mensen die daarove geklaagd hebben gaan ook nooit met hun kinderen naar het strand?? daar zie je ook van alles.

Nou ja zeg. Kijk dan niet bij een ander naar binnen!

@enidan23 wrote:

nee het mag echt niet :mrgreen:



ik vond dit stuk…op internet.



Naturist: alleen bloot met vitrage dicht

Door CASPAR NABER



BARGER-COMPASCUUM - Naturist P.H.P (66) uit Barger-Compascuum mag niet langer ’s morgens in zijn blootje een sigaretje roken en koffie drinken in zijn woonkamer met de vitrages open.





Dat besliste de politierechter in Assen nadat ouders van kinderen uit de buurt aanstoot hadden genomen aan het bloot door het huis lopen van de buurtbewoner.



P. is zich van geen kwaad bewust. ,Ik drink elke ochtend eerst een kopje koffie in mijn blootje en rook een sigaretje voordat ik mee aankleed.’’



In zijn vorige woonplaats Wieringerwerf namen buurtbewoners geen aanstoot aan het ochtendritueel van de zestiger. Zijn nieuwe buren in Barger-Compascuum doen volgens hem ook niet moeilijk over het blootlopen. Ouders van kinderen uit de buurt hebben er echter wél problemen mee.



,In april stond opeens de politie voor de deur. Of ik me wilde aankleden en meekomen naar het bureau.’’



Drie moeders met schoolgaande kinderen bleken te hebben geklaagd over de ‘thuisnaturist’. ,Ik zwaaide wel eens terug naar passerende scholieren. Die hebben thuis natuurlijk verteld dat ze hier een blote man in de woonkamer hadden gezien.’’





Een vierde getuige verklaarde aan de politie tijdens het ramenlappen vanaf haar huishoudtrapje te hebben gezien dat P. bloot in de huiskamer stond. ,Of ik een erectie had kon ze vreemd genoeg niet zien.’’



De zestiger begrijpt de ophef niet. ,Ik heb absoluut geen seksuele bedoelingen met mijn blootloperij. Onderzoek door de reclassering bevestigde dat. Tussen mijn vitrages zit een opening van zo’n 60 centimeter. Mijn woonkamer ligt 35 meter van de openbare weg, gescheiden door een tuin met hoge planten. Wie mij wil zien, moet echt staan gluren.’’



Toch veroordeelde de politierechter in Assen P. maandag tot een voorwaardelijke werkstraf van twintig uur.




Wat zijn wij wieringerwerfers toch op ons zelf he, bemoeien niet eens met elkaar :mrgreen: :mrgreen:

Ach ik zou er ook niet snel iets van zeggen, tuurlijk wel tegen andere buren :silenced: :smiley: . Zo loopt de buurman van mijn buren met vrouwen kleding door huis, af en toe echt te erg. En zit hij op tv teletekst Gay teksten te lezen. Aangezien hij niks voor de ramen heeft hangen en de tv schuin voor het raam staat is het wel erg makkelijk om het te zien. Er lopen wel weinig mensen bij ons voorlangs, vooral mensen uit de straat die de hond uitlaten. Met elkaar hebben we het er dan ook weleens over vooral omdat het voor de buitenwereld zo n perfect gezinnetje moet voorstellen. Hij is nml getrouwd, beetje kak en ze hebben een zoon. Buiten doen ze aller aardigst, maar als ik m zie moet ik altijd aan zn vrouwelijke kant denken, en vraag me tegelijk af of zijn vrouw het ook weet :think:

@enidan23 wrote:

nee het mag echt niet :mrgreen:



ik vond dit stuk…op internet.



Naturist: alleen bloot met vitrage dicht

Door CASPAR NABER



BARGER-COMPASCUUM - Naturist P.H.P (66) uit Barger-Compascuum mag niet langer ’s morgens in zijn blootje een sigaretje roken en koffie drinken in zijn woonkamer met de vitrages open.





Dat besliste de politierechter in Assen nadat ouders van kinderen uit de buurt aanstoot hadden genomen aan het bloot door het huis lopen van de buurtbewoner.



P. is zich van geen kwaad bewust. ,Ik drink elke ochtend eerst een kopje koffie in mijn blootje en rook een sigaretje voordat ik mee aankleed.’’



In zijn vorige woonplaats Wieringerwerf namen buurtbewoners geen aanstoot aan het ochtendritueel van de zestiger. Zijn nieuwe buren in Barger-Compascuum doen volgens hem ook niet moeilijk over het blootlopen. Ouders van kinderen uit de buurt hebben er echter wél problemen mee.



,In april stond opeens de politie voor de deur. Of ik me wilde aankleden en meekomen naar het bureau.’’



Drie moeders met schoolgaande kinderen bleken te hebben geklaagd over de ‘thuisnaturist’. ,Ik zwaaide wel eens terug naar passerende scholieren. Die hebben thuis natuurlijk verteld dat ze hier een blote man in de woonkamer hadden gezien.’’





Een vierde getuige verklaarde aan de politie tijdens het ramenlappen vanaf haar huishoudtrapje te hebben gezien dat P. bloot in de huiskamer stond. ,Of ik een erectie had kon ze vreemd genoeg niet zien.’’



De zestiger begrijpt de ophef niet. ,Ik heb absoluut geen seksuele bedoelingen met mijn blootloperij. Onderzoek door de reclassering bevestigde dat. Tussen mijn vitrages zit een opening van zo’n 60 centimeter. Mijn woonkamer ligt 35 meter van de openbare weg, gescheiden door een tuin met hoge planten. Wie mij wil zien, moet echt staan gluren.’’



Toch veroordeelde de politierechter in Assen P. maandag tot een voorwaardelijke werkstraf van twintig uur.




Ja ik wilde dit net gaan plaatsen, ik herkende de kwestie, hij is ook op TV geweest hahaha!



Mij maakt het niet zoveel uit of iemand naakt door zijn huis tuin of keuken wil lopen, sexende mensen hoef ik ook niet zo nodig te zien en ff een handdoekje pakken van je waslijn, tja ik zie daar ook niet zoveel kwaad in hoor!



Alle mannen hebben toch een piemel, je kunt je kind toch gewoon zeggen, die man pakt even zijn handdoekje van de waslijn, omdat hij net uit de douche komt!!!



Het gaat mij wel te ver als er idd mensen benaderd worden in zo’n toestand,… maar als je er niemand mee lastig valt!



Wij nederlanders zijn soms best bekrompen hoor!

maak ffe een foto en gooi die bij hem door de bus :mrgreen:

@Mamavanesmee27 wrote:

maak ffe een foto en gooi die bij hem door de bus :mrgreen:


Maar dan kan hij HAAR aanklagen vanwege voye…voeu…argh. Gluren! :wall: