Ik ben volkomen in de war.
Gisteren sprak ik een verloskundige op een feestje over mijn twee keer ongesteld zijn in een week en zij vroeg; ben je niet gewoon zwanger? Maar ik gaf aan heel erg gebloed te hebben en dat zou niet logisch zijn met een innestelingsbloeding gaf ook zij toe. Daarnaast heb ik deze week ook flinke krampen gehad.Toch hield haar vraag me wel bezig en ik heb zojuist twee tests gedaan van verschillende merken: ZWANGER!!
Ik snap er niets van. Dit kan toch niet? En, waarom heb ik zo hevig gebloed? Een miskraam kon volgens haar ook niet in 1 dag voorbij zijn. Ik weet niet of ik nu blij moet zijn. Het voelt erg zorgelijk. Is er iemand die hier iets zinnigs over kan roepen?
Ik zou het echt niet weten meid…
Hoop het wel voor je natuurlijk!!!
Misschien heb je het hormoon nog bij je, of ben je gewoon wél hardstikke zwanger idd!!
Kun je niet naar de HA gaan ofzoiets?
Zorg dat je zekerheid krijgt!!
:-*
Dat heb ik ook gehad. Eerst een dag bloeden en daarna niks en toen hcg geprikt in het zhuis en idd zwanger. Bij mij was het wel een teken van een mk helaas maar er zijn meer vrouwen die bloed verliezen waarbij het wel goed blijft gaan. Ik zou of je ha bellen of nog even een paar dagen geduld hebben.
Hopelijk kun je over een paar dagen wel een vreugdedans doen!
Oei, lastig zoiets zeg… kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt.
Vind het moeilijk hier iets zinnigs over te zeggen, het kan eigenlijk alle kanten uit. Een heftige innestelingsbloeding, een zeer vroege miskraam (dat je tijdens één van die bloedingen het vruchtje dus al verloren bent, maar je nog wel HCG in je lichaam hebt), een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, een zwangerschap met bloedverlies… (wat dus uit kán monden in een miskraam, daar dat hoeft niet!)
Ik denk dat je echt even geduld moet hebben en dan over een paar dagen weer testen en proberen te zorgen voor een echo?
Ik duim voor je voor mooi nieuws!
Iemand van KOK (Klaproos) bleef ook bloedingen houden tijdens het begin van haar zwangerschap. Dit bleek uiteindelijk een hematoom te zijn in de baarmoeder. Ontzettend spannend maar nu is het meisje inmiddels al bijna 5 maanden. Dus zoiets kan het ook nog zijn.
Hopelijk kun je snel bij een vk terecht om te kijken hoe of wat…
Vanmorgen de verloskundige gebeld. Ik moet haar donderdag weer bellen om door te geven hoe het me vergaan is deze week. Nu kan ze nog niet veel betekenen omdat het nog zo pril is. Dat vermoedde ik al. Maar zojuist ben ik weer gaan bloeden en heb stevige buikkrampen. Ik denk dat het nu mis gaat.
Meis… hou vol hoor… :hug:
Meid hoe gaat het metje, heb je vandaag nog krampen of bloedingen gehad? :hug:
Oh meid wat naar om te horen… Ik hoop dat het toch nog goed blijkt te gaan. Zo niet heel veel sterkte meid…
Even geplakt uit het maand topic:
Nou voorlopig nog geen zekerheid.
Ik heb sinds gisterenmiddag stevige bloedingen, verlies ook stolsels en was er dan ook van overtuigd dat het echt mis is. Vanmorgen met de verloskundige gesproken en omdat het nog maar zo pril is heeft een echo geen zin, er valt gewoon nog niets te zien. Het enige wat ik kan doen is afwachten en over twee weken weer een test doen. Als die weer positief is dan kunnen we een echo doen. Ik kan me niet voorstellen dat een positieve test mogelijk is na al dat bloedverlies. Toch zei de verloskundige dat ik nog zo’n 25% kans heb op een positief verloop.
Pfff, ik schaam me dat ik baal van die uitspraak. Ik wil gewoon zekerheid. Twee weken duren zo lang!
Niks om je voor te schamen hoor, lijkt mij heel normaal dat je zekerheid wilt…
Jakkes, wat naar zeg, die onzekerheid…
Al zou ik er als ik jou was maar vanuitgaan dat het mis is, om teleurstellingen te voorkomen… :hug:
Ja, dat is ook mijn uitgangspunt. Maar ja, het spookt natuurlijk wel in mijn hoofd.
Het klinkt niet zo goed, om eerlijk te zijn… Bloedverlies in combinatie met buikkrampen is vaak niet zo’n goed teken.
Dus ik zou er vanuit gaan dat het mis is. Sterkte!
Nou bah wat naar…
Sterkte hoor! :hug:
Zojuist na twee slopende weken vol onzekerheid een test gedaan. Positief! Zo mogelijk zijn we nu nog bezorgder dan voorheen. Want wat betekent dit? Zoveel bloedverlies en pijnen kan toch nooit goed zijn?
Morgenochtend gelijk de verloskundige bellen. Ik wil een echo!
Lieve Mirjam, wat kan ik me je bezorgdheid voorstellen!! Wil je ajb er op aandringen dat je direct een echo krijgt. Hoop zo voor je dat het gewoon op de goede plek zit .
:-* Ingrid
Dank je Ingrid, Ik zal zeker aandringen op een echo morgen. Ik hang de telefoon niet op voor ik een toezegging heb. Hoe was jouw echo?
@de rest. Ik las net even het topic over hematomen in de baarmoeder en dat geeft wel wat hoop. Wij doen een schietgebedje (de hele nacht lang) Bedankt Meggie voor de tip!
@ Dame meid wat moet dit slopend zijn…
Hoop dat ze je snel uit de onzekerheid kunnen helpen!
Heel veel sterkte gewenst!!!