Na bloedingen toch nog zwanger (update 13/10)

Even kopiëren uit het maandtopic:

Ik heb een inwendige echo gehad en weet nog steeds niets… Er zit een vruchtje, dat qua afmetingen ongeveer overeenkomt met de duur van de zwangerschap (7 weken). Maar er was geen hart-activiteit te zien. Dat hoeft op zich nog niet in deze fase van de zwangerschap en er zit niets anders op dan wederom een week te wachten. Ze geeft het 50% kans. Volgende week woensdag weer een echo. Geen idee hoe ik die week ga doorkomen.

Spannend… hou je taai hoor deze week!!!

Ik duim!!! :thumbup:

Jeetje, wat een onzekerheid en spanning… :hug:

Mijn duimen voor je! :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Pfff… slopend zeg, dat wachten… sterkte ermee en ik duim me rot voor je!

Jeetje, wat een spanning voor je! :-* sterkte met 't wachten.

En ook ik duim!! :thumbup: :thumbdown:

Ook ik duim voor je. Wat ontzettend slopend dat je nog weer een week in die verschrikkelijke onzekerheid blijft zitten. :hug:

Jeetje wat een spanning zeg!

Sterkte met het wachten!

Zal voor je duimen :pray:

Pff wat een vrouw soms moet doorstaan is echt niet leuk!

Ik hoop dat je voldoende afleiding hebt zodat de weken voorbij vliegen en je kan altijd lekker beppen met ons!

Ik hoop voor je dat ze morgen vertellen dat alles goed zit :pray:

En ook wat de oorzaak van deze bloedingen is.

Heel veel succes morgen

Bedankt voor alle lieve berichtjes. Helaas bleek het ondanks alle zwangerschapskwalen tijdens de echo toch niet goed. Het vruchtje zit er nog, maar het was niet gegroeid en wederom geen hartactiviteit. Ook de baarmoeder lag ver naar achteren (zegt dat wat?).

Waarschijnlijk vrijdag naar de gynaecoloog om door te spreken hoe nu verder. Ik ga niet wachten tot mijn lichaam het afstoot. We zijn nu al bijna 5 weken verder en dit is ondanks al het bloedverlies nog steeds niet gebeurd. Nu kiezen tussen medicijnen of een curettage. :cry:

Sterkte Mirjam :hug: … Ik word vrijdag gecurreteerd

Oh Nee!!! Jij ook? Wat vind ik dat erg voor je. Ik denk dat ik ook voor een curettage kies, wil er zo snel mogelijk van af zijn. Dit duurt nu al zo lang.

Sterkte vrijdag meid.

:hug:

He jakkes, wat naar toch… :hug:

Wat erg voor je :frowning: :hug:

Sterkte voor beide :hug: :hug: :hug: :hug:

:frowning:

:hug: :hug: :hug: