Na 5 maanden weer zwanger

Gefeliciteerd meis, dat het maar goed mag gaan groeien!

Dune, gefeliciteerd.

Kan me voorstellen dat het heel veel gedachten en emoties met zich meebrengt.

Fijn dat alles goed was op de echo. Nu maar afwachten, maar dat komt vast goed! en ik weet ook zeker dat je genoeg mamaliefde hebt voor 2 kindjes.

Moet eerlijk zeggen dat toen ik het las ik ook dacht van he leuk weer een kindje!

@Mama_jeanet wrote:

@Dune wrote:
Maar, we willen graag nog even van Esmée alleen genieten…

Dit vind ik altijd zo'n vreemde uitspraak. Je kan ook nog van je kindje genieten als je zwanger bent hoor ;) of als je bevallen bent, de liefde voor je oudste veranderd echt niet.


Ik snap heel goed wat ze met die zin bedoeld.
Wij hebben er bewust voor gekozen om er meer leeftijd tussen te hebben.
Ik had ook zoiets van, stel dat ik me bij een 2e zwangerschap helemaal niet goed voel, of weinig kan dan heb ik weinig de gelegenheid om leuke dingen met mijn eerste te doen en daar van te genieten.
Omdat je misschien gewoon te moe bent.

Ik persoonlijk zou het niet aankunnen.
we hebben een eigen bedrijf, dus altijd druk, mijn man is veel weg.
En ik ben zowiezo al een stresskip.

Maar het ligt er erg aan hoe je zelf bent.
Ben je een beetje makkelijk en sta je sterk in je schoenen dan is het vast wel te doen.

En als het ons was overkomen waren we er ook echt wel voor gegaan.

Maar ja, wanneer is het ideaal?
Bij ons zit er straks 2 jaar en 9 maand tussen en dan hebben we inderdaad een baby en een peuterpuber die niet altijd even makkelijk is.
En die jaloezie, tja, dat zal dan ook wel komen.

Er zitten overal wel voor- en nadelen aan.

Maar in ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap!

Goedemorgen



Zometeen komt de mevrouw van moeders voor moeders.

Zo vanzelfsprekend als wij zwanger zijn geworden is niet voor iedereen weggelegd, dus misschien kunnen we op deze manier wat bijdragen.



Verder gaat het goed, we zijn nu helemaal ingesteld op een 2e kindje en de belangrijkste mensen weten het nu ook.

Wel heb ik behoorlijk krampen, ik meende dat het bandenpijn was…maar ben plots enorm bang mn kindje te verliezen…



Nou, ik ga gauw koffie zetten!



Groetjes, Dune

heyhey



ik heb 2 dochters kimberly van 4 jaar

en nathalya van 3 maanden en ben alweer 1 maand zwanger dus bij ons zit er ook maar 2 maanden tussen ben ook erg benieuwd hoe dit zal zijn

hoop dat alles goed zal gaan is nog maar kort nu



groetjes

Hoi



Dat is inderdaad ook wel kort op elkaar…

Wij zijn nu helemaal aan het idee gewend en zo onderhand zie ik meer voor dan nadelen.

Vooral dat straks de grote afvalrace in 1 keer kan, en dat ze veel aan elkaar zullen hebben vind ik fijn!



Wel word ik een beetje moe van de vraag: Was het gepland?



Dat gaat mensen echt niks aan, en ik snap ook niet waarom men zo’n vraag zou stellen…het is toch helemaal niet belangrijk voor een buitenstaander? :think: of reageer ik nu overdreven…

ik ben het inderdaad met je eens over die vraag

ik vind het zo overkomen alsof je een puber bent die zijn zaakjes niet op orde heeft

ik bedoel bij ons is het de derde tuurlijk gepland alleen niet zo snel verwacht



groetjes

Die vraag hebben wij ook veel gehad…onbeschoft gewoon…



Tussen Rick en Jenna zit 14 maanden (precies), Jenna was helemaal gepland en inmiddels vind ik het super! de zwangerschap viel me tegen (maar die van Rick ook), de eerste 3 weken toen ze geboren is waren één grote roze wolk, daarna heb ik het een week of 5 heel zwaar gehad. Maar nu inmiddels alweer een heel poosje geweldig! Jenna heeft een lekker ritme, Rick is hartstikke lief voor z’n zusje (geen jaloezie dus) en ik ben superblij dat het allemaal zo is gelopen. (Nóg blijer ben ik op de dagen dat de slaapjes samen vallen… 8) )