Na 5 maanden weer zwanger

Hoi!



Dienne: Ja ik vind het heerlijk dat zoveel meiden hier meekletsen, dan heb je echt het gevoel er niet alleen voor te staan.Dat geld ook voor ons maart topic hoor!

Hoop dat ik nog net een paar maandjes met Esmée kan fietsen…dat lijkt me echt super.Nouja, anders moet papa maar flink de beentjes laten werken in het weekend!





Nou, de kwaaltjes beginnen een beetje…misselijk maar vooral moe en lusteloos.

Vanmorgen echoformulieren opgehaald.Belde later het ziekehuis dat ze de echo verzet hebben naar donderdag.

Nouja, weer een dagje verder zullen we maar denken.

Wat is een mens toch raar, ik ben nu al de dood dat het niet goed gaat…



Gr Ann

Nou meis ik denk dat ik ook wel even zou moeten slikken hoor :shifty:

Maar je zal zien…komt tijd komt raad…go with the flow!

Er zijn zoveel mensen die het doen en redden dus dat gaat jullie vast ook lukken!

Succes!

Spannend de echo!

Het eerste wat ik dacht toen ik je berichtje las…



WAT EEN BOFKONT!!! :mrgreen:



Maar ik begrijp je zorgen hoor meis…komt goed! ff wennen.



Gefeliciteerd en geniet!



:-*

Hihihihihi, dat dacht ik eigenlijk ook :mrgreen:

Ann, ga er maar lekker van genieten.



Liefs Janneke :-*

Hallo!



Renzosmam: Bedankt…ik hoop ook dat we het allemaal in goede banen kunnen leiden!



Lovelyellen en janneke:

Tja…een bofkont…ik besef dat nu eindelijk een beetje…



Net even lekker gesport, maar helemaal geen zwanger gevoel.Word heen en weer geslingerd nu…toch nog wel wat twijfels maar nu ook weer, net als bij Esmée, bang dat het gewoon een droom is…

Voel haast niks…hihi en ik weet wel dat dat gewoon is…



Gister nog weer een test gedaan…dom he…tuurlijk weer zo positief als kan!



Heerlijk zo’n formum…ff lekker van me afkletsen!

@mandy_d. wrote:

Tja…zwaar zal het echt ff worden…maar dat is ook zo als esmee straks 2 is…dan heb je weer andere problemen…trust me! Een peuterpuber EN pasgeboren beeb is ook niet de ideale combi…

Ook niet tijdens de zwangerschap trouwens.



Moe ben je toch wel…of het nu van de gebroken nachten zijn of van je zwangerschap…dan maar meteen tegelijk toch?



In ieder geval…gefeliciteerd met je zwangerschap zou ik zeggen! (mag het toch wel positief zien hoop ik…)…

Wat je ook doet…succes!




Even wat gequote van Mandy, want ik kan me hier wel in vinden. Bij ieder leeftijdsverschil zijn wel voor- en nadelen te verzinnen. Bij mij zit er 2 jaar en ruim 3 maanden tussen en dat is ook niet ideaal (jaloezie! en peuterpuber die op de meest onmogelijke momenten dwarsligt).



En moe ben je inderdaad toch wel. Jij hebt het voordeel dat het nu misschien (nee, ik weet wel zeker) even zwaar wordt, maar je bent er straks ook lekker weer vanaf. Voor jou geen tropenJAREN, maar tropenJAAR :smiley:



En ik feliciteer je ook van harte met deze zwangerschap. Bedenk maar zo: de dames in het IVF-topic zouden DOLGRAAG met je willen ruilen!



Groetjes,

Helena

Hoi



Ja, het is soms oneerlijk verdeeld…daarom aanvaarden we het maar als een groot geschenk.

Morgen hopelijk goed nieuws!



:-* Dune

meid, kan me je gevoelens wel begrijpen hoor.



Het is me nogal niet iets.



Neem de tijd ervoor en geloof me esmee komt geen mamaliefde te kort hoor

he meid



succes vandaag…ben heeeel benieuwd :mrgreen:

Ja het is idd oneerlijk verdeeld af en toe :? …

Maar dat maakt het er niet ‘‘makkelijker’’ op voor jou,sorry dat vind ik dan persoonlijk,tuurlijk is het een geschenk maar je mag best even ‘‘slikken’’ hoor…en die beren op de weg zou ik ook zien,al komt uiteraard alles goed :inlove:

Je zal zien dat als je dit beebje heb gezien en straks ziet hoe hij/zij op zijn zus reageert als het geboren is het helemaal zo moet zijn…

Deze kleine eigenwijs in je buik wil gewoon héél graag bij jullie zijn/komen :inlove:

Ik ben benieuwd naar je echo meis!

hoe laat mag je???



ben benieuwd hoe ver je officieel bent

Hallo!



Renzosmam: Klopt, je schiet in de roos.We hebben namelijk kennissen die al lang bezig zijn en waar het waarschijnlijk nooit zal gaan lukken.Ga daar dus maar eens vertellen dat moeder natuur je zomaar bedeeld met 2 kinderen…ik gun het anderen ook zo verschrikkelijk hoor!



Jennifer: 14.55 ben ik aan de beurt.ff wachten tot manlief thuis komt,douchen en Esmée wegbrengen en dan aan de beurt.



Betrap me erop dat ik best nerveus ben, en ik hoop :pray: :pray: :pray: dat alles goed is.

We hebben namelijk best wat feestjes gehad met een drankje…alles gedaan wat niet goed is voor een zwangerschap zeg maar…



Heb me er nu namelijk toch maar helemaal op ingesteld dat we nog een beebje krijgen :inlove:

Ik ben ook benieuwd hoe "ver"ik heen ben.Ga vanuit het kortste…dan valt het niet tegen!



Tot straks!



Gr Ann

spannend!!!



succes meid

gefeliciteerd met je zwangerschap!



Hier ook een klein leeftijds verschil (16mnd) , en ik moet zeggen dat ik het echt heel zwaar vind. is me eigelijk wel een beetje tegen gevallen…maar ik zou het zo weer over doen het lijkt me zo leuk als ze strax met e;lkaar kunnen spelen. En voor mn oudste zoontje is een speelkameraatje ook wel goed.

Ik ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen ook en wanneer het wat minder zwaar zal zijn



wens je iig. alle suc-6 en geniet ervan zoveel als je kunt. en voel je niet schuldig tegenover je eerste…helemaal niet nodig. Je zult van alle2 de kindjes evenveel houden en je aandacht prima weten te verdelen!



:-* inge

ik zou ook overal beren op de weg zien… maar zie om mee heen het ook gewoon altijd allemaal goed komen.



Van Harte met je zwangerschap en succes!!!

en en en en en en en en …???

Hallo!



Nou, de echo is alweer geweest.



We zijn inderdaad 5 weken zwanger en er was een vruchtzakje te zien.

Verder kon ze er niets van zeggen…en moeten we dus afwachten of deze zwangerschap inderdaad doorzet.Als ik niet "ongesteld"word dan met 2á3 weken weer komen om te zien of het gegroeid is.

Is dat niet het geval dan is het waarschijnlijk niet goed.



Eigenlijk dus wat we al verwacht hadden.We zullen nu moeten afwachten wat de komende weken ons brengen gaat.



Gr Dune

gefeliciteerd meid

gefeliciteerd!..dat je kindje maar mooi mag groeien in jouw buik.



:-* inge

Gefeliciteerd…en nu even de komende weken ‘‘uitzitten’’ en hopen dat je dan een knipperlichtje ziet :pray:

:-*