Myrthe, Caitlyn & Tijn met brilletje (foto's blz 2/3)

Morgen gaan we Tijn zijn bril halen!

spannent!!! :thumbup: :inlove:

Tijn heeft ook zijn bril nu en hij houd hem erg goed op, Hij zit wel niet helemaal goed heb ik het idee. We zijn er ook wel mee terug gegaan, maar hij heeft zo’n piepklein neusje dat de bril weinig grip heeft.

Nou ja we zullen het een paar dagen aankijken zo.

Anne-marie, wat een stoer manneke zo! Vind je ook dat hij er meteen zoveel ouder uitziet? Wat goed dat hij zijn bril ook zo goed op houdt. Moet zijn ene oog ook nog afgeplakt worden, of heeft hij geen lui oog? (heb ik zelf gehad als kind). Leuk brilletje! Het lijkt erg op Myrthe’s brilletje, alleen dan een andere kleur. Ik zie dat hij zo’n zacht neusding heeft. Myrthe heeft gewoon van die dopjes. Misschien dat dat minder glijdt? Die kunnen wat mekkelijker afgesteld worden denk ik.

Miranda, hoe is het nu met Caitlin? Gaat het beter? Vervelend hoor, die oefen-hoofdpijn. Myrthe heeft gelukkig nergens last van en ik hoop dat dat zo blijft.

Iemand vroeg me of Myrthe’s ogen erg groot werden door de sterkte. Even een fotootje waarop je dat goed kunt zien. Ze zijn wel een stuk groter, maar minder dan waar ik bang voor was. We zijn al weer helemaal gewend aan haar nieuwe look!

Die brilletjes staan ze allemaal prachtig hoor…

Wat krijgen ze gelijk andere koppies he

Ja ik denk zelf ook dat die neusdopjes beter werken, maar deze bril heeft nu eenmaal dit systeem en dat kon niet anders :roll: :roll:

Even aankijken maar.

staat haar super.

ik vind die brillenkoppies het einde!!! :inlove:

Geweldig!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Anne marie hij staat goed joh :thumbup: :inlove:

S@nne caitlyn der ogen lijken ook wel groter maar vind het reuze meevallen hoor

Goed dat het zo goed gaat bij jullie!!

Bij Caitlyn hebben we er extra grote dopjes op laten zetten zodat de druk wat beter verdeelt word. En nieuwe glazen zijn op bestelling.

Hier zijn we weer in opbouwende fase bezig, ze had behoorlijk last van pubergedrag zeg maar, dwars dwars dwars

Gister en vandaag ging het gelukkig weer beter en zonder al te veel protest :mrgreen:

Kijken jullie kindjes helemaal niet meer scheel met bril?

Caitlyn nog wel :eh: wel minder hoor

Nou goed we zijn al blij dat weer iets makkelijker gaat, we hebben tot eind oktober dan moet ze de bril 4 uur per dag dragen, anders word het opereren :? Nouja aan oefenen zal niet liggen hoor

hi hi is nu net test wie de langste adem heeft caitlyn of mama en papa

effe nog wat fotootjes, blijven mooie schatjes he, hi hi en ze lijken wel heel wijs he maar ook lijken ze wel lekker ondeugent met zo’n brilletje :inlove:

hier kun je zien dat ze wat grotere dopjes heeft zodra ze echt gewent is zetten we er weer kleintjes op

Nou ik hou jullie op de hoogte !!!

Groetjes

Miranda

Hé wat een stoer koppie! Is Caitlyn naar de kapper geweest?

Dat rode brilletje staat echt leuk!

@mirandam wrote:

Kijken jullie kindjes helemaal niet meer scheel met bril?

Caitlyn nog wel :eh: wel minder hoor

Myrthe heeft nooit scheel gekeken. Wat goed dat je bij Caitlyn al zo snel resultaat merkt.

En volhouden hoor met oefenen! Kunnen jullie je meteen alvast voorbereiden op de echte puberteit :mrgreen:

Annemarie, hoe gaat het met Tijn & bril?

Hoi hoi

Ja ze is naar de kapper geweest, voor eerst :inlove: zaten zulke dunne slierten, dus effe kortgewiekt.

Draagt Myrthe al heel de dag der bril?

Ben ook benieuwd hoe bij Anne-marie gaat!

groetjes

Miranda

Myrthe draagt al vanaf de 1e dag de hele dag haar bril. Ik was verbaasd over hoe makkelijk dat ging.

Anne-Marie, hoe gaat het met Tijn? Lukt het wennen goed? Moet haast wel met zo’n schattig brilletje :wink:

leuke koppies hoor met zon brilletje vind het erg :inlove: staan.<br /> jammer dat ethan zijn bril niet ophoud of op wilt zetten. hij trekt hem meteen weg zonde hoor van zon dure bril eigenlijk waren de glazen het duurst. er zitten ook mee kleurende glazen in dus was ook al weer duurder maar ja.

blijven oefenen misschien went hij er dan eens een keer aan :think:

hoe oefen je nu met hem?

misschien hebben we nog wat tips of trucjes :wink:

moet zeggen dat het ineens weer stukken beter gaat (al blijf ik voorzichtig optimistisch :wink: )

tips en trucjes zijn echt van harte welkom.

alleen is ethan nooit echt met trucjes te paaien als hij het niet wilt gebeurt het niet das wel erg jammer. maar toch ga ik alles proberen want je weet nooit.

ik zet hem op en hij trekt hem meteen af.

ik hou zijn handen tussen mijn benen zet zijn bril op en ga met hem buiten lopen en houd hem aan 1handje vast. hij houd hem dan wel op maar zodra hij zelf gaat lopen of spelen trekt hij hem af of als hij weer binnen komt ook.

oma heeft een bril en dan zegt oma: oma bril ethan bril en dan lacht hij en oma zet bril op en ethan trekt hem meteen weer af. maar als hij even oma`s bril opkrijgt vind hij dat erg leuk en wil hij dat wel steeds :wall: .

geprobeerd met een boekje wil hij ook niet.

dat hij net zijn bril had deed ik hem op hij gooide hem voor mijn voeten af,hij liep naar binnen pakte zijn brillenkoker van tafel en smeet die ook voor mijn voeten. alsof hij wou zeggen zo en daar hoord hij in en hou die troep bij je. moest van binnen wel erg lachen natuurlijk maar ik davht wel ojee dit wordt nog wat ethan met een bril

Morgen

Wat je zou kunnen proberen om hem eerst aan het idee te laten wennen om iets op zijn neus te hebben, is om een babyzonnebril te slopen de glazen eruit. Ga daar week of twee mee aan de slag

Spelletjes met bril op in de spiegel kijken, sloop des noods nog een zonnebril zodat ook jij of papa tegelijk met hem een brilletje op heeft

Als je dan merkt dat ie dat wel ophoud dan …

Daarna de bril. Blijft ie die afgooien dan zou je kunnen denken dat het misschien aan de glazen ligt in die zin dat ie het meekleurende, eng/onprettig vind

Dan zou je nog kunnen proberen om er tijdelijk goedkope glazen in te zetten die niet meekleuren, maar die alleen de sterkte corrigeert

En als het met de goedkope glazen wel goed gaat dan zou je bijv na maand de duurdere glazen er weer in kunnen zetten en misschien dat ie het dan wel accepteerd minder eng vind omdat ie dan in iedergeval aan de corrigerende sterkte en het dragen van de bril zelf gewent is, dan is de overgang minder groot

nou misschien dat de andere nog iets weten, maar misschien kan je er wat mee :smiley:

Ik vind het stuk voor stuk kanjers van brildragers!! :inlove:

Wat staan die brillen schattig! :inlove:

En heel wijs!

Jullie schatjes zien er super uit met die brillen!

:thumbup: :inlove:

Groetjes,

Heleen