Sanne, dat ziet er idd mooi uit!
Ik ben benieuwd naar de foto van Myrthe!
Ik ben ook benieuwd.
Mijn jongens waren dan wel niet zo jong toen ze een bril kregen (4 en 3 jaar) maar een bril krijgen is toch best wel een heel verhaal. Wij hebben ons gewoon laten adviseren door de opticien qua model en ook gekozen voor ontspiegeld, anti-kras (waar ik niets van merk trouwens), extra dun.
Hoeveel betalen jullie ongeveer?
Wij waren tegen de 300 euro per bril kwijt en niets van de service-dingen die ik hiervoor van Specsavers lees. Mocht Lis een bril nodig hebben, ga ik toch maar verder dan de plaatselijke opticien. Mats had een gebroken poot (na 3 maanden) en die moest gewoon (tegen kostprijs) betaald worden hoor, terwijl we nog voor een superbuigzaam titaan-montuur hadden gekozen…
@SeeSeeEm wrote:
Hoeveel betalen jullie ongeveer?
Wij waren tegen de 300 euro per bril kwijt en niets van de service-dingen die ik hiervoor van Specsavers lees. Mocht Lis een bril nodig hebben, ga ik toch maar verder dan de plaatselijke opticien. Mats had een gebroken poot (na 3 maanden) en die moest gewoon (tegen kostprijs) betaald worden hoor, terwijl we nog voor een superbuigzaam titaan-montuur hadden gekozen…
We betalen € 69 voor het montuur (50% korting) en € 25 per glas, omdat we dat abonnement hebben. Als je een “normale” sterkte hebt en dus geen extra dun glas, hoef je voor de glazen zelfs niets te betalen, dan betaal je alleen 50% van het montuur plus de abonnemmentskosten (vanaf € 11,50) per maand. Het is trouwens bij City Vision (een hele kinderbrillenafdeling) en niet bij Specsavers. Ik zit hier wel reclame te maken, zeg!
Wat balen, een gebroken een gebroken poot na 3 maanden al. En duur waarschijnlijk (titaan). Heb je veel brillen / onderdelen moeten vervangen?
alleen nog maar dat pootje
ik sta hier echt van te kijken dat jullie veel goedkoper uit zijn zeg?
onze monturen kosten geloof ik iets van 79,00, de rest is dus voor de glazen
zijn jullie verplicht dat maandelijkse waarvoor je betaalt te nemen?
Wij hebben dus een bril bij specsavers voor 59 euro incl glazen!
Het is een knalblauw montuurtje!
Tijn heeft + 4.75 we hebben geen ontspiegeling , extra dun of krasvaste glazen oid.
Omdat de glaasjes toch nog zo klein zijn , zou het dikste deel eraf gehaald worden (dat zit bij + aan de buitenrand)
En bij Hans Aners hadden ze ook scherpe prijzen, alleen geen keuze voor de allerkleinsten.
@SeeSeeEm wrote:
alleen nog maar dat pootje
ik sta hier echt van te kijken dat jullie veel goedkoper uit zijn zeg?
onze monturen kosten geloof ik iets van 79,00, de rest is dus voor de glazen
zijn jullie verplicht dat maandelijkse waarvoor je betaalt te nemen?
Ik denk dat wij misschien wel duurder uit zijn hoor. Dat abonnement is namelijk een voorwaarde voor de kortingen. Maar bij een volgende bril / reparaties in hetzelfde jaar druk je de prijs wel enorm. En wij hebben de duurste variant gekozen ivm +7.
Anne-Marie, dat is wel heel goedkoop! Hoe lang duurt het bij jullie voor de bril klaar is? Ik ben zo benieuwd naar de eerste foto. Ik kan me trouwens voorstellen dat dat knalblauw leuk staat bij zijn rode bos! :inlove:
8 september klaar, maar dan zijn we nog op vakantie, dus de week erna, gaan we hem ophalen.
Ze heeft haar brilletje vandaag gekregen!
Wat een scheetje. En merk je al dat ze beter kan zien?
Wat een ontzettend mooie bril! (Ben dol op brillen )
Het staat haar erg goed :inlove:
Groetjes,
Heleen
echt geweldig!!! :inlove: :inlove:
heeeel erg mooi, wat een wijs koppie! :inlove:
Wow! Dat ziet er super uit!!
@Ukkie wrote:
Wat een scheetje. En merk je al dat ze beter kan zien?
Waarschijnlijk kon ze nog goed scherpstellen, maar het kostte haar wel extra inspanning. Tot nu toe is het ophouden van het brilletje geen probleem. Misschien dat ze toch merkt dat het makkelijk kijkt met die raampjes voor haar ogen?
Bedankt voor jullie positieve reacties. Het is me alles meegevallen, maar het is toch een beetje wennen zo’n bril op dat snoetje. Niet eens zozeer voor mezelf, als wel dat ik me afvraag wat de eerste indruk is die mensen nu krijgen. Zelf merk ik dat ik kindjes met (zo’n sterke) bril toch snel wat suffig vind overkomen. :oops: Jaja, sommige dingen komen niet voor niets op je pad, zullen we maar zeggen…
oooh wat staat dat wijs…
helemaal top joh… :inlove:
@S@nne wrote:
@Ukkie wrote:Wat een scheetje. En merk je al dat ze beter kan zien?
Waarschijnlijk kon ze nog goed scherpstellen, maar het kostte haar wel extra inspanning. Tot nu toe is het ophouden van het brilletje geen probleem. Misschien dat ze toch merkt dat het makkelijk kijkt met die raampjes voor haar ogen?
Bedankt voor jullie positieve reacties. Het is me alles meegevallen, maar het is toch een beetje wennen zo’n bril op dat snoetje. Niet eens zozeer voor mezelf, als wel dat ik me afvraag wat de eerste indruk is die mensen nu krijgen. Zelf merk ik dat ik kindjes met (zo’n sterke) bril toch snel wat suffig vind overkomen. :oops: Jaja, sommige dingen komen niet voor niets op je pad, zullen we maar zeggen…
Misschien is ze straks minder snel moe!
@Ukkie wrote:
Misschien is ze straks minder snel moe!
Betekent dat dat ik dan nog minder slaap krijg? Weg met die bril!
Hij staat mooi!!! :inlove:
Heb je nu nog wel als je naar haar kijkt, dat ze grotere ogen heeft gekregen door het glas, want dat is op de foto niet te zien!
Het staat haar echt wijs man…Wat een bekkie :inlove: :inlove: :inlove:
Wij waren 45 euro kwijt incl glazen
Nu was er beetje lak af, nu houden we deze voor oefenen, en der tweede bril is gratis :mrgreen: hoeven alleen glazen te betalen
Sonne hoe gaat nu met oefenen? En staat er wel lekker wijs hoor!
Anne marie balen dat ze bij h anders niets voor jullie hadden, maar ben benieuwd naar de foto’s zo dadelijk als de bril binnen is!
dit is Caitlyn der bril, toen ze hem nog goed ophield :mrgreen:
Groetjes
Miranda