Raar dat Cher niet door is en Freddie wel. Ik vond Freddie juist de minst goede van de volwassenen.
@miro wrote:
Raar dat Cher niet door is en Freddie wel. Ik vond Freddie juist de minst goede van de volwassenen.
Precies…Cher was veel beter…
Het is toch “my name is” en je moet iemand het beste nadoen? Dat deed ze toch?
Alleen te goed?
Freddie leek nergens op…ik bedoel dan vooral qua zang…het was niet eens goed.
Cher was ook beter… :?
Ik vond Cher ook veel beter.
Freddie vond ik qua stemgeluid echt niet lijken :?
En de reden waarom Cher het niet werd vond ik helemaal belachelijk, omdat ze zovaak optreed al en te ervaren is… :?
Vond haar ook veruit de beste van de volwassenen.
Snap sowieso niet dat ze sommige door laten gaan, alleen maar op snoezigheidsfactor en zeker niet op zang- en danskwaliteiten. :thumbdown:
Ik vond freddie ook goed. Cher idd ook, kon zelf niet kiezen tussen die twee.
Dat anouk zou winnen, dat zag je meteen. Iig voor mij was het snel duidelijk.
Was weer leuk om te zien! :thumbup:
ik heb vorige week een tel gezien… en ik vond het eerlijk gezegd zo’n aanfluiting…
ik zat nog achter de pc, dus met mijn rug naar de tv… en te luisteren naar de artiesten die ze moesten voorstellen… maar ik herkende er geen van allen in… en de jury die overenthousiast was… neuh…
ik vind de voice echt veel beter… eigen zangstemmen, hoge kwaliteit
ik weet ook niet wat eigenlijk de meerwaarde is van My name is…
eh… sorry voor deze wat minder positieve reactie
Ik vond Anouk meteen al heel erg goed!
Toch ook wel knap hoor dat je je favoriete zanger/zangerres zo goed kan na doen! Ondanks ik er een aantal ook erg goed vind zie ik mezelf ze niet na doen…als ik Beyonce onder de douche sta na te doen denken de buren dat onze Hond van slag was hihi…
Maar vind zulke programma’s altijd erg leuk om te zien al zijn er nu wel heel veel…
@Snoesje wrote:
ik heb vorige week een tel gezien… en ik vond het eerlijk gezegd zo’n aanfluiting…
ik zat nog achter de pc, dus met mijn rug naar de tv… en te luisteren naar de artiesten die ze moesten voorstellen… maar ik herkende er geen van allen in… en de jury die overenthousiast was… neuh…
ik vind de voice echt veel beter… eigen zangstemmen, hoge kwaliteit
ik weet ook niet wat eigenlijk de meerwaarde is van My name is…
eh… sorry voor deze wat minder positieve reactie![]()
The voice is zeker ook beter maar toch…
Sommige die meedoen in my name is zijn toch ook best aardig hoor!!
haha, dan heb ik net de verkeerde gezien denk ik. Ze laten er 1 of twee in de voorstukjes zien, dus ik dacht, nou, ff kijken… maar eh… neuh… hha
Op basis van de optredens vanavond mogen van mij Madonna en Anouk winnen.
Ik vond Amy Winehouse nu tegenvallen en Lady Gaga ook. Terwijl ik die in de voorrondes wel goed vond. Tina Turner was goed in de lage stukken. In het refrein vond ik het slecht. Annie was op zich ook wel goed. De rest ben ik niet zo van onder de indruk.
Ik ben voor Anouk bij de kinderen en volwassene weet ik niet…
Ben ik nou zo gek?? :think: :think: Ik vind Lana een schatje hoor en geweldig hoe zij veranderd maar nou vind ik toch echt die kleine Anouk een stuk talentvoller
Gelukkig ben ik de enige die kijkt :mrgreen:
Ik hoop zooooooooooo dat ‘Anouk’ volgend jaar mee doet met The Voice oid :thumbup:
Ik snap het ook niet hoor.
Anouk was veel beter. Wat een stem heeft dat meisje!
Maar goed, liever dat Lady Gaga won dan Miley Cyrus.
Amy Winehouse was in de voorrondes erg goed. Maar ik vond haar nu gewoon tegenvallen. Terwijl ik Madonna alle keren goed vond.
Toch een vreemd programma. Ben benieuwd wat er was gebeurd als thuispubliek mocht meestemmen.
Vreemde uitslag idd. Wij hadden ons geld gezet op Anouk en Madonna, maar helaas … Snap 't niet hoor, dat waren toch echt de meest talentvolle kandidaten. Maar ach, het is maar tievie men! :lol:
ik kreeg kippenvel bij dat nummer van Anouk!!! en dat had ik bij niemand anders…
@Zeemeermin wrote:
Mensen… ik heb het gisteren gemist. Wie heeft er nu gewonnen???
Lady Gaga bij de kinderen.
Amy Winehouse bij de volwassenen.
Ik kijk ook…
Amy Winehouse zag ik voorbij komen… 1 woord: WAUW!!!
En inderdaad Lady Gaga was ook erg goed.
Knap hoor hoe die jonge meiden opgaan in een artiest, ze gaan er ook echt op lijken.