My name is

Ik denk dat Madonna en Aaron Neville gaan winnen.

Zou wel terecht zijn.

Hoewel ik Jan Smit ook wel goed vond. Maar dat vind ik iets minder een prestatie. :think:

Madonna deed het echt goed!

En die beyonce, ja haar talenten waren idd. duidelijk zichtbaar :lol:

Vond de aflevering vorige week stukken beter zeg!!!

Nou, zal ik volgende week dan toch maar weer kijken?..

NOT!! :snooty:

Ikke wel, volgende week komt Tom Jones, ben benieuwd!!! :wink:

Had niet verwacht dat Madonna door zou gaan… Vond de andere 2 veel beter! Maar wel een leuk programma!

Madonna vond ik heel goed!

Ben ben benieuwd naar de aflevering volgende week. Dan zien we weer een lady gaga

Ik vond die aaron Nevile toch wel erg goed hoor , die uitslag had ik niet verwacht

Vond hem ook goed, maar vond ook dat hij niet erg gemotiveerd was. Je kon toch wel een beetje aan hem merken dat vooral zijn vader hierachter zat en het niet zijn passie is. Ik denk dat ze hem daarom niet door hebben laten gaan.

vond het echt vreselijk weer z’n talenten show

@Sooki wrote:

Vond hem ook goed, maar vond ook dat hij niet erg gemotiveerd was. Je kon toch wel een beetje aan hem merken dat vooral zijn vader hierachter zat en het niet zijn passie is. Ik denk dat ze hem daarom niet door hebben laten gaan.

daar heb je ook wel geiljk in had ik niet aan gedacht .

@Sooki wrote:

Met die schmink en snor zou ik ook niet gemotioveerd zijn…

Hij zei zelf dat als hij dat had geweten dan had hij niet meegedaan…

Nou ik was niet echt onder de indruk deze keer.

Ik vond Shirley Bassey beter als Tina Turner trouwens.

jawel joh Tina was superrrrr!

:thumbup:

Jesss jesssss Cher is goed!!

Freddy Mercury ook wel… :thumbup:

ik vond cher echt top…en dat eerste meisje als Anouk…wow wat een stem zeg!

Ja Cher was inderdaad goed!

Bijna eng die cher!

Anouk! Goed!

Jaaaaa kei goed zelfs!!! :dance:

Vind het moeilijk voor de volwassenen vind ze alle 3 wel goed , kids vind ik anouk het best