Ik kon geen topic vinden met dit onderwerp, maarre…iemand aan het kijken?
Vind Lady Gaga en Beyoncé geweldig zeg pfffff!
En die meiden zijn 14 ofzo?
Wauw…
Oh ja die is ook erg wauw ja die was ik vergeten!!!
Vind het een leuk programma! :thumbup:
Lady Gaga vond ik ook erg goed :thumbup:
zow zeg, hoe dat meisje opging in haar optreden
Beyoncé viel net een beetje tegen vond ik… :think:
Wie doet dat verlegen meisje na dan met die zachte stem??
Ook Beyonce? Die is mijn favoriet!!
Gaga is door!!! Gaaaaaf!!! :thumbup:
Amy gaat ook door!!! Let maar op!!!
ja dit was de 1e aflevering mene ik en ik volg het wel… eig nooit eerder gedaan. Maar had het op de achtergrond op staan en vind het wel leuk.
om denken dat ik het de komende zaterdagen dus ook volg
Ja die Amy Winehouse was echt goed!!!
Verder wel een irritant gemaakt programma. Continue herhalingen van dingen die we al hebben gezien. En weer erg op de emo-tv :roll:
Met een betere montage hadden ze een half uur kunnen besparen en hadden we wat meer van de optredens gezien. Want die waren steeds erg kort.
Ja ik vond het ook super leuk! Lady Gaga en Amy Winehouse terechte winnaars!! :thumbup:
Oh, ben ik de enige die er echt geen reet aan vind? Niveau is knap laag en ik ben afgehaakt.
lady gaga vond ik juist te agressief overkomen. In het echt toont gaga weinig tot geen emoties tijdens een lied, maar hier straalde de agressie vanaf. :think: Nee mimiek vond ik niet passend. Zingen kon dat meisje wel.
Robbie williams vond ik geinig :lol: Wat een werk had hij er van gemaakt!
Amy winehouse ook…
Voor de rest niet echt gevolgd of is blijven hangen. We zaten op verjaardag dus niet alles kunnen zien/volgen.
@mamalena wrote:
Oh, ben ik de enige die er echt geen reet aan vind? Niveau is knap laag en ik ben afgehaakt.
nee hoor ik vind zulke dingen echt :sick:
en er is er iets teveel van op t.v. naar mijn smaak!
Heb het uit verveling gekeken, maar wat ligt het tempo hoog in zo’n aflevering. In een uur tijd naar een halve finale :naughty:. Al die mensen die bij de audities worden doorgelaten, en vervolgens gelijk weer worden uitgerangeerd. Laat ze dan ook niet door, come on zeg.
Maar… vond Gaga en Winehouse terechte winnaars dit keer! Vond de ‘volwassen’ beyonce waardeloos. Lekker dansen kan ze zeker, maar ik vond het vocaal niet om aan te horen.
Ik vond trouwens Anouk erg goed
@Sooki wrote:
@Karin1981 wrote:Ik vond trouwens Anouk erg goed
ja, maar wie had dat kind gestyled :shock:
ja dat was wel een beetje fout maar goed , zingen kon ze zeker.
Jaja ik vond die Jan Smit wel wat hebben!!
Hier en daar wat bijschaven en tis net Jan!!!
Die Madonna in het begin was ook goed.
En die Aaron Neville dan! :shock: Die was eng goed!
Die Cher :roll: ik herkende hem/haar inderdaad van Idols. En die vriendin van hem/haar is net een vent. Hoezo identiteitscrisis.
:shock: Die Beyoncé dan! :shock:
Het floepte allemaal nog net niet uit haar kleren!
Of niet!!! Die borsten hahaha ze hijgde er gewoon van hahaha!