MY Free Farm

wendy wil jij oessie haar aardbeien voor de nacht erin doen

ik ga het niet redden!

Hmmm mijn tuin vrij maken van al die zooi gaat toch niet lukken :wall: :wall: ben blij als ik mijn stenen weg kan krijgen vanavond.

Heb nog steeds geen opdracht binnen :?

Pfff vanmorgen stonden de producten echt hoog, en als je nu kijkt brengt het haast niets meer op. Verkoop dan ook echt niets nu… Morgenvroeg staan de dingen vast weer hoger ( dat hoop ik dan bij molehill is dat wel meestal ).

Je moet ook niet wachten op je opdrachten, die moet je halen in het dorpje. Er staat dan een poppetje met en uitroepteken en daar moet je even op klikken en dan de opdracht accepteren. :wink:

Ja klopt weet ik Cynthia, hoevaak ik al de bus heb gepakt om te of het uitroepteken er al is :wall:

Maja wacht tot 23:00 uur en dan ga ik lekker me bed in. Heb net me elect dekbed aangezet, dus over een uurtje heerlijk warmmm :smiley:

Ooooowww… :wink:

Ik heb net quest 2 gedaan, jippie! :dance:

Haai dames, lekker gekletst zie ik!

Zo ik ben weer thuis :slight_smile:

Heb net even bij gelezen, handig die lijstjes :thumbup:

Spreek jullie morgen weer…ff tuintje saaien en dan lekekr slapen (hoop ik :angel: )

Truste :-*

@sophie wrote:

wendy wil jij oessie haar aardbeien voor de nacht erin doen

ik ga het niet redden!

Komt in orde Sophie, weltrusten :-*

Zo: ik heb mijn onkruid allemaal gewied, nu langzaam aan aan de rotsen beginnen.

Marktprijzen zijn inderdaad bedroevend laag. Maar er zijn natuurlijk alleen maar beginners en nog geen enorme quests waarvoor mensen op de markt inkopen. Veel aanbod en weinig afname -> lage prijzen :?

Ben maar gewoon mijn klanten aan het helpen want die betalen tenminste nog een beetje leuk :wink:

wendy, ikkan het zelf nog even doen hoor, lig al op bed, maar heb laptoppie even aan gezet :oops:

@oessie wrote:

wendy, ikkan het zelf nog even doen hoor, lig al op bed, maar heb laptoppie even aan gezet :oops:

Is goed oessie :-*

Over 7 minuten zijn mijn komkommers klaar, en dan kunnen er aardbeien in…

Nog steeds geen opdracht gekregen, terwijl ik gisteren rond deze tijd op bed lag maar oke.

Slaap lekker iedereen !! :-*

je bedoeld een guest romata?

ik geloof dat sophie mijn guest 2 al gedaan heeft of niet :think:

ik heb er ook aardbeien in gedaan… kan ik nu met een gerust hart gaan slapen :oops:

Ohhh ik krijg hem nu net :dance:

Prijzen zijn echt heel laag op het moment, ook wel logisch natuurlijk.

Maar geen haar op mijn hoofd dat ik nu mijn zuur verdiende eirern voor een schijntje gaat verkopen.

Al is opkopen nu wel een goeie natuurlijk :wink: :mrgreen:

Heb genoeg in Sophie haar duitse farm gezeten dat ik weet dat je straks alle eieren kan gebruiken die je maar krijgen kan, en dan worden ze ook duurder.

Ik heb natuurlijk makkleijk praten want ik heb vals gespeeld he met mijn 100 coins, maar had nu echt het geduld niet om dit weer helemaal op te bouwen.

Dat heb ik namelijk al 2 keer gedaan op de Duitse :shifty:

Ik heb ook net quest 2 gehad en voltooid :thumbup:

wat koste dat dan die 100 coins? en wat heb je op dit moment aan die coins?

oessie, 100 coins kosten 10e.

Voor de verkoop zijn die lage prijzen niet handig, maar ben nu mooi mijn slag aan het slaan met goedkope granen, wortels en eieren… Die heb je straks allemaal nodig voor de quests en ga niet meer 10min zitten wachten op een paar wortels :angel:

Ook hier quest 2 voltooid en al weer een aantal quest klaar staan op contract :shifty:

@crazymom wrote:

oessie, 100 coins kosten 10e.

Voor de verkoop zijn die lage prijzen niet handig, maar ben nu mooi mijn slag aan het slaan met goedkope granen, wortels en eieren… Die heb je straks allemaal nodig voor de quests en ga niet meer 10min zitten wachten op een paar wortels :angel:

Ook hier quest 2 voltooid en al weer een aantal quest klaar staan op contract :shifty:

Goed bezig :thumbup:

Morgen aardbeien inslaan, die zijn morgen goedkoop denk ik.

Niet alles zelf kopen he, ook een beetje voor mij overlaten :wink:

@oessie wrote:

wat koste dat dan die 100 coins? en wat heb je op dit moment aan die coins?

verkopen voor 300 per stuk, zodat je je tweede akker kan kopen en leeg maken, dat koste mij 20 coins ofzo, heb er nu nog 78 over.