Normaal gesproken als je iets te koop zet moet het toch bovenaan komen te staan ( mits je goedkoper bent of het bedrag hetzelfde is). Ligt ook niet aan de aantallen, want ik had er 100 te koop gezet en er stonden mensen boven met 35/60 etc…
En sta bijna helemaal onderaan :think:
hoeveel kost een tweede tuin dan? en waar koop ik die? heb nu ook nog niet echt tijd om me er inte verdiepen, zal ik zondag maar eens gaan doen als we weer thuis zijn… (onee dan heb ik bergen was natuurlijk)
Sophie,
Moet ik nu een 3de akker nemen of met 2 akkers en 1 kippenhok verder spelen en wachten tot level 11 voor de koeienstal?
Ik wil niet onnodig aD uitgeven.
Ik zit nu in level 6.
Wat zou jij doen.
Oh en niet dat hulpje gebruiken om je tuin leeg te halen, want dat kost je een coin.
Domme ik, 2 keer gedaan zonde zonde zonde.
In 1 tuin had ik nog maar 2 stronken en 1 beestje staan :wall:
ik zou 2 akkers en kippenhok doen
en je kippen uitbreiden zodat je vijf eieren per 4 of 2 uur hebt…
dat levert meer punten op en ben je sneller bij een nieuw level!!!
en ik had heel veel verkocht zo kwam ik ook snel aan de tuinen…
de nederlandse lijstjes staan op pag 1 onder de spoiler op volgorde van level
Ik heb sinds gisteren al 5 kippen, dankzij die gratis coins .
Dus gewoon zo even doorgaan tot ik een stal kan bouwen dus :thumbup:
Wie weet quest 2 voor mij?
173 graan en 2 eieren
zo heb er nog even wat komkommers ingedaan… sophie mocht jij wakker zijn om 11 uur, zou jij de aardbeien er dan voor de nacht in willend oen? thanx. :-*
de questlijst staat op de eerste pagina onder de tweede spoiler
waar staat eigenlijk die versnipperaar, ben een level gestegen en die moet op de markt staan, maar zie het nergens.
@mamma van sharondenise wrote:
Ik heb sinds gisteren al 5 kippen, dankzij die gratis coins.
Dus gewoon zo even doorgaan tot ik een stal kan bouwen dus :thumbup:
Wie weet quest 2 voor mij?
Je kunt ook gewoon op het vraagteken klikken in het spel, en daar staan ook alle opdrachten
@romata wrote:
waar staat eigenlijk die versnipperaar, ben een level gestegen en die moet op de markt staan, maar zie het nergens.
in je boerderij
dat is dat huisje links in het midden van je velden
Dankje sophie
Hebben jullie toevallig al Quest 2 binnen ?
Ik heb gisteravond Quest 1 voltooid, en ik dacht ergens te hebben gelezen dat je dan 24 uur later weer een Quest krijgt ?
ja nadat je hem voltooit heb he
of is het al 24 uur erna
Ja volgens mij wel, maja kan er misschien wat naast zitten.
Heb ook het berichtje niet bewaard zodat ik kan zien wanneer ik het precies voltooid heb. Maja wacht nog wel even af.
ik heb quest 2 al voltooid!
Ik heb me nu ook bij de nederlandse versie aan gemeld :mrgreen: :oops:
@romata wrote:
wat kan je ermee?
@Cariska wrote:
@romata wrote:waar staat eigenlijk die versnipperaar, ben een level gestegen en die moet op de markt staan, maar zie het nergens.
wat kan je ermee?
weet niet wat je er mee kan, vind het maar een onzin ding.
Maar zoals eerder hier al iemand zei, misschien krijg je wel een opdracht versnipper iets…(planten). Je hebt hem vast ergens voor nodig, want lijkt me raar dat ie er voor niets staat.