Naa dat ik daar overheen heb kunnen kijken :wall: :wall:
Ja bijna Hille, maar zoveel leukere opties hier (vind ik dan)
die heb ik ws ook nog niet. ontdek ze vast?!!
Ja die krijg je snel genoeg te zien Hille
Ik wil die koei’n hebben :mrgreen:
leuk
ik vind my free farm ook veel leuker
koeien, kippen, mayo, kaas, bonbons enz…
zo’n zaaiknop enzo helemaal goed!!
weten jullie hoe het kan dat ik wel op de duitse free farm kan komen en niet op de nederlandse wat is het verschil :think:
@sophie wrote:
ik vind my free farm ook veel leuker
koeien, kippen, mayo, kaas, bonbons enz…
zo’n zaaiknop enzo helemaal goed!!
weten jullie hoe het kan dat ik wel op de duitse free farm kan komen en niet op de nederlandse wat is het verschil :think:
Misschien omdat je daar bent ingelogd, en je email al in gebruik is ?
ja maar thuis kan ik er wel in…
@sophie wrote:
ja maar thuis kan ik er wel in…
Ow vreemd :S
Misschien is de server op je werk wel overbezet en zijn al je collega’s aan het tuinieren geslagen

hahaha ja vreemd hoor
op de duitse wel…en molehill kan ik ook
en op face book maar verders niet!!
nou ja ga zo toch naar huis…
hey hey,
thanx meiden voor nog een verslaving rijker (denk trouwens dat ik met farmville stop) … snap alleen nog niet echt alles van dat kippenhok? en premium hebben jullie dat met echt geld gedaan dan?
Oessie die kippen leggen eieren ( Jaa duhhh :mrgreen: )…
Als het doosje vol is na 4 uur ( je kunt ze ook bijvoeden met graan 36 stuks dan gaat er 2 uur tijd vanaf. Je kunt ze ook per stuk geven graan ) leggen de 3 kippen allemaal 1 ei. Die kun je dan verkopen op de markt, of aan je klanten want die vragen ook op eieren.
Premium ben ik nog niet, en ook in dit spel wil ik zonder geld gaan spelen dus moet eerst even sparen.
Moet nog 6 rotsblokken en dan eindelijk aan de boomstronken beginnen, hopelijk lukt het nog om vanavond mijn tuin vrij te krijgen. :think:
:thumbup: romata
Ik weet nog dat ik op de duitse versie in het eerste tuintje de stronken en de kakkerlakken even zo heb gelaten en eerst ben gaan sparen voor een tweede tuintje. Toen ging het echt heel snel. Ik denk dat ik het nu ook maar zo ga doen.
Ik ben ondertussen op level 5 aangekomen. Jippie, nu kan ik ook producten versnipperen.
Vertel me eens waarom ik dat zou willen doen? Is dat ook een quest, versnipper 10.000 aardbeien of zo?
hier de lijsten in het nederlands:
hier de gesorteerde, dus in volgorde van de producten/level die je krijgt.
Deze is misschien handiger dan die vorige die ik heb gepost.
misschien een idee om deze op pag 1 te zetten ?
Krijg ze alleen niet groter hier op kok, maar volgens mij toch nog best te lezen voor iedereen ?
super romata! goed te lezen hoor! idd wel handig op 1e pagina!! Kan iemand ook een handig lijstje met quests maken? Vind het zo onhandig om steeds naar ??? te gaan…