So he, wat een rust hier vandaag :o
Ik ben bij level 10, gilde-chaoot :dance:
Zal ik alvast het gildehuis openen?
wauw jij bent snel crazymom…
Ik ben bij level 6
Whoehoe, crazymom!!! Ik zeg openen die gilde :mrgreen:
Morgen hoop ik ook level 10 te zijn :dance:
waarom niet heb me dus zonet ook aangemeld voor een mooi boederijtje
ben nu druk graan en wortels aan het zaaien en oogsten daarnaast in molehill nog duk aan het sparen voor een 2e tuin
euhm om even terug te komen over het gilde…
Wat is hier de bedoeling van in dit spel, ook palmen en een wereldwonder ?
Wat zijn gildequests (clubquests)?
Gildequests zijn opdrachten die de leden van een gilde gezamenlijk vervullen. Meestal betekent dit samen een bepaalde hoeveelheid groenten afleveren, maar er zijn ook andere opdrachten.
Als sollicitant of nieuw gildelid kun je nog niet deelnemen aan een lopende clubquest. Dat is pas mogelijk bij gildequests die zijn gestart nadat je lid bent geworden, want de hoeveelheid van de gevraagde producten hangt af van het aantal gildeleden bij de start van `de quest. De bedoeling van een gildequest is om het gildehuis te verbeteren, maar ook om het mogelijk te maken om bepaalde siervoorwerpen te kunnen kopen.
Voor je deelname aan de gildequest krijg je prestigepunten, afhankelijk van het aantal door jou ingeleverde producten. Deze punten worden opgenomen in de gildestatistieken.
Siervoorwerpen die je in de gildeclub hebt gekocht, kun je natuurlijk behouden, ook na het verlaten van het gilde. Clubquests kunnen zoveel als de gildemeester of zijn vervanger dat wenselijk achten, worden gestart, of de opdracht nu wel of niet met succes wordt afgesloten. Producten die je hebt afgeleverd in de kruiwagen, kun je nooit terugvorderen.
OHhh lijkt me erg leuk, maar als je dus in een gilde stapt en die zijn bezig met zu’n alle een opdracht te voltooien moet je even wachten totdat ie klaar is. En dan kun je wel meedoen aan de volgende opdracht, of heb ik het niet goed gelezen ?
Goed gelezen :mrgreen:
Ik heb mijn eerste onkruid binnen, op mijn uien :evil:
@crazymom wrote:
So he, wat een rust hier vandaag :o
Ik ben bij level 10, gilde-chaoot :dance:
Zal ik alvast het gildehuis openen?
ik zou zeggen :thumbup: doen

Zijn we de eerste

Gaaaaap, wat duurt het allemaal langgg… Ik heb mijn tweede tuintje gekocht, maar ik was even vergeten dat je ook nog een hoop geld nodig hebt om er een akker van te maken… :roll:
Maar goed, ik ben pas twee dagen bezig, haha! :mrgreen:
Ik ga wel meedoen met het gildegebeuren hoor, leuk!
Wat kost een 2e tuitnje dan? En wanneer kan je die kopen?
Ikke ook in level 6
1000 kost je tweede tuin en dan moet je hem nog leegmaken
ik ga eerst kippen bijkopen heb bijna mijn vierde kippetje erbij :mrgreen:
enne crazymom je kan hem alvast openen, maar pas als wij in level 10 zijn kunnen we ook meedoen he
oes je kan ook mais verbouwen :mrgreen:
oes ik kan morgen je tuintjes niet doen
heb morgen een crematie
@Cynthia wrote:
Gaaaaap, wat duurt het allemaal langgg… Ik heb mijn tweede tuintje gekocht, maar ik was even vergeten dat je ook nog een hoop geld nodig hebt om er een akker van te maken… :roll:
Maar goed, ik ben pas twee dagen bezig, haha! :mrgreen:
Ik ga wel meedoen met het gildegebeuren hoor, leuk!
owja dat was ik ook ff vergeten zucht :shifty:
maarja blijft stug doorsparen tot ik eindelijk me 2e tuintje heb
mijn kippen zitten tjokvol graan heb mijn eerste quest geaccepteerd maar moet denk ik wachten tot me schaal met eieren vol zit voor ik ze kan rapen vermoed ik :think:
o jammer sophie, nou ik kan kijken of ik erm orgen ochtend aardbeien erin kan doen die moeten wel even.
ga nu uit eten, heb net nog even wat erin gedaan
Het tuintje kopen kost 1000 aD. Tenminste, die rechts bovenin, ze worden namelijk steeds duurder. Maar dan ben je nog niet klaar, want dan moet je gaan beslissen wat je met het tuintje wil; een akker, een kippenhok, of een koeienstal (en wat er later allemaal nog bij komt). Nu kost een akker dus nog 2000 aD bovenop die eerste 1000 aD.
Oke dan, dan zal ik vanavond een gildehuis gaan plaatsen.
Het KippenKoK of Villa Kakelb(L)ond
Gaan we andere mensen ook toelaten?
Want hoe gezellig het gilde ook is bij MH, echt actief zijn we daar niet echt en dat stoord me soms wel een beetje :shifty:
vind kippenkok wel leuk
enne tja mensen toelaten!!
je doet met z’n allen een quest dus er moet wel gedoneerd worden, anders haal je de punten niet
@sophie wrote:
vind kippenkok wel leuk enne tja mensen toelaten!!
je doet met z’n allen een quest dus er moet wel gedoneerd worden, anders haal je de punten niet
Dat is hier anders dan bij MHE want:
Als sollicitant of nieuw gildelid kun je nog niet deelnemen aan een lopende clubquest. Dat is pas mogelijk bij gildequests die zijn gestart nadat je lid bent geworden, want de hoeveelheid van de gevraagde producten hangt af van het aantal gildeleden bij de start van `de quest.
Maar mij maakt het niet uit: onderling hebben we hier vooral contact, dus in een gilde mogen wat mij betreft ook andere mensen...