Dan zijn we denk ik op dezelfde dag begonnen en ondanks dat je 4 dagen werkt heb je er dan al heel wat uurtjes inzitten, want ik zit er echt continue achter en ben ongeveer net zo ver. Tis zo verslavend, zelfs mijn man snapt het als ik even vraag of ie er komkommers in wil doen en de eitjes wil rapen.
Nou mijn man wil er niets van weten. Hij vind het erg vervelend dat ik zoveel achter mijn laptop zit, moet hij nodig zeggen hij is Fifa verslaafd . Heb er inderdaad al aardig wat uurtjes inzitten maar doe ook veel dingen tussendoor zoals film kijken, het huishouden, eten, lezen, scrappen. Heb mijn twee tuintjes gewoon openstaan op een half scherm en kan zo zien wat ik moet oogsten, hihi.
Kan ik me trouwens nu al aanmelden bij het gilde of moet dan eerst het bedrag naar beneden??
moet je even kortsluiten met sophie!! welkom in ieder geval bij de ze verslaving…
ik doe net zoals jij het doet, heb laptop op de keukentafel, doe mijnhuishouden, teken met de kids… en toch kan ik mijn tuintje lekker bij houden haha…
Ik heb net een veld met tomaten volgezet en als de andere akker klaar is dan gooi ik daar tomaten in, dan kan ik weer een voorraadje opbouwen. In de tussentijd kan kan ik dan even op server 2 verder en ondertussen ook nog op molehill. Ik hou mezelf wel bezig.
Hoi dames, vorige week zondag dit stukje op het forum gevonden en eens gaan kijken wat voor spel het is. Nu ben ik in level 11 op server 1 en op server 2 dus aardig verslavend. Was begonnen op server 2 en las toen dat jullie een gilde hebben op 1 vandaar ook daar. Moet helaas 4 dagen per week werken want zou dit de hele dag door kunnen doen :lol: Gelukkig kan ik af en toe een eitje rapen tijdens mijn werk. Wel balen dat ik nu geen waterhulp meer heb, krijg er rsi van.
Zou ik met jullie gilde mee mogen doen? Mijn naam is patripiex
ik heb 4 akkers, een koeienstal en een kippenhok met 15 kippen. (eieren leveren het meest op denk ik)
Dan heb jij een premiumaccount zeker, daar wil ik nog niet aan beginnen. Denk dat ik maar voor een koeienstal ga anders moet ik melk gaan kopen voor 20aD dat vind ik nogal duur en wil niet mijn klanten wegsturen.
Hoelang duurt het eigenlijk voordat een koe melk gegeven heeft?
ik heb 4 akkers, een koeienstal en een kippenhok met 15 kippen. (eieren leveren het meest op denk ik)
Dan heb jij een premiumaccount zeker, daar wil ik nog niet aan beginnen. Denk dat ik maar voor een koeienstal ga anders moet ik melk gaan kopen voor 20aD dat vind ik nogal duur en wil niet mijn klanten wegsturen.
Hoelang duurt het eigenlijk voordat een koe melk gegeven heeft?
Hebben jullie ook dat je graag naar bed wilt maar dat je eitjes bv nog een uurtje duren?? Ben eigenlijk hardstikke moe maar moet echt nog even een uurtje opblijven, haha.
Hihi, ik herken het zeker. Ik ben de hele tijd aan het rekenen in mijn hoofd wat ik neer kan zetten tot 22.30 en dan plant ik voor de nacht, maar nu met tomaten die 10 uur moeten enzo, plant ik ze wat eerder dan kan ik morgenvroeg recht uit mijn bed weer verder.
Ik ben trouwens op de helft voor een extra kippenhok, het gaat best hard.