MY Free Farm, Yes de NL versie is uit!

Ik zit ook op farmville, hahaha! Hoe kan het ook anders? :mrgreen:

wat hebben wij toch een groene vingers zeg

haha allemaal op server 2

nou ben al bijna bij level 4 hahahahaha

kan al bijna een gildehuis bouwen!!! :mrgreen:

whahah nou ik heb net 2 onkruidjes weggehaald…

schiet mooi op oes!!

keep going :mrgreen:

ik ga nu even en daarna in bad… je mag wel even op server 2 wortelen :mrgreen:

keeee :slight_smile:

sophie leg e uit… hoe kan je nu al bijna bij level vier zijn?/ Wat doe ik verkeeerrrddd

heb de quest gedaan en had eieren bijgevoed

die geven meer punten

maar was iets eerder begonnen denk ik

en ben al hele middag aan wortelen en granen en komkommeren :mrgreen:

ohhooo gewoon eerder beginnen whahaha

Tja ik moet af en toe een kind voeden lol

@sophie wrote:

heb de quest gedaan en had eieren bijgevoed

die geven meer punten

maar was iets eerder begonnen denk ik

en ben al hele middag aan wortelen en granen en komkommeren :mrgreen:

Enne komkommeren… kan ik pas vanaf level drie denk ik zo… mennn moet nog 2000 punten

had ik dat ook maar hihi

maar heb mijn 3 katten en 2 hamsters om bezig te houden

Ik wens het je zo toe Sophie echt!!! De opmerking was ook zeker niet lullig bedoeld sorry

nee joh gekkie zo heb ik hem ook niet opgevat… :-*

Gelukkig maar!!

Nog twee uur… dan is mijn eerste eitje ook klaar whahaha

ja dan ben je zo weer een level verder

2000 punten ofzo geloof ik

hoi hoi

ben een dagje werken hupakee zijn weer een paar pagina’s verder kletsmajoors hahahaha

ik heb op server 2 : ilse79

Geld: 4.377,26 aD

Score: 2.573.728

Lvl 16: Mayo-Manager

Coins: 24

Yvette jij gaat echt snel met levelen hahaha verslavend he.

oessie ben ook erg blij met mijn laptop, zit nu heerlijk op de bank en log zo steeds sávonds in om eieren te rapen en te saaien en oogsten.

sophie als ik al wat voorwerk moet doen voor het gilde op server 2 laat het me maar weten :slight_smile:

dames die me vandaag weer geholpen hebben met tuinieren een dikke kus :-* :-* :-*

Hoi dames, vorige week zondag dit stukje op het forum gevonden en eens gaan kijken wat voor spel het is. Nu ben ik in level 11 op server 1 en op server 2 dus aardig verslavend. Was begonnen op server 2 en las toen dat jullie een gilde hebben op 1 vandaar ook daar. Moet helaas 4 dagen per week werken want zou dit de hele dag door kunnen doen :lol: Gelukkig kan ik af en toe een eitje rapen tijdens mijn werk. Wel balen dat ik nu geen waterhulp meer heb, krijg er rsi van.

Zou ik met jullie gilde mee mogen doen? Mijn naam is patripiex

Gezellig Patripiex, welkom!

Dan zijn we denk ik op dezelfde dag begonnen en ondanks dat je 4 dagen werkt heb je er dan al heel wat uurtjes inzitten, want ik zit er echt continue achter en ben ongeveer net zo ver. Tis zo verslavend, zelfs mijn man snapt het als ik even vraag of ie er komkommers in wil doen en de eitjes wil rapen.

@Miffy wrote:

Gezellig Patripiex, welkom!

Dan zijn we denk ik op dezelfde dag begonnen en ondanks dat je 4 dagen werkt heb je er dan al heel wat uurtjes inzitten, want ik zit er echt continue achter en ben ongeveer net zo ver. Tis zo verslavend, zelfs mijn man snapt het als ik even vraag of ie er komkommers in wil doen en de eitjes wil rapen.

handig he die mannen yvette frans doet ook wel eens mijn tuintje maar als ik het vraag vergeet hij het vaak weer dus das niet handig