MY Free Farm, Yes de NL versie is uit!

@tantetoe wrote:

@Cynthia wrote:
Oh nee, no way dat ik op server 2 ook ga beginnen! :shock: Daar gaat veel te veel tijd in zitten. Toch? Ja hè? gaat op handen zitten

Maar als we die nou ECHT zonder kopen gaan doen, alleen met zelf sparen… en met alleen ons eigen gilde… das wel heeeeeeeel leuk :mrgreen:

Zonder premium? Of zonder zelf coins echt te kopen? Wel een uitdaging ja… :think: En het hoeft allemaal niet snel, snel hè?

Yvette, ik wip zo wel even in je tuintje aan. :wink:

Ik denk dat ze bedoeld met alle produkten voor de quests zelf kweken en niks kopen en dat doneren. Lijkt me wel een strak plan. Ik maak alvast een account aan, want voor ik bij level 10 ben :lol:

Cynthia, thanks :-* kheb vergadering :sick:

Oooooh, maar dat deed ik toch al niet, haha! Ik koop van alles altijd 1 tuintje vol en de rest kweek ik zelf. :slight_smile:

Nou, ik ben ook op server 2 hoor, met dezelfde gegevens.

@Cynthia wrote:

@tantetoe wrote:
@Cynthia wrote:
Oh nee, no way dat ik op server 2 ook ga beginnen! :shock: Daar gaat veel te veel tijd in zitten. Toch? Ja hè? gaat op handen zitten

Maar als we die nou ECHT zonder kopen gaan doen, alleen met zelf sparen… en met alleen ons eigen gilde… das wel heeeeeeeel leuk :mrgreen:

Zonder premium? Of zonder zelf coins echt te kopen? Wel een uitdaging ja… :think: En het hoeft allemaal niet snel, snel hè?

Yvette, ik wip zo wel even in je tuintje aan. :wink:

Ik bedoel idd zonder coins met echt geld te kopen, dus alles zelf sparen, je premium sparen, en zo verder komen. Idd dan hoeft het niet allemaal te snel, maar gewoon eens kijken hoever we komen zonder echt geld :mrgreen:

Dan kunnen we hier niet meer typen in het begin, want dan hebben we allemaal kramphanden van het water geven, hahaha! :mrgreen:

ach ja Cynthia… je zult zien hoe snel we premium hebben

ik heb een account aangemaakt… TaraRoan whahah

oke ik ga mee doen… maar ik ben daar den kik iets minder actief dan :shifty:

Oessie dat wil ik nog zien whahahahahhaha

Nou op naar level 10… voor ons gilde whhahaha

haha nou we zullen zien, mijn wortels zitten erin… trouwens gegevens zijn zelfde als server 1, dus als jullie zo af en toe bij mij willen kijken :thumbup:

oh men, wist niet dat gegevens het zelfde konden … maar ja mochen jullie willen kijken, ww is hetzelde, alleen inlog is TaraRoan :oops:

ik hou helemaal geen tijd mee rover met al die tuinen

wij kunnen echt wel een verslavingskliniek opzetten…

hoe moet dat straks… als ik weer meot werken hjihi

ja dan ben ik zeker nog meer de l*l :mrgreen: :wink:

neee… jij bent gewoon zo verslaafd… dat je het wil whahahahah (grapje)

haha nou inderdaad het is wel een stomme verslaving :wall: scheelt wel dat ik de laptop in huis heb staan… :shifty:

ik zit al tijdje te denken om met farmville te stoppen

sophie bedankt voor het tuinieren vandaag!! :-*

Oes daar ben ik mee gestopt hoor, werd er horendol van

vind dit veeeel leuker!

ja ik word er ook dol van, zit ook heel vaak vast op farmville en dat geklik de hele tijd word er gek van…

molehille blijf ik nog wel doen, hoop alleen dat ik eens een level hoger kom daar

Ik heb ook een account daar, ik ben Miffy77!