6800 ad
staat op pag 1
oh sorry had ik niet aan gedacht!
heb trouwens je molehille gister ook even gedaan, toen je film ging kijken :shifty:
oja sophie ik moet kwart over 11 weg, zou jij mijn eitjes even willen doen die zijn dan klaar, ben er wel zo weer, maar alles is mooi meegenomen natuurlijk :mrgreen:
ja ik dacht al huh er is niks te doen
mag je altijd doen haahaha
dank je
zo ben er weer hoor. nu even broodje eten, konijntjes voeren. hem net mijn huiswerk nog ingestuurd.
Hoi,
Ik ben nieuw… op server 2.
Heet huniebunnie.
Hoe kom ik nou in contact met jullie???
Ligt dat aan je level ofzo???
Bren
hoi hoi!
wij zitten bijna allemaal op server 1 en dan kun je dus niet bij ons in het gilde als jij op server 2 speelt… weet niet of je net begonnen bent anders misschien nog op server 1 beginen.
een paar ilse en sophie zitten hier op server 2.maar er is dus nog geen gilde daar
Okidoki…
Ik wacht gewoon nog even af!
Kan nog bijna niets…
Zit qua score rond de 11.000…
Komt later dan!
joepie ik kan mijn premium met een half jaar verlengen :dance:
oke waar zal ik nu voo rgaan sparen :think: sophie wat denk jij koeien, nog meer kippen :think:
je heb al 15 kippen toch??
en hoeveel koeien?
als je koeien ook al heb uitgebreid zou ik voor de kippetjes gaan
ik heb 15 kippen en 3koeien
die kippen kan ik pas vanaf level 23 uitbreiden of niet :think: en wat een geld moet ik daarvoor hebben zeg :shock:
bren Buufffff
kom op server 1 erbij dan!!!
heb net even gezien bij quest 35 kan je je 3de boerderij kopen maar alleen als je premium bent
voor de duitse weer wat te sparen hihihihi :mrgreen:
whahah Sophie
gaan er meer meiden ook op server 2 beginnen?
Dan ga ik mee nl whahaha
Oh nee, no way dat ik op server 2 ook ga beginnen! :shock: Daar gaat veel te veel tijd in zitten. Toch? Ja hè? gaat op handen zitten
Iemand die voor mij over een ruim halfuurtje mijn uien wil oogsten en er komkommers in wil doen?
@Cynthia wrote:
Oh nee, no way dat ik op server 2 ook ga beginnen! :shock: Daar gaat veel te veel tijd in zitten. Toch? Ja hè? gaat op handen zitten
Maar als we die nou ECHT zonder kopen gaan doen, alleen met zelf sparen… en met alleen ons eigen gilde… das wel heeeeeeeel leuk :mrgreen:
Ik ben voor!!