MY Free Farm, Yes de NL versie is uit!

Ik zag net dat je als je coins verkoopt via een contract er ook 10% op ingeleverd moet worden. Wie heeft dat nu weer bedacht: zo heeft coinhandel via het MFF forum natuurlijk geen enkele zin :wall:

Ben nu eindeloos melk aan het sparen voor quest 17 en probeer tegelijkertijd te sparen voor een koeiestal-uitbreiding en coins…en voor 2 dingen tegelijk sparen gaat dus echt niet :wink: Heb dus nog maar 19 coins en nog steeds geen geld voor uitbreidingen…moet maar eens gaan kiezen wat ik eerst wil :lol:

Ik ben 3 dagen in Maastricht voor mijn werk. Hopenlijk tussendoor wat tijd voor tuinier-werkzaamheden.

Tot laterzzzz

Goedemorgen,

heb zojuist mijn tuintjes weer gedaan op server 1 al genoeg groente/fruit voor mijn aankomende quest. Op server 2 druk aardbeien aan het saaien voor mijn quest daar.

ik krijg op server 1 nooit geen vooraad eieren de klanten vragen zoveel eieren dat ik tot nu toe altijd te weinig eieren heb.

Zou iemand vandaag tijdens mijn werk weer even willen tuinieren vooral een vooradje eieren zou erg fijn zijn.

over 15 min. zijn me aardbeien klaar op server 1 maar ben over 10min. al weg dus die mogen ook geoogst worden :-*

heb al jullie tuintjes gecheckt alleen die van juudje waren de eieren klaar

ilse ik hobbel ook wel eens langs!

heb net de eitjes geraapt bij inge, sterrenmamma en wendy :thumbup:

ilse ik hobbel ook wel eens langs!

heb net de eitjes geraapt bij inge, sterrenmamma en wendy :thumbup:

Alvast bedankt Cynthia!! Ben ik erg blij mee. Je had mijn inlogcodes he? Ben af en toe een beetje vergeetachtig :oops:

Goedemorgen!

En weer een level verder, ben nu bij level 12 :dance: en nog steeds druk aan het zaaien/oogsten en geld sparen voor meer kippen.

Level 19!! :dance:

Zo, ik heb weer wat in mijn tuintje gezet. Over een kwartiertje kunnen de eieren geraapt worden. Ik moet nu echt weg. De kippen mogen extra gevoederd worden hoor.

Tot vanavond allemaal :slight_smile:

tot vanavond Carter!

ik ga even de vloer dweilen.

Werk ze!

meiden ik heb op server 2 ook een account :oops:

had hem al maar had er niks mee gedaan

kunnen we daar straks ook een gilde doen

ik ben straks weg. is er iemand die mijn eitjes kan/wil rapen en evt. mijn tuintje akn oogsten en herplanten? ik zet op 2 langbloeiers dus het gaat maar om 1 tuintje…

@sophie wrote:

meiden ik heb op server 2 ook een account :oops:

had hem al maar had er niks mee gedaan

kunnen we daar straks ook een gilde doen

verslaafde :mrgreen:

@knipoogje1983 wrote:

ik ben straks weg. is er iemand die mijn eitjes kan/wil rapen en evt. mijn tuintje akn oogsten en herplanten? ik zet op 2 langbloeiers dus het gaat maar om 1 tuintje…

pb je gegevens maar meis

oessie hihihi ja erg he haha

Ben net ruim een week bezig en alles draait om m’n tuintjes dus ik snap je heel goed Sophie :oops: . Tis ook zo leuk om te doen!

Ik kan m’n aardbeien niet bijbenen, heeft iemand tips?

sophie wanneer zal ik weer een akker weg doen en er iets anders opzetten honing bv?? of is het verstandig nog even door te akkeren? :think:

hoe doet de honing het op de markt?

je hebt er 18 zonnebloemen voor nodig dus moet je even uitrekenen of het uitkan

het levert 10 potten honing op per keer

hmmm twijfel wel eenbeetje :think:

wat kost eigenlijk een honinggebeuren op zetten